خرید اقساطی گوشی سرفیس

تاریخ انتشار:
1403/6/30 06:00:32

جدیدترین محصول مایکروسافت در قالب یک تلفن همراه چند کاره رونمایی شده است. برای خرید اقساطی گوشی سرفیس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی سرفیس


معرفی اولین گوشی هوشمند مایکروسافت

برند مایکروسافت یکی از معروف‌ترین برندهای دنیا است که ابتدا در زمینه طراحی و تولید نرم افزار و ویندوزهای کامپیوتری فعالیت می‌کرد، سپس دامنه کاری خود را افزایش داد و به تولید کنسول‌های بازی با نام اختصاری Xbox پرداخت. این شرکت استثنایی در حوزه طراحی و تولید تبلت و لپتاپ نیز بسیار موفق بوده است. در سال 2019 شرکت مایکروسافت محصول جدیدی را رونمایی کرد که با تمامی محصولاتی که تاکنون داشت؛ متفاوت بود. 

این محصول به گفته خود شرکت مایکروسافت نوعی سرفیس (نام اختصاری لپ تاپ مایکروسافت) می‌باشد؛ ولی وقتی نگاهی کلی به محصول می‌اندازیم متوجه این موضوع می‌شویم که این محصول جدید مایکروسافت بیشتر یک گوشی هوشمند چند منظوه است که زیبایی منحصر به فردی دارد. در این مقاله قصد داریم سرفیس دئو را بررسی کنیم و شما را با ویژگی‌های این محصول جادویی بیشتر آشنا کنیم. 

اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند چند منظوره را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی سرفیس از سایت معتبر قسطی کلاب است. همان طور که اطلاع دارید قیمت محصولات مایکروسافت بسیار بالا می‌باشد و شما با ارائه چک یا سفته می‌توانید خرید قسطی گوشی سرفیس را به راحتی از قسطی کلاب انجام دهید.

طراحی منحصر به فرد گوشی هوشمند سرفیس

گوشی مایکروسافت دارای طراحی بسیار چشم نوازی می‌باشد و توجه هر فردی را به خود جلب خواهد کرد. گوشی مایکروسافت دارای دو صفحه نمایشگر می‌باشد که بروی یکدیگر تا می‌شوند. با این وجود این گوشی سرفیس دارای ابعادی برابر با 93.3 × 145.2 می‌باشد و به اندازه‌ای باریک است که به راحتی در جیب شلوار جا می‌گیرد. این گوشی جذاب رنگ سفیدی دارد و در پشت آن فقط یک علامت پنجره که نماد برند مایکروسافت می‌باشد؛ قرار دارد. بروی بدنه بیرونی این گوشی هیچ نشانی از دوربین نیست و با وجود اینکه رنگ سفید براقی دارد؛ ولی اثر انگشت و چربی بروی آن قرار نمی‌گیرد. با خرید قسطی گوشی سرفیس از قسطی کلاب جذاب‌ترین گوشی تاریخ را در دست بگیرید.

بررسی نمایشگرهای سرفیس دئو (DUO)

نمایشگرهای سرفیس دئو اندازه‌ای برابر با 5.6 اینچ دارد. این صفحه نمایشگرها از جنس AMOLED می‌باشند و وضوح تصویری برابر با 1800 × 1350 پیکسل دارند. از دیگر ویژگی‌ای ان نمایشگرها می‌توان به نرخ نوسازی 60 هرتز و نسبت‌تصویر 4:3 اشاره کرد.

این گوشی جذابیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد؛ به طور مثال می‌توانید با یک صفحه نمایشگر تایپ کنید و صفحه نمایشگر دیگر صفحه اصلی شما باشد؛ یا می‌توانید یکی از نمایشگرها را به پنل کنترل بازی و دیگری را به صفحه بازی قرار دهید. همان طور که مطالعه کردید، گوشی جذاب مایکروسافت ارزش خریدن را دارد و از زد فولد سامسونگ بسیار نازک‌تر و سبک‌تر می‌باشد. با خرید قسطی گوشی سرفیس از قسطی کلاب یک خرید با صرفه را تجربه نمایید.

بررسی اجمالی دوربین و باتری گوشی سرفیس

گوشی جذاب مایکروسافت دارای باتری متناسب 3577 میلی آمپر بر ساعت می‌باشد و دارای سیستم عامل اندروید می‌باشد. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به دوربین 11 مگاپیکسلی HDR  اشاره کرد که کیفیت متوسطی دارد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی سرفیس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی گوشی سرفیس

قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های فروش اقساطی کالا در کشور می‌باشد که دارای جدیدترین محصولات روز دنیا است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی کالای مرود نیاز خود به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی و مقرون به صرفه را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی با چک یا سفته به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و اطلاع داشته باشید که برای خرید قسطی نیازی به ضامن ندارید. با خرید نقدی گوشی سرفیس از قسطی کلاب یک خرید باصرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی m33 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی m33 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب سامسونگ مدل گلکسی m33 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی m33 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی s24 اولترا با چک

خرید اقساطی گوشی s24 اولترا با چک
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی s24 اولترا با چک دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت ...