خرید اقساطی گوشي a11

تاریخ انتشار:
1403/4/13 04:03:15

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و باکیفیت سامسونگ مدل گلکسی A11 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي a11 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشي a11


خرید قسطی گوشي a11 چگونه است؟

آیا می‌خواهید اطلاعاتی در مورد خرید اقساطی گوشي a11 سامسونگ کسب کنید؟ مشخصات و ویژگی‌های این گوشی پرفروش چیست؟ پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا شما عزیزان را بیشتر با این گوشی فوق العاده زیبا آشنا نماییم.

امروزه در ایران و بیشتر کشورهای جهان گوشی‌های شرکت معتبر سامسونگ به یکی از باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای موجود در بازار تبدیل شده‌اند که برند سامسونگ برای همه افراد نامی آشنا و معتبر می‌باشد.

 شایان ذکر است بدانید که یکی از جدیدترین و زیباترین تولیدات برند سامسونگ، گوشی مدل a11 است به جرات می‌توان گفت که این گوشی خاص از نظر کیفیت و قیمت نسبت به سایر مدل‌های مشابه بسیار مناسب تر است. با خرید قسطی گوشي a11 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

مشخصات گوشی a11 سامسونگ چگونه است؟

در متن زیر قصد داریم که به طور خلاصه به برخی از مشخصات و ویژگی‌های این گوشی پرفروش بپردازیم:

• صفحه نمایش: این گوشی هوشمند دارای نمایشگری به ابعاد 6.4 اینچی می‌باشد که وزن آن 117 گرم است و توانایی پخش ویدیوها با وضوح اینفینیتی را دارد، همچنین می‌تواند فیلم‌ها را با کیفیت HD مشاهده کنید.

• دوربین: a11 دارای سه دوربین است که هر کدام کارایی بخصوصی دارند به ترتیب یکی از آنها 13 مگاپیکسل است، یکی دیگر از لنزها 5 و دیگری 2 مگاپیکسل است که مجموعا عکاسی بسیار با کیفیتی را به شما ارائه می‌دهد. پس در نهایت شما می‌توانید با خرید اقساطی یا به صورت نقدی صاحب این گوشی هوشمند شوید.

• باتری: یکی دیگر از مشخصات این گوشی هوشمند، باتری 4000 میلی آمپری لیتیوم پلیمری آن است که این ظرفیت برای کسانی که فرصت شارژ کردن آن را ندارند، بسیار مناسب است و در تمام طول روز آنها را پشتیبانی می‌کند. حتی زمانی که شارژ باتری روبه تمام شدن است برای شارژ آن قادرید از فست شارژ 15 واتی آن استفاده کنید.

• پردازنده: این گوشی فوق العاده و زیبا دارای پردازنده 8 هسته‌ای می‌باشد که همین سبب شده تا از سرعت بسیار بالا و کارایی خوبی برخوردار باشد. همچنین از حافظه داخلی 32 گیگابایت بهره می‌برد و بعلاوه توانایی ساپورت تا 512 گیگابایت مموری کارت را دارد. برای خرید اقساطی گوشي a11 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

• امنیت مناسب گوشی: در گوشی a11 قفل اثر انگشت در پشت گوشی تعبیه شده است که از امنیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و حتی شما به راحتی می‌توانید آن را آنلاک کنید.

در نهایت همه این ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد ( امنیت بالا، پردازنده 8 هسته‌ای، باتری 4000 میلی آمپری، 3 دوربین بسیار قوی و موارد دیگر) در گوشی a11 سامسونگ موجبات برتری و محبوبیت بالای این گوشی فوق العاده در قیاس با سایر گوشی‌های دیگر در بازار شده است و همین امر به نوبه ی خود موجب شده تا افراد فراوانی اقدام به خرید قسطی گوشي a11 سامسونگ کنند.  

فروش قسطی موبایل از قسطی کلاب چگونه است؟

به جرات می‌توان گفت که یکی از معتبرترین و بهترین سایت‌ها جهت فروش قسطی موبایل، سایت قسطی کلاب است که شما عزیزان به راحتی می‌توانید جهت خرید اقساطی گوشي a11 به قسمت کالای دیجیتال مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. با شرایط خوبی که این سایت معتبر دارد به راحتی صاحب این گوشی هوشمند شوید

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیپد pro 2021

خرید قسطی آیپد pro 2021
اگر شما هم جز علاقه مندان به خرید قسطی آیپد pro 2021 هستید، به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید قسطی مودم بی سیم

خرید قسطی مودم بی سیم
یکی از روش های معمول برای برقراری ارتباطات و انتقال داده و اطلاعات، استفاده از مودم های بی سیم می باشد. بر این اساس مودم های بی سیم با استفاده از...