خرید اقساطی خودرو مزدا 3

تاریخ انتشار:
1403/7/25 20:30:13

                                                                   در حال حاضر طرح اعطای وام برای خرید خودرو فعال نمی‌باشد.


یکی از خودروهای پر طرفدار در ایران متعلق به برند مزدا است. برای خرید اقساطی خودرو مزدا 3 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی خودرو مزدا 3


مشخصات فنی مزدا 3 نیو

پلتفرم مزدا 3 نیو در سال 2010 میلادی توسط شرکت مزدا طراحی شده است و شرکت بهمن موتور نمایندگی رسمی این خودرو در ایران است. این اتومبیل با کیفیت به یک موتور 2 لیتری و 4 سیلندر مجهز است و این موتور قدرتمند توانایی تولید 145 اسب بخار انرژی در 6500 دور در دقیقه و 187 نیوتن‌متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه را دارد و به یک گیربکس 5 سرعت اتوماتیک مجهز می‌باشد و چنین موتور قدرتمند و با کیفیتی میزان تمایل مردم برای خرید اقساطی مزدا 3 نیو را افزایش داده‌اند.

شتاب 0 تا 100 این خودرو در حدود 9.2 ثانیه عنوان شده که شتاب مناسبی برای یک اتومبیل سدان می‌باشد و سرعت نهایی مزدا 3 نیو توسط شرکت بهمن موتور برابر با 210 کیلومتر در ساعت ذکر شده است و این مقادیر با توجه به وزن 1.34 تنی این خودرو بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسند و فروش قسطی خودرو مزدا 3 را تحت تاثیر قرار داده است. برای خرید اقساطی خودرو مزدا 3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

میزان مصرف بنزین این اتومبیل زیبا در سیکل ترکیبی برابر با 7.6 لیتر به ازای طی کردن مسافتی معادل با 100 کیلومتر است و مزدا 3 نیو از استاندارد یورو 4 اروپا پیروی می‌کند و دوستدار محیط زیست محسوب می‌شود. 

طراحی مزدا 3 نیو

مزدا 3 نیو از طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی برخوردار است و چراغ‌های جلو آن به زیبایی ساخته شده‌اند و چشمان علاقه‌مندان را به خود درگیر می‌کنند. 

در ادامه لازم به ذکر است که کاپوت، چراغ‌های مه شکن و جلو پنجره این خودرو سازگاری بسیار بالایی را با یکدیگر دارند و استفاده از الگوهای اسپرت در ساخت این قسمت‌ها باعث شده تا جوانان تمایل بسیار زیادی را برای خرید اقساطی مزدا 3 نیو داشته باشند. با خرید قسطی خودرو مزدا 3 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

مزدا 3 نیو از نمای جانبی نیز خودروی کاملی به نظر می‌رسد و گلگیر‌های آن از برجستگی زیبا و مناسبی برخوردار می‌باشند و خطوط استفاده شده برای تزیین درب‌های این خودرو جذابیت وصف‌ناپذیری را به نمای جانبی آن اضافه کرده‌اند. 

همچنین، چراغ‌های عقبی این مدل دارای کشیدگی خوبی در مقایسه با سایر اتومبیل‌های ژاپنی هستند و سپر عقبی این خودرو زیبا‌تر از تصورات مشتریان می‌باشد و به طور قطع نظر مساعد شما را کسب خواهد کرد. برای خرید اقساطی خودرو مزدا 3 با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مزدا 3 نیو از نظر طراحی و کیفیت مواد اولیه استفاده شده در ساخت قسمت‌های مختلف اتاقک نیز عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و پنل مرکزی این خودرو بسیار زیبا و منظم ساخته شده است. 

بطور کلی، مزدا 3 نیو از نظر طراحی فضای کابین و الگوهای استفاده شده در ساخت نمای بیرونی یکی از بهترین وسایل نقلیه شخصی موجود در بازار‌های داخلی می‌باشد و این موارد و ویژگی‌ها میزان فروش قسطی خودرو مزدا 3 نیو را به میزان قابل توجهی افزایش داده‌اند. 

امکانات رفاهی و ایمنی مزدا 3 نیو

مزدا 3 نیو با پکیج کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی به خریداران ارائه می‌شود و بدون تردید موجب شگفتی خریداران خواهد شد. از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به موارد مختلفی همچون: سیستم ترمز ABS به همراه سیستم‌های کمکی EBD، DSC، TRC و BA، 6 عدد کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو اتومبیل، سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو با قابلیت کنترل از روی فرمان، فرمان هیدرولیک با امکان تنظیم در 4 جهت، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم دما، سیستم گرم‌کن برای صندلی جلو، شیشه‌بالابرهای برقی، صفحه کیلومتر اسپرت به همراه نور پس زمینه، ایموبلایزر، آینه‌های جانبی تاشو و مجهز به گرم‌کن، سانروف، سنسور نور، چراغ‌های زنون، سنسور باران و قابلیت تنظیم دنده از روی فرمان اشاره کرد که امکانات بسیار مناسبی محسوب می‌شوند و قطعاً رضایت کامل شما را کسب خواهند کرد. 

کدام مجموعه بهترین انتخاب برای خرید قسطی خودرو مزدا 3 می‌باشد؟

فروشگاه قسطی کلاب به عنوان بهترین گزینه برای خرید اقساطی خودرو مزدا 3 شناخته می‌شود و چندین سال است که در زمینه فروش قسطی انواع خودرو در حال فعالیت می‌باشد و از شهرت بسیار بالایی در این زمینه برخوردار است. 

این مجموعه با فروش قسطی خودرو مزدا 3 با بهترین شرایط قصد دارد تا ضمن افزایش میزان فروش خود، به مشتریان نیز در زمینه خرید اقساطی خودرو کمک کند و رضایت کامل آن‌ها را کسب نماید

بنابراین اگر قصد خرید قسطی خودرو مزدا 3 را دارید، تنها کافی است تا به سایت رسمی قسطی کلاب مراجعه کنید و اتومبیل رویایی خود را با بهترین شرایط خریداری نمایید. با مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌توانید از خدمات دریافت وام خرید اقساطی نیز بهر‌ه‌مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی خودرو کوییک چکی

فروش اقساطی خودرو کوییک چکی
برای اطلاع از فروش اقساطی خودرو کوییک چکی به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی ام وی ام 315

خرید اقساطی ام وی ام 315
یکی از پرفروش‌ترین خودروهای برند مدیران خودرو مدل mvm 315 می‌باشد. برای خرید اقساطی ام وی ام 315 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی ...