خرید اقساطی گوشي a52 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/6/29 18:42:38

مدل‌های متنوع گوشی سامسونگ با طراحی مختلف و قیمت‌های متفاوت به بازار عرضه شده است. برای خرید اقساطی گوشي a52 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشي a52 سامسونگ

گلکسی a52 سامسونگ؛ میان‌رده‌ای با بهبودهای فراوان

گلکسی a52 سامسونگ یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های موجود در بازار بوده که از امکانات گوناگونی برخوردار می‌باشد. در وضعیت کنونی می‌توان با خرید قسطی گوشي a52 سامسونگ، این گوشی هوشمند را با شرایطی بسیار مناسب خریداری نمود. در سال‌های اخیر استفاده از گوشی‌های میان‌رده در میان جوامع مختلف با استقبال خوبی روبرو شده است. 

برای این موضوع می‌توان دلایل گوناگونی را عنوان نمود که هرکس با توجه به نظر و دیدگاه خود، یک نمونه از گوشی‌های میان‌رده را برای خرید انتخاب می‌کند. به عنوان مثال برخی از افراد گوشی‌های میان‌رده را به علت قابلیت‌های سخت افزاری خوبی که دارند، خریداری می‌کنند. 

برخی دیگر از افراد، خرید گوشی‌های میان‌رده را به علت قیمت مناسبی که دارند، انتخاب می‌کنند، اما به طور کلی گوشی‌های میان‌‌رده با توجه به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری که دارند، بخش عمده‌ای از نیاز افراد را برآورد خواهند ساخت.

در این میان بهتر است با یکی از بهترین میان‌رده های موجود در بازار یعنی گلکسی a52 بیشتر آشنا شوید. این گوشی هوشمند جزو جدیدترین میان‌رده‌های طراحی شده توسط سامسونگ بوده که با ظاهری جذاب، سخت افزاری توانمند و دوربینی با کیفیت روانه بازار شده است.

 به این ترتیب شما هم می‌توانید با خرید اقساطی گوشي a52 سامسونگ، از قابلیت‌های این گوشی میان‌رده بهره‌مند شوید، همچنین در صورت خرید قسطی گوشي a52 سامسونگ، دیگر نیازی به پرداخت تمام هزینه آن، به صورت یکجا نخواهد بود. 

گلکسی a52 سامسونگ؛ گوشی با کیفیت همراه با طراحی ظاهری زیبا

همیشه یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موجود در هنگام خرید یک گوشی هوشند، طراحی ظاهری آن است، زیرا اکثر افراد به دنبال انتخاب گوشی هستند که علاوه بر امکانات خوب از طراحی ظاهری زیبایی برخوردار باشد. گلکسی a52 جزو آن دسته از گوشی هایی بوده که از نظر ظاهری در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. بهتر است بدانید سامسونگ برای ظاهر این گوشی هوشمند از بدنه‌ای مات و پلاستیکی بهره‌گرفته است. 

این موضوع جذابیت خاصی را به گلکسی a52 سامسونگ بخشیده است. علاوه بر آن، این میان‌رده‌ سامسونگ در رنگ‌بندی‌های مشکی، سفید، آبی و بنفش قابل استفاده می‌باشد.

گلکسی a52 سامسونگ؛ گوشی با نمایشگر بهینه‌ شده و توانمند

در نگاه اول تفاوت آنچنانی میان نمایشگر این گوشی هوشمند با نسل گذشته‌ میان‌رده‌های سامسونگ مشاهده نمی‌شود. بهتر است بدانید گلکسی a52 سامسونگ مجهز به یک نمایشگر با کیفیت 6.5 اینچی از نوع " Super AMOLED " می‌باشد. 

این نمایشگر تمامی تصاویر خروجی را با رزولوشن 1080 در 2400 همراه با تراکم 407 پیکسل بر اینچ به نمایش می‌گذارد، اما نکته‌ قابل توجه در خصوص نمایشگر گلکسی a52 نرخ نوسازی 90 هرتزی آن است که این موضوع به انجام بازی‌های موبایل کمک زیادی خواهد کرد. 

گلکسی a52 سامسونگ؛ میان‌رده‌ای با سخت افزار توانمند

قبل از معرفی سخت افزار گلکسی a52 سامسونگ بهتر است ابتدا با قسمت نرم افزار این گوشی هوشمند بیشتر آشنا شوید. به همین منظور لازم است بدانید، گلکسی a52 سامسونگ به صورت پیش فرض با رابط کاربری OneUI 3.1 و اندروید 11 روانه‌ بازار شده است.

اما از نظر مشخصات سخت افزاری، گلکسی a52 سامسونگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شرکت سامسونگ در قسمت سخت افزار این گوشی هوشمند از تراشه‌ " Qualcomm SM7225 Snapdragon 750G " استفاده شده است. 

این گوشی هوشمند مجهز به یک پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و یک پردازنده‌ گرافیکی از نوع "Adreno 619" می‌باشد. علاوه بر آن، دوربین استفاده شده در این گوشی هوشمند از نوع چهار گانه همراه با کیفیت‌های 64، 12، 5 و 5 مگاپیکسل است. ناگفته نماند که دوربین سلفی این گوشی هوشمند از کیفیت 32 مگاپیکسل برخوردار می‌باشد که به کمک آن می‌توان تصاویر با کیفیتی را ثبت نمود.

خرید اقساطی گوشي a52 سامسونگ با شرایط مناسب از فروشگاه قسطی کلاب

امروزه بسیاری از افراد جامعه به دنبال خرید اقساطی گوشی، هستند تا به این طریق خرید خود را به صورت کالا هوشمندانه انجام دهند. به همین منظور اگر شما هم به دنبال خرید قسطی گوشي a52 سامسونگ هستید، می‌توانید این گوش هوشمند را با شرایطی ویژه از قسطی کلاب خریداری کنید. 

جهت آگاهی بیشتر لازم است بدانید قسطی کلاب به عنوان یکی از معتبر‌ترین مراکز موجود در زمینه‌ عرضه‌ کالای دیجیتال و فروش قسطی موبایل محسوب می‌شود. همچنین این فروشگاه شرایطی کاملا ایده‌آل را برای خرید اقساطی گوشي a52 سامسونگ در نظر گرفته است. 

علاوه بر آن، شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه قسطی کلاب این گوشی هوشمند را به صورت نقدی نیز خریداری کنید. پس بهتر است فرصت را غنیمت شمرده و همین الان این گوشی هوشمند را به شیوه‌ دل‌خواه از قسطی کلاب خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی قسطی بدون چک

خرید گوشی قسطی بدون چک
همانگونه که برهمگان آشکار است گسترش تکنولوژی زمینه ساز تنوع کالاهای ورودی به بازار شده است از جمله این کالاها می توان به گوشی های هوشمند اشاره کرد...

خرید اقساطی گوشی آیفون 13

خرید اقساطی گوشی آیفون 13
جدیدترین محصول برند اپل با نام آیفون 13 به تازگی روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...