خرید قسطی گوشی s23 اولترا چکی

تاریخ انتشار:
1403/6/29 20:48:31

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی s23 اولترا چکی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.



خرید قسطی گوشی s23 اولترا چکی



گوشی سامسونگ 23 S اولترا

مطمئنا اگر سرچ کوتاهی در اینترنت داشته باشید، می‌دانید که قیمت گوشی اولترا سامسونگ بالاست و یکی از گوشی‌های گران‌قیمت این برند محسوب می‌شود. اما آیا می‌دانستید می‌توانید با خرید قسطی گوشی s23 اولترا به راحتی یکی از گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ را در دستان‌تان داشته باشید؟ با ما در ادامه متن همراه بمانید تا ضمن بررسی مشخصات این گوشی هوشمند پیشرفته، با شرایط خرید اقساطی آن نیز آشنا شویم.

بررسی ویژگی های گوشی سامسونگ 23 S اولترا  

زمانی که قصد خرید اقساطی گوشی s23 اولترا را داشته باشید، بدون شک دوست دارید با مشخصات این کالای دیجیتال آشنا شوید. همانطور که اشاره کردیم این مدل تلفن همراه جز لیست گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ می‌باشد. گوشی s23 اولترا در اول فوریه 2023 معرفی شد و از 17 فوریه 2023 در بازار فروش عرضه گردید. اگر بخواهیم به تفکیک به مشخصات اصلی این گوشی بپردازیم عبارتند از:

•دوربین گوشی سامسونگ 23 S اولترا

مهم ترین دلیل خیلی از افراد برای خرید قسطی گوشی s23 اولترا دوربین فوق‌العاده آن می‌باشد. دوربین پشت این گوشی هوشمند 200 مگاپیکسل واید و استاندارد است که از یک لنز واید 23 میلیمتری نیز بهره می‌برد. دوربین اولترا واید این گوشی نیز 12 مگاپیکسل با لنز 13 میلیمتری می‌باشد و می‌تواند یک عکس فوق العاده با ثبت کامل جزئیات را برای شما رقم بزند. حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری دوربین‌ پشت گوشی سامسونگ s23 اولترا نیز K8 می‌باشد و با وضوح +HDR10 فیلم‌برداری می‌کند. همچنین دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز 12 مگاپیکسل با لنز واید 25 میلیمتری می‌باشد. بنابراین با توجه به مشخصات اعلام شده نمی‌توان هیچ ایرادی را به دوربین این مدل گوشی سامسونگ وارد کرد.

•ویژگی‌های ظاهری گوشی سامسونگ 23 S اولترا

یکی دیگر از امتیازات خرید اقساطی گوشی s23 اولترا ظاهر زیبای این گوشی است. نمایشگر 6.8 اینچی با ضخامت 8.9  میلیمتری آن رخ زیبایی را به گوشی بخشیده است. نمایشگر این گوشی از نوع Dynamic AMOLED 2X می‌باشد که دارای حداکثر نرخ نوسازی 120 هرتز است. رزولوشن نمایشگر آن نیز 1440 در 3088 پیکسل با میزان تراکم 500 پیکسل در اینچ می‌باشد. ابعاد گوشی سامسونگ 23 S اولترا نیز 163.4 *78.1 * 8.9 میلی‌متر است و وزنی حدود 234 گرم دارد. جنس بدنه جلو و  پشت این گوشی نیز از شیشه گوریلا گلس Victus 2 می‌باشد و در رنگ‌های : مشکی، آبی، قرمز، نوک مدادی، سبز، کرم، سبز لیمویی و بنفش روشن عرضه شده است.

•بررسی حافظه و رم گوشی سامسونگ 23 S اولترا

زمانی که شما برای خرید قسطی گوشی s23 اولترا اقدام کنید با لیست متنوعی از حافظه و رم نیز روبرو خواهید شد.  هر کدام از این مشخصات نیز بر روی قیمت گوشی اولترا سامسونگ تاثیر‌گذار هستند. از جمله این مشخصات عبارتند از :
256 گیگابایت حافظه داخلی با  8 گیگابایت رم
256 گیگابایت حافظه داخلی با   12 گیگابایت رم
512 گیگابایت حافظه داخلی با   12 گیگابایت رم
1 ترابایت حافظه داخلی با   12 گیگابایت رم

•باتری گوشی سامسونگ 23 S اولترا

یکی دیگر از مشخصات جذابی که شما در زمان خرید این کالای دیجیتال با آن روبرو می‌شوید، ظرفیت 5000 میلی‌آمپر بر ساعت باتری آن می‌باشد. نوع باتری این گوشی هوشمند نیز لیتیوم‌ یونی است و غیر قابل تعویض توسط کاربر است. قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع و شارژ بی‌سیم را نیز دارد و حداکثر زمان مورد‌ نیاز برای شارژ این گوشی نیز، در هر 30 دقیقه برابر 65 درصد می‌باشد.

•پردازنده گوشی سامسونگ 23 S اولترا

در این مدل از گوشی سامسونگ از یک پردازنده قوی 8 هسته‌ای استفاده کرده‌اند که با تراشه 4 نانومتری Qualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2 و پردازنده گرافیکی  Adreno 740 خود، می‌تواند فرصت گیم مناسبی را نیز برای مخاطبانش فراهم سازد. بنابراین شما می‌توانید بدون اینکه شاهد داغ شدن گوشی خود باشید، ساعت‌ها با بازی‌های مختلف سرگرم شوید.

بهترین راه برای خرید قسطی سامسونگ 23 S اولترا

تا به اینجای متن با مشخصات گوشی s23 اولترا آشنا شدیم. حال می‌خواهیم به بررسی شرایط فروش قسطی آن بپردازیم. نوسانات ارز متاسفانه تاثیر مستقیمی‌ بر روی قیمت کالاهای دیجیتالی از جمله گوشی‌های هوشمند دارد. با توجه به مشخصات فوق‌العاده ای که بیان کردیم نیز دور از ذهن نیست که قیمت گوشی اولترا سامسونگ بالاتر از سایر مدل‌های آن باشد. اما اگر شرایط خرید نقدی را ندارید نگران نباشید. ما در قسطی کلاب با ایجاد امکان خرید قسطی گوشی s23 اولترا این فرصت را برای شما فراهم کرده‌ایم که بدون نگرانی از قیمت محصول از امکانات فوق‌العاده آن نهایت لذت را ببرید. اگر قصد خرید اقساطی این گوشی هوشمند را دارید فرصت را از دست ندهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی ریلمی

خرید اقساطی گوشی ریلمی
یکی از برندهای پرفروش در چین در حوزه تکنولوژی برند ریلمی می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ریلمی به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی موبایل آنر مدل 8A

خرید قسطی موبایل آنر مدل 8A
برند هوآوی جز برترین برندهای چینی می‌باشد که یکی از بهترین زیر شاخه‌های آن برند آنر است. برای خرید اقساطی موبایل آنر مدل 8A به بخش ...