خرید قسطی گوشی A32

تاریخ انتشار:
1403/6/29 16:57:10

یکی از گوشی‌های پرطرفدار سامسونگ مدل گلکسی A32 سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی A32


گوشی A32 سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت سامسونگ یکی از بهترین و نوآورترین شرکت‌ها در زمینه تولید کالای دیجیتال است. این شرکت همه ساله گوشی‌های با کیفیت و متنوعی را تولید و روانه بازار می‌نماید. وقتی یک گوشی جدید وارد بازار می‌شود همه به دنبال کسب اطلاعات درباره ویژگی‌ها و امکانات گوشی می‌روند. 

یکی از گوشی‌های تولید شده شرکت سامسونگ در سال 2021 گوشی A32 است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی‌های این گوشی و مزایای خرید قسطی گوشی A32 آشنا کنیم. بدین منظور با ما همراه شوید. 

برند سامسونگ در کشور ایران طرفداران زیادی دارد. این برند گوشی‌های متنوعی با قیمت‌های متفاوت را تولید و روانه بازار می‌نماید و پاسخگوی نیاز‌های همه قشر در جامعه می‌باشد. گوشی‌های رده A که گوشی‌های میان رده هستند معمولا قیمت‌های نسبتا مناسبی دارند و امکانات قابل قبولی نیز ارائه می‌دهند.

گوشی A32 یکی از جدیدترین گوشی‌ها در این رده است که در فوریه 2021 روانه بازار شده است. ویژگی‌های منحصر به فردی که بسیاری را به سمت خرید اقساطی گوشی A32 کشانده است به شرح زیر می‌باشد:

•ابعاد گوشی A32 معادل 158.9*73.6*8.4 میلی متر  و وزن آن 184 گرم می‌باشد.

•جنس بدنه پشتی پلاستیک و جلوی این گوشی شیشه می‌باشد.

•صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی سوپر آمولد است و رزولوشن آن معادل 1080*2400 می‌باشد و از آنجایی که 84.9 درصد از بدنه جلویی گوشی را صفحه نمایش شامل شده است کیفیت تصاویر بسیار بالا خواهد بود. در صورتی که به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش با کیفیت هستید می‌توانید به سراغ خرید قسطی گوشی A32 بروید.

•سیستم عامل موجود در گوشی A32 اندروید 11 می‌باشد.

•پردازنده مرکزی این گوشی 8 هسته‌ای و از نوع 64 بیتی است.

•یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث افزایش آمار خرید اقساطی گوشی A32 شده است باتری این گوشی است. ظرفیت باتری گوشی A32 معادل 5000 میلی آمپر می‌باشد. همچنین دارای قابلیت شارژ سریع 15 واتی می‌باشد.

•دوربین چهارگانه با کیفیت نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی است. کیفیت این دوربین‌ها معادل: 64، 8، 5 و 5 مگاپیکسل است، همچنین دوربین سلفی نیز معادل 20 مگاپیکسل می‌باشد.

•این گوشی در رنگ‌های آبی، سفید، مشکی و یاسی در بازار موجود می‌باشد. 

خرید قسطی گوشی A32 از قسطی کلاب

امروزه خرید کالای دیجیتال بخصوص گوشی بسیار دشوار شده است. زمانی که شما برای خرید گوشی به بازار می‌روید؛ علاوه بر اینکه وقت زیادی را هدر داده‌اید خرید بسیار دشواری نیز خواهید داشت. از آنجایی که اکثر فروشگاه‌ها به دنبال فروش محصولات خود هستند معمولا اطلاعات صحیحی در اختیار شما قرار نخواهند داد. 

در صورتی که در خرید اینترنتی اینگونه نخواهد بود و می‌توانید به راحتی اطلاعات کامل در ارتباط با هر گوشی را در سایت بدست آورید و پس از مقایسه گزینه‌های موجود بهترین گوشی را خریداری نمایید. 

قسطی کلاب یکی از این فروشگاه‌ها است که با مراجعه به آن می‌توانید خرید نقدی هر مدل گوشی و کالای دیجیتال را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین در صورتی که به دنبال یک فروشگاه آنلاین برای خرید اقساطی گوشی باشید نیز قسطی کلاب گزینه مناسبی است. 

زیرا این فروشگاه علاوه بر فروش نقدی اقدام به فروش قسطی موبایل و سایر کالاها نیز می‌نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید اقساطی گوشی A32 در این قسمت کلیک نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی بوک سامسونگ

خرید قسطی گلکسی بوک سامسونگ
یکی از محصولات جدید و پرفروش سامسونگ گلکسی بوک است. برای خرید قسطی گلکسی بوک سامسونگ به بخش لپ تاپ در دسته بندی...

فروش اقساطی گوشی بدون چک در تهران

فروش اقساطی گوشی بدون چک در تهران
امروزه کمپانی های بزرگ سعی می کنند که با استفاده از فناوری های جدید در حوزه گوشی های هوشمند بازار فروش خود را به نوعی توسعه دهند از ...