خرید اقساطی مک‌ بوک2021

تاریخ انتشار:
1403/6/29 14:52:45

یکی از بهترین محصولات برند اپل با شرایطی عالی در به فروش می‌رسد. برای خرید اقساطی مک‌ بوک2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی مک‌ بوک2021


مک بوک استثنایی 2021

تمامی محصولات شرکت اپل جز بهترین‌ها در بین انواع کالای دیجیتال می‌باشند. در صورتی که فردی بتواند خرید قسطی مک‌ بوک2021 را داشته باشد بسیار عالی خواهد بود زیرا که اولا این محصول نیاز کاربران را حداقل تا 5 سال آینده تامین می‌نماید. ثانیا این دستگاه از جدیدترین و بهترین فناوری‌های شرکت اپل بهره می‌برد. در این بخش به مهم ترین ویژگی‌های این دیوایس اشاره خواهیم کرد:

1.با خرید اقساطی مک‌ بوک2021 از یک دستگاه با ابعاد 15.5 × 221.2 × 312.6 میلی‌متر و وزن 1.6 کیلوگرم برخوردار خواهید شد.
2.این لپ تاپ در بخش چیپست مرکزی از یک تراشه از نوع پردازنده 8 هسته‌ای اپل M1 Pro به همراه پردازش گر عصبی 16 هسته‌ای استفاده می‌نماید.
3.در بخش GPU این دستگاه از یک پردازنده  یکپارچه بسیار قوی 14 هسته‌ای استفاده می‌نماید. این پردازنده قادر است تا هم در بخش گیمینگ و هم در بخش مهندسی احتیاجات کاربران را مرتفع سازد.
4.با خرید قسطی مک‌ بوک2021 یک رم 16 گیگ با یک هارد 512 SSD در اختیار خواهید داشت. این رم کاملا با CPU دستگاه مچ بوده و سرعت و کیفیت بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می‌کند.
5.صفحه نمایش این لپ تاپ 14.2 اینچی بوده و پنل آن از نوع Mini-LED می‌باشد. رزولوشنی که این مانیتور در اختیار کاربر قرار می‌دهد برابر 1964×3024 می‌باشد.
6.در صورت خرید اقساطی مک‌ بوک2021 از یک مانیتور منحصربفرد می‌توانید استفاده کنید که این مانیتور از فناوری‌هایی مانند: ProMotion ، True Tone و روشنایی حداکثر 1000 بهره می‌برد.
7.در بخش اتصالات و ارتباطات این دیوایس از تکنولوژی‌های وای فای، بلوتوث ورژن 5، 3 عدد ورودی از نوع USB Type C، همچنین 3 درگاه از نوع USB 4.0 با پشتیبانی از Thunderbolt 4 و DisplayPort و یک سوکت مخصوص برای شارژ مگ‌سیف 3 می‌باشد.
8.این کامپیوتر فاقد دیسک درایو بوده و از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 70 وات ساعت بهره می‌برد. با این باتری می‌توان به طور متوسط 17 ساعت از این دستگاه استفاده کرد.
9.از ویژگی‌های دیگر این دستگاه می‌توان به وبکم FHD-1080p و بلندگوهای استریو داخلی اشاره کرد.

ویژگی‌های جذاب مک بوک 2021

یکی از ویژگی‌های خاص این لپ تاپ کیبورد با نور پس زمینه می‌باشد که برای کاربران گیمر بسیار می‌تواند جذاب باشد. خرید قسطی مک‌ بوک2021 را از کدام مرکز می‌توان انجام دهیم؟

برای خرید اقساطی مک‌ بوک2021 و محصولات با کیفیت مشابه حتما باید دقت کنید. به ویژه که این خرید به صورت آنلاین باشد زیرا که ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که با محصولی تعمیر شده و یا دست دوم مواجه هستید. 

چرا سایت قسطی کلاب؟

با خرید اقساطی از این سایت می‌توانید علاوه بر  قادر خواهید بود از خدمات فروش قسطی طیف وسیعی از انواع محصولات دیجیتال، لوازم خانگی و غیره استفاده نمایید.

در حال حاضر و با توجه به روند رو به رشد قیمت‌ها خرید نقدی برای بسیاری از اقشار جامعه فراهم نمی‌باشد. به همین دلیل گروه قسطی کلاب این نیاز کاربران را در نظر گرفته است. این شرکت با عنایت به رسالت خود در خصوص اکرام ارباب رجوع اقدام به انجام این فروش کرده است. با مقایسه قیمت‌های محصولات موجود در این سایت می‌توانید متوجه شوید که خریدی امن و با قیمت مناسب را انجام داده اید. همچنین روند خرید اقساطی از این سایت بسیار ساده می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی هدفون سامسونگ

فروش اقساطی هدفون سامسونگ
هدفون‌های سامسونگ از تنوع و رنگبندی فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. اگر تمایل به خرید اقساطی هدفون سامسونگ دارید به بخش کالای دیجیتال...

خرید ساعت هوشمند شیائومی اقساطی

خرید ساعت هوشمند شیائومی اقساطی
ساعت‌های هوشمند یکی از برترین تکنولوژی‌های دنیا است که به تازگی استفاده از آن همه گیر شده است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند ...