خرید اقساطی آیپدایر

تاریخ انتشار:
1403/7/14 06:14:44

امروزه تبلت‌ها در دنیای تکنولوژی نقش بسزایی را ایفا می‌کنند. برای خرید اقساطی آیپد ایر به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی آیپدایر


مقدمه

خرید قسطی آیپد ایر که یکی از محبوب‌ترین گجت‌های شرکت اپل می‌باشد برای کاربران می‌تواند بسیار جذاب باشد. این کالای دیجیتال از زمان ورود به بازار در مدل‌های مختلف بسیار محبوب شده و مورد استقبال کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است. 

بررسی فنی و تخصصی آیپد ایر

با خرید اقساطی آیپد ایر یکی از گجت‌های با طراحی زیبا و تکنولوژی جدید را در اختیار خواهید داشت. در این بخش به مشخصات فنی این محصول اشاره خواهیم کرد:

1.این محصول در نوامبر 2013 وارد بازار دیجیتال شده است. دارای ابعاد 240 × 169.5 × 7.5 میلی‌متر و وزنی برابر 469 گرم الی 478 گرم در مدل‌های مختلف می‌باشد.
2.با خرید قسطی آیپد ایر از یک مانیتور از نوع LED-backlit IPS با صفحه لمسی خازنی و توانایی ساپورت 16 میلیون رنگ برخوردار خواهید شد. سایز این مانیتور برابر 9.7 اینچ و قادر به ارائه رزولوشن 1536 × 2048 پیکسل می‌باشد. این مانیتور قابلیت استفاده از تکنولوژی چند لمسی را خواهد داشت.
3.سیستم عاملی که بر روی دستگاه  به صورت پیش فرض عرضه می‌شود ios 7 می‌باشد. این محصول قابلیت ارتقا سیستم عامل تا ورژن 10.2 را خواهد داشت.
4.با خرید اقساطی آیپد ایر در بخش سخت افزاری از تراشه اصلی Apple A7 و در بخش پردازنده مرکزی از یک پردازنده دو هسته‌ای 1.3 گیگاهرتز Cyclone بهره مند خواهید شد. GPU این محصول از نوع PowerVR G6430 از نوع 4 هسته‌ای می‌باشد.
5.این تبلت مانند تمام محصولات اپل فاقد امکان استفاده از کارت حافظه می‌باشد.
6.این گجت در مدل‌های 16/32/64/128 گیگابایت با 1 گیگابایت RAM DDR3 به بازار دیجیتال عرضه شده است. تفاوت قیمت این دستگاه هم ناشی از تفاوت در این قسمت می‌باشد.
7.خرید قسطی آیپد ایر به شما امکان استفاده از یک دوربین اصلی با قدرت 5 مگاپیکسل و فوکوس خودکار با قابلیت نقطه گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره و لبخند، HDR photo/panorama را خواهد داد.
8.علاوه بر موارد ذکر شده از دوربین سلفی با قدرت 1.2 مگاپیکسل و تکنولوژی‌های تشخیص چهره و فیس‌تایم روی وای فای یا شبکه موبایل نیز بهره‌مند خواهید شد.
9. این دستگاه دارای اسپیکر با قدرت صدای 67dB و جک 3.5 میلی‌متری می‌باشد.
10.این تبلت در بخش باتری از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمر 8600 میلی آمپر ساعت باتری استفاده می‌نماید.
11.با خرید اقساطی آیپد ایر از یک پکیج سنسوری شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ و قطب نما می‌توانید استفاده نمایید.
12. این دستگاه در بخش تکنولوژی ارتباطی از وای فای، بلوتوث، GPS استفاده می‌کند.
13.این تبلت در دو رنگ خاص و زیبای Space Gray و نقره‌ای به بازار عرضه شده است. 

برای خرید قسطی آیپد ایر بهتر است به کدام مرکز مراجعه نمایید؟

خرید اقساطی امروزه در فروشگاه‌ها و مراکز معدودی انجام می‌شود، ولی در انتخاب این مراکز معدود هم بایستی دقت نمایید. یکی از معتبرترین مراکز که خدمت فروش قسطی این محصولات را به مشتریان و کاربران خود ارائه می‌دهد فروشگاه قسطی کلاب با سابقه بالا و اجناس عالی می‌باشد که  یکی از معتبرترین سایت‌ها در این زمینه می‌باشد.

خرید اقساطی آیپد ایر و محصولات دیگر در این مرکز نسبت به خرید نقدی بیشتر مورد توجه می‌باشد. زیرا که وضعیت اقتصادی مردم و جامعه افراد را به سمت خرید غیر نقدی سوق می‌دهد. به علاوه مشتریان این سایت به علت گستردگی بالا در انواع محصولات و با توجه به معتبر بودن این مرکز خرید آنلاین کاربران می‌توانند به راحتی از آن خرید نمایند. تمام محصولات عرضه شده در این فروشگاه اورجینال و اصل می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس 32 اینچ

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس 32 اینچ
مانیتورهای جی پلاس جز بهترین مانیتورهای ایرانی می‌باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. برای خرید اقساطی مانیتور جی پلاس 32 اینچ به...

خرید قسطی گوشی s20 fe

خرید قسطی گوشی s20 fe
یکی از گوشی‌های جذاب سامسونگ که ویژگی‌های یک پرچمدار را دارد؛ ولی در عین حال از قیمت مناسبی برخوردار است، گوشی s20 fe نام دارد. برای...