خرید اقساطی گوشی A52

تاریخ انتشار:
1403/7/25 20:30:13

یکی از گوشی‌های جذاب و زیبای سامسونگ بی‌شک گوشی a52 سامسونگ می‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی A52 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی A52


مشخصات گوشی A52

اگر مایل به خرید قسطی گوشی A52 هستید مطالعه این مقاله کمک بسیاری به شما در آشنایی با کارایی‌های این کالای دیجیتال و اطلاع از میزان کیفیت آن خواهد کرد. A52 یکی دیگر از محصولات شرکت سامسونگ می‌باشد که شرکت آن را در 17 مارس 2021 وارد بازار کرده است و جدیدترین محصول این شرکت می‌باشد.

شرکت سامسونگ در تلاش است که تعدادی از ویژگی‌های مطرح مانند نمایشگر پیشرفته؛ همچنین دوربین ارتقا یافته را به سری A بیفزاید تا شما را برای خرید اقساطی گوشی A52 ترغیب کند. باید گفت که زبان طراحی این مدل دارای درخشندگی نسخه‌های پرچم‌دار نیست‌.

• A52 دارای ساختاری مستحکم می‌باشد.

• ابعادی به اندازه 159.9×75.1×8.4 میلی‌متر است همچنین وزن آن 189 گرم می‌باشد.

• این مدل حاشیه‌ای ضخیم دارد که از ظرافت آن تا حدی کاسته است.

• حس‌گر اثر انگشت آن در قسمت زیر نمایشگر است و عملکردی سریع و دقیق دارد.

• A52 با دارا بودن مجوز lP67 در برابر آب و گردوغبار مقاوم می‌باشد؛ به‌گونه‌ای که تا یک متر به مدت 30 دقیقه دوام خواهد آورد. این ویژگی برای گوشی‌های رده متوسط بسیار عالی است.

• جک 305 میلی‌متری در این مدل نیز طراحی شده که در قسمت لبه پایین گوشی کار گذاشته شده است. همین ویژگی‌های خاص در این گوشی زیبا موجب شده تا بیشتر مردم اقدام به خرید قسطی گوشی A52 نمایند.

• نمایشگر سوپر امولد 6.5 اینچی A52 رزولوشن 1080×2400 پیکسل، تراکم 405 پیکسل بر اینچ، نسبت تصویر 9:20 را دارد، همچنین 84.9 درصد از پنل جلو به نمایشگر اختصاص داده‌اند، صفحه نمایشگر این مدل دارای نرخ نو سازی 90 هرتز، تصویری با وضوح Full+HD و میزان روشنایی 800 نیت می‌باشد که با حداکثر تنظیمات تجربه بصری خوبی برای کاربران رقم خواهد زد.

• A52 دارای تراشه‌ای 8 هسته‌ای می‌باشد که توان انجام عملکردهای چند وظیفه‌ای را دارد، همچنین این پردازنده طبق معماری 8 نانومتری تولید گردیده است. این پردازنده از در هسته گلد با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و شش هسته سیلور با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تشکیل می‌شود.

• این گوشی دارای حافظه 128 یا 256 گیگابایت می‌باشد و امکان افزایش حافظه آن تا یک ترابایت با کارت حافظه جانبی وجود دارد.

• سامسونگ در تولید این مدل از گوشی پلاستیک را به کار برده اما برای محافظت از نمایشگر از محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس نسل 5 که دارای مقاومت عالی است استفاده می‌کنند. در لبه سمت راست کلید پاور همچنین راکرهای تنظیم صدا را تعبیه کرده است. وجود این همه مزایای و ویژگی‌های خاص باعث شده تا مردم تمایل به خرید قسطی موبایل سامسونگ داشته باشند. 

باتری قدرتمند گلکسی a52

این گوشی هوشمند دارای باتری 4500 هزار میلی‌آمپر در ساعت می‌باشد و قادر به نگهداری شارژ خود به مدت زمان دو روز می‌باشد که در صورت استفاده مداوم از گوشی این مدت زمان به یک روز کاهش خواهد یافت. این مدل با بهره‌گیری از فناوری قسمت شارژ 25 واتی در مدت 30 دقیقه می‌تواند تا 50 درصد شارژ شود.

خرید اقساطی گوشی A52

مدل A52 با توجه به میزان هزینه‌ای که برای خرید آن پرداخت می‌شود و با وجود این که بسیاری از ویژگی‌های گوشی‌های پرچم‌دار را به خانواده سامسونگ اضافه کرده است می‌توان گفت جزو گوشی‌های اقتصادی است.

جهت خرید اقساطی گوشی A52 با قیمت مناسب کافی است دسته‌چک خود را همراه داشته باشید. برای انجام این خرید اقساطی حداقل باید 30 درصد از قیمت نقدی گوشی را بپردازید و مابقی پول را در اقساطی مابین 4 تا 14 قسط به وسیله چک اقساطی پرداخت کنید.

 جهت انجام خرید قسطی گوشی A52 می‌توانید به وب‌سایت ما قسطی کلاب به نشانی www.ghesticlub.com مراجع نمایید در این وب‌سایت فروش اقساطی موبایل سامسونگ انجام می‌شود. شما می‌توانید با سفته نیز خرید کنید و از شرایط ویژه دریافت وام خرید اقساطی بهره‌مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s23 fe سامسونگ با چک

خرید قسطی گوشی s23 fe سامسونگ با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s23 fe سامسونگ با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرومکس

خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرومکس
شرکت اپل یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیا است که محصولات لوکس و با کیفیتی دارد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرومکس به بخش...