خرید قسطی poco m3 pro

تاریخ انتشار:
1403/6/29 14:08:13

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و پرفروش شیائومی پوکو ام تری پرو می‌باشد. برای خرید قسطی poco m3 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی poco m3 pro

گوشی POCO M3 PRO شیائومی؛ محصولی اقتصادی با امکانات فراوان!

گوشی POCO M3 PRO یکی از بهترین میان‌رده های طراحی شده توسط کمپانی شیائومی بوده که از امکانات فراوانی بهره‌می‌برد. در وضعیت فعلی خرید قسطی poco m3 pro راه بهتری را برای تهیه این گوشی هوشمند در پیش روی شما قرار خواهد داد. همانطور که می‌دانید امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی موجب پدید آمدن دستگاه‌ها و ابزارهای گوناگونی شده است؛ هر یک از این ابزارها به نحوی موجب سهولت در زندگی انسان شده‌اند.

گوشی‌های هوشمند جزو آن دسته از ابزارهایی هستند که در سال‌های اخیر روانه‌ی بازار شده‌اند. این دستگاه‌های دوست داشتنی با قابلیت‌ها و امکانات خوبی که ارائه می‌دهند توانستند به یکی از جذاب‌ترین ابزارهای حال حاضر دنیا تبدیل شوند. با استفاده از یک گوشی هوشمند دنیایی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در اختیار شما خواهد بود. به همین منظور سازندگان این دستگاه‌ها همه روزه محصولات جدیدی را روانه‌ی بازارهای جهانی می‌کنند. گوشی POCO M3 PRO یکی از آخرین محصولات عرضه شده توسط کمپانی شیائومی است.

این گوشی هوشمند به علت قیمت خوب و امکانات فراوانی که دارد، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. به همین جهت شما نیز می‌توانید با خرید اقساطی poco m3 pro این گوشی هوشمند را با شرایطی ایده‌آلی تهیه نمایید. همچنین در صورت خرید قسطی poco m3 pro، پرداخت تمام هزینه این گوشی به صورت ماهانه امکان پذیر خواهد بود. 

گوشی POCO M3 PRO؛ محصولی با ظاهری جذاب

طراحی ظاهری جزو اولین فاکتورهای موجود جهت انتخاب و خرید یک گوشی هوشمند است. زیرا افراد اغلب به دنبال گوشی با امکانات خوب و طراحی زیبا هستند. گوشی POCO M3 PRO به علت طراحی ظاهری خوبی که دارد، در همان ابتدا شما را جذب خودش خواهد کرد. شرکت شیائومی برای طراحی بدنه‌ی این گوشی هوشمند از متریال پلاستیکی با کیفیت بالا استفاده کرده است.

این موضوع سبب شده تا POCO M3 PRO علاوه بر جذابیت ظاهری از وزن نسبتا کمی برخوردار شود. همچنین استفاده از متریال پلاستیکی تاثیر زیادی در قیمت نهایی این گوشی هوشمند داشته است

گوشی POCO M3 PRO؛ محصولی با نمایشگر با کیفیت

اگر به دنبال خرید و استفاده از یک گوشی هوشمند میان‌رده با نمایشگر با کیفیت هستید، POCO M3 PRO گزینه مناسبی خواهد بود. بهتر است بدانید نمایشگر این گوشی هوشمند دارای ابعاد 6.5 اینچ همراه با رزولوشن 1080 در 2400 است.

این نمایشگر قادر است تمامی تصاویر خروجی را با تراکم 405 پیکسل در هر اینچ به نمایش بگذارد. شرکت شیائومی برای محافظت بیشتر از این نمایشگر در طراحی آن از محافظ "کورنینگ گوریلا گلس 3" استفاده کرده است. اما جذاب‌ترین قسمت در نمایشگر POCO M3 PRO نرخ نوسازی 90 هرتزی تصاویر است. با کمک این نمایشگر شما می‌توانید بسیاری از بازی های موبایل را به صورت کاملا روان تجربه نمایید. 

گوشی POCO M3 PRO؛ محصولی با سخت افزاری توانمند

گوشی POCO M3 PRO در قسمت سخت افزار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در این گوشی هوشمند تراشه‌ "MediaTek MT6833 Dimensity 700 5G" به عنوان قلب تپنده‌ی آن، ایفای نقش می‌کند. همچنین شیائومی در کنار این تراشه از یک پردازنده 8 هسته‌ای و یک پردازنده‌ گرافیکی از نوع "Mali-G57 MC2" استفاده کرده است. وجود این قطعات سخت افزاری، POCO M3 PRO را به یک گوشی توانمند تبدیل کرده است. همچنین برخی دیگر از مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند شامل موارد زیر می‌باشند.

•مجهز به یک دوربین اصلی با سه لنز مختلف، همراه با کیفیت‌های 48، 2 و 2 مگاپیکسل

•مجهز به یک دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل

•طراحی شده در دو نسخه‌ مختلف همراه با حافظه‌ 64 و 128 گیگابایت

•طراحی شده در دو مدل مختلف با میزان حافظه‌ رم 4 و 6 گیگابایت

•امکان استفاده همزمان از دو سیم کارت به صورت "نانو-سیم"

•دارای سیستم عامل پیش فرض، اندروید 11

خرید اقساطی poco m3 pro با شرایط ویژه از قسطی کلاب

با این تفاسیر آیا شما هم به دنبال خرید قسطی poco m3 pro هستید؟ یا به دنبال یک فروشگاه مناسب برای خرید اقساطی گوشی هستید؟ بهتر است بدانید فروشگاه قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز فروش قسطی موبایل شرایط خوبی را برای خرید اقساطی poco m3 pro در نظر گرفته است.

همچنین شما می‌توانید این کالای دیجیتال را به صورت نقدی نیز خریداری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‌شود همین الان به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لپ تاپ دل

خرید لپ تاپ دل
وجود لپ تاپ در زندگی روزمره بسیار لازم و ضروری می باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ دل دارید به بخش کالای دیجیتال در وبسایت...

خرید قسطی کامپیوتر از قسطی کلاب

خرید قسطی کامپیوتر از قسطی کلاب
اگر به دنبال خرید قسطی کامپیوتر از قسطی کلاب هستید، به بخش کامپیوتر در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را...