خرید قسطی گوشی a55 سامسونگ چکی

تاریخ انتشار:
1403/6/28 15:01:35

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی a55 سامسونگ چکی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی a55 سامسونگ چکی



گوشی a55 سامسونگ

گوشی Samsung Galaxy A55 در دسته گوشی‌های میان‌رده سامسونگ قرار دارد و یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط این برند می‌باشد. اما با وجود این‌که Galaxy A55 به عنوان یکی از محصولات میان‌رده سامسونگ به بازار معرفی شده، از لحاظ کیفیت، با برخی از مشخصات گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ برابری می‌کند. به همین جهت در بین کاربرانی که از گوشی‌های سری A سامسونگ استفاده می‌کنند، توانسته جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد. با ما همراه باشید تا در زمینه مشخصات فنی این گوشی و مراحل خرید قسطی گوشی a55 سامسونگ شماره را راهنمایی کنیم.

بررسی مشخصات ظاهری گوشی Samsung Galaxy A55

این کالای دیجیتال جدید سامسونگ از لحاظ نوع طراحی و ویژگی‌های ظاهری شبیه به سری گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ می‌باشد. در واقع برند سامسونگ در تولید گوشی Galaxy A55 از پنل شیشه‌ای در قسمت پشت گوشی و فریم آلومینیومی در اطراف آن استفاده کرده است. همچنین این محصول دارای ابعادی برابر با 161.1x77.4x8.2 میلی‌متر و وزنی در حدود 213 گرم می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی a55 سامسونگ یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

برخورداری از استاندارد IP67 سبب گردیده، این کالای دیجیتال تا عمق یک متری در حدود 30 دقیقه بتواند در برابر نفوذ آب مقاومت کافی داشته باشد. همچنین استفاده از روکش گوریلا گلس ویکتوس پلاس برای محافظت از صفحه نمایش و وجود گوریلا گلس در پشت گوشی برای محافظت از آن برابر ضربه و خط‌وخش از دیگر ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد این کالای دیجیتال محسوب می‌شوند. علاوه بر موارد گفته شده به عنوان سایر ویژگی‌های گوشی  Galaxy A55 می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

•برخورداری از باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر بر ساعت
• قابلیت شارژ سریع 25 وات
•برخورداری از سنسورهای اثر انگشت در زیر صفحه، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و قطب‌نما
•برخورداری از موقعیت نمای جی‌پی‌اس با قابلیت GLONASS ،GALILEO  و BDS
•برخورداری از بلوتوث نسخه 5.3، A2DP، LE
•برخورداری از پورت USB از نوع Type-C 2.0
•پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G و 2 سیم‌کارت نانو

بررسی مشخصات صفحه نمایش کالای دیجیتال Samsung Galaxy A55

این کالای دیجیتال دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی از نوع Super AMOLED بوده و رزولوشنی در حدود 1080x2340 پیکسل دارد. پشتیبانی از فناوری +HDR10، روشنایی صفحه 1000 نیت و نرخ به روز رسانی 120 هرتز سبب گردیده تصاویر مشاهده شده توسط صفحه نمایش آن از کیفیت بسیار بالایی حتی در زیر نور آفتاب برخوردار باشند. علاوه بر آن استفاده از قابلیت صفحه نمایش همواره روشن از دیگر مشخصات صفحه نمایش گوشی A55 سامسونگ محسوب می‌شود.

بررسی مشخصات دوربین گوشی Samsung Galaxy A55

در پنل پشتی این کالای دیجیتال 3 لنز دوربین تعبیه گردیده که شامل لنز دوربین اصلی 50 مگاپیکسل واید، سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو می‌باشد. سایز سنسور دوربین واید 1/1.56 اینچ، سایز پیکسل 1.0 میکرومتر و گشودگی دیافراگم آن f/1.8 می‌باشد. همچنین این دوربین دارای فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر است. علاوه بر آن دوربین اولترا واید آن دارای پوشش تصویر 123 درجه، ابعاد سنسور 1/3.06 اینچ، سایز پیکسل 1.12 میکرومتر و گشودگی دیافراگم f/2.2 می‌باشد. در نهایت باید بدانید که دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو گوشی A55 سامسونگ دارای گشودگی دیافراگم f/2.4 است. با خرید اقساطی گوشی a55 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که تمامی دوربین‌هایی که در پنل پشتی این کالای دیجیتال قرار دارند از قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن4K  با سرعت 30 فریم بر ثانیه برخوردار هستند. در خصوص دوربین جلوی گوشی Galaxy A55 باید به این نکته اشاره کنیم که دوربین 32 مگاپیکسلی واید این گوشی لنزی برابر با 26 میلی‌متر دارد. همچنین سایز سنسور آن 1/2.8 اینچ بوده و دارای سایز پیکسل 0.8 میکرومتر و گشودگی دیافراگم f/2.2 می‌باشد‌ِِِ. علاوه بر آن این دوربین می‌تواند تصاویری با رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط نماید.  به عنوان آخرین نکته در خصوص دوربین‌های این گوشی باید بدانید همگی آنها دارای زوم دیجیتال، قابلیت پانوراما و HDR هستند.

بررسی مشخصات سخت‌افزاری گوشی Samsung Galaxy A55

این کالای دیجیتال جدید سامسونگ از لحاظ نوع پردازنده و مشخصات سخت‌افزاری کیفیت بسیار بالایی دارد. به طوری‌که پردازنده این گوشی از نوع Exynos 1480  بوده و دارای CPU هشت هسته‌ای با مشخصات چهار هسته‌ 2.7 گیگاهرتز  Cortex-A78 و چهار هسته‌ 2.0 گیگاهرتز  Cortex-A55 است. علاوه بر آن از پردازنده گرافیکی Xclipse 530 و سیستم عامل اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6.1 برخوردار می‌باشد. همچنین گوشی Galaxy A55 دارای حافظه داخلی 250 گیگابایت و رم 8 گیگابایتی است. برای خرید اقساطی گوشی a55 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شرایط خرید قسطی گوشی a55 سامسونگ

هر چند که گوشی Galaxy A55 در دسته گوشی‌های میان‌رده سامسونگ قرار دارد ولی قیمت گوشی a55 سامسونگ نسبت به ویژگی‌هایی که دارد از سایر گوشی‌های میان‌رده بیشتر است. به همین دلیل امکان خرید نقدی آن برای برخی از کاربران فراهم نمی‌باشد. از این‌رو بسیاری از افراد تمایل به خرید اقساطی این گوشی از شرکت‌های معتبر فروش قسطی کالاهای دیجیتال دارند. در همین راستا می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a55 سامسونگ به سایت مجموعه قسطی کلاب مراجعه نمایید. لازم است بدانید این مجموعه با سابقه و اعتبار چند ساله در خصوص فروش اقساطی کالاهای دیجیتال، شرایط مناسبی را برای خرید گوشی Galaxy A55 به وجود آورده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اپل واچ سری 8

خرید قسطی اپل واچ سری 8
یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین گجت‌های پوشیدنی اپل بی شک مدل سری 8 آن می‌باشد. برای خرید قسطی اپل واچ سری 8 به بخش ساعت هوشمند...

فروش اقساطی مانیتور ایسوس

فروش اقساطی مانیتور ایسوس
برند ایسوس جز برترین کمپانی‌های موفق دنیا است. برای خرید اقساطی مانیتور ایسوس به بخش مانیتور در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...