خرید قسطی a32

تاریخ انتشار:
1403/7/27 16:35:10

یکی از موبایل‌های سامسونگ در که در سال 2021 رونمایی شد و رنگبندی بی‌نظیری دارد، مدل گلکسی a32 می‌باشد. برای خرید قسطی a32 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


خرید قسطی a32


Galaxy a32 

امروزه کمتر کسی را می‌توان دید که گوشی ساده یا غیر هوشمند داشته باشد. با توجه به پیشرفت گسترده شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند، رقابت‌ ساخت آنها نیز افزایش یافته است. به همین خاطر است که سامسونگ محصول جدید خود را عرضه کرد و امروز شاهد افراد زیادی هستیم که تمایل به خرید قسطی a32 دارند.

با توجه به اینکه گوشی هوشمند دارای مقبولیت بسیار زیادی هستند، دارای کاربردهای بسیار زیادی نیز هستند. امروزه بعضی از افراد اغلب فعالیت‌های خود را توسط گوشی‌های هوشمند انجام می‌دهند، بنابراین امروز قصد معرفی محصولی را داریم که می‌تواند بسیار برای شما مفید باشد.

افراد زیادی هستند که سعی دارند یک مکان معتبر را برای خرید اقساطی a32 پیدا کنند، به همین خاطر به طور دائم درحال سرچ کردن در گوگل هستند. وبسایت قسطی کلاب می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای آن ها باشد.

اگر می‌خواهید که اهمیت داشتن یک گوشی هوشمند را بهتر درک کنید، بهتر است تصور کنید که یک پزشک هستید. شما می‌توانید به آسانی و به صورت تصویری با مریض‌های خود گفتگو کنید و با آنها در ارتباط باشید. به همین خاطر است که افراد زیادی قصدخرید a32 را دارند؛ اما شاید بپرسید که این گوشی چه امکانات دیگری دارد. در ادامه بررسی خواهد شد. 

بررسی کامل گوشی a32 

قبل از اینکه در مقاله خرید قسطی a32، به بررسی این گوشی بپردازیم، قصد داریم که شرکت سازنده این دستگاه را به شما معرفی کنم. شرکت سازنده گوشی a32، سامسونگ نام دارد و یک ابر شرکت محسوب می‌شود. این ابر شرکت با توجه به اینکه سال‌ها مشغول فعالیت است، دارای مشتری‌ها و علاقه مندان بسیاری نیز می‌باشد.

شرکت سامسونگ در اغلب کشورهای دنیا نمایندگی دارد و بسیار مشهور است. امروزه یک نوع از محصولات این شرکت در هر خانه‌ای یافت خواهد شد. شرکت سامسونگ، علاوه بر تولید تلفن همراه و لوازم دیجیتال، در تولید لوازم خانگی و صوتی و تصویری نیز فعال است. این شرکت در تولید تلویزیون‌های هوشمند یا لباسشویی‌های قدرتمند بسیار مشهور است. اما تنها چیزی که سامسونگ را به اوج شهرت خود رسانده است، تلفن‌های هوشمند آن است.

اکنون قصد داریم که ویژگی‌ها و امکانات این محصول را مورد بررسی قرار دهیم تا شما را در خرید اقساطی a32 کمک کند.

_ گوشی a32 دارای صفحه 6.4 اینچ است و به عبارتی، دارای صفحه 2400*1080 پیکسلی می‌باشد.

_ دارای رم‌های 4/6/8 گیگابایتی است.

_ دوربین‌های آن 5/5/8/48 مگابایت کیفیت دارد، که البته دوربین سلفی آن 20 مگاپیکسل می‌باشد.

_ باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری است و 5000 میلی آمپر ظرفیت دارد.

_ این گوشی در 24 مارس 2020 معرفی شد، اما در 27 آوریل همان سال عرضه شد.

_ 185 گرم وزن دارد.

_ دارای اندروید 10.0 می‌باشد.

_ مجهز به سیستم پردازنده مرکزی 8 هسته است.

_ دارای باتری غیر قابل تعویض

_ دارای امکان شارژ سریع 15 وات

_ دارای حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت و قطب نما است.

اتصالات این دستگاه شامل

_ WIFI

_ بلوتوث

_ GPS

_ NFC

_ رادیو

_ USB

این دستگاه در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و سفید نیز موجود است. بنابراین شما حق انتخاب خوبی را هنگام خرید قسطی a32 دارید. امیدوارم که توضیحات بالا برای شما مفید بوده باشد. در ادامه به چگونگی خرید این محصول خواهیم پرداخت. 

خرید اقساطی a32

اگر شما نیز قصد خرید اقساطی موبایل سامسونگ را دارید، می‌توانید از طریق قسطی کلاب اقدام کنید. وبسایت و فروشگاه قسطی کلاب، با ارائه هزاران کالای دیجیتال به شما کمک می‌کند تا به راحتی به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید. تمامی محصولات این فروشگاه، با قیمت‌ها و تعرفه‌های بسیار مناسب برای فروش قرار داده شده اند، بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

قسطی کلاب، علاوه بر اینکه امکان فروش قسطی a32 را فراهم کرده است، انواع محصولات دیگر را نیز برای فروش قسطی دارد. بنابراین شما می‌توانید از بخش فروشگاه این وبسایت دیدن کنید. ناگفته نماند که اعطای وام خرید اقساطی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است. 

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپتاپ ایسوس با حکمت کارت

خرید قسطی لپتاپ ایسوس با حکمت کارت
یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده لپتاپ، کمپانی ایسوس می‌باشد. برای خرید قسطی لپتاپ ایسوس با حکمت کارت به بخش...

خرید قسطی گوشی zflip 4 سامسونگ

خرید قسطی گوشی zflip 4 سامسونگ
جدیدترین گوشی سامسونگ با ظاهری فریبنده و عالی روانه بازار شده است. برای خرید قسطی گوشی zflip 4 سامسونگ به بخش موبایل در دسته...