خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ با سفته

تاریخ انتشار:
1403/6/29 04:16:08

یکی از بهترین برندهای ایرانی برند جی پلاس است. برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ با سفته

 


تلویزیون جی ‌‌پلاس در رقابت با بازارهای بین‌المللی

شرکت گلدیران یکی از معتبرترین و معروف‌ترین فروشگاه‌های لوازم خانگی با سه دهه فعالیت می‌باشد. این شرکت پس از فراز و نشیب‌های فراوان با کمک متخصصان ایرانی اقدام به تولید محصولات داخلی نموده و در حال حاضر یکی از سرآمدترین‌ برند‌های ملی، در عرصه تولید در کشور عزیزمان ایران می‌باشد. برند جی ‌پلاس از پررنگ‌ترین برند‌های داخلی در حیطه محصولات لوازم خانگی است. در این بین، تلویزیون جی ‌پلاس برای بهترین تلویزیون ایرانی بودن، پا به میدان رقابت گذاشته است. 

تلویزیون جی پلاس 55 اینچ، در حال حاضر از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین تلویزیون‌های هوشمند داخلی می‌باشد که نه تنها در داخل کشور، بلکه از سایر کشورها نیز طرفدارانی را به خود جذب کرده است. شما میتوانید با خرید قسطی تلویزیون جی ‌پلاس 55 اینچ در زمان کوتاه و با شرایط متنوع از مزایای خرید یک تلویزیون هوشمند و پرطرفدار برخوردار شوید. 

خودنمایی تلویزیون جی پلاس در بیان ویژگی‌های ظاهری

این تلویزیون منحصر به فرد، دارای صفحه بزرگ 55 اینچی تخت، با تکنولوژی LED بوده و نسبت تصویر آن 16:9 است. تلویزیون هوشمند جی پلاس با برخورداری از رزولوشن بالای 3840 در 2160 و کیفیت تصویر UltraHD یا 4k می‌تواند چشم‌های هر بیننده‌ای را به خود جذب کند. این تلویزیون علاوه بر پایه رومیزی، قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های تلویزیون جی پلاس 55 اینچ، پشتیبانی آن از طیف رنگی گسترده‌ای می‌باشد که به آن Billion rich colors می‌گویند. این ویژگی باعث تجربه عمیق و لذت بخش شما از تماشای رنگ‌ها و کیفیت واقعی تصاویر در قاب مجازی تلویزیون خواهد شد. خصوصا وقتی که شما به دنبال تماشای فیلم‌های با کیفیت بالا باشید، این قابلیت برایتان بسیار لذت‌بخش خواهد بود. با خرید اقساطی تلویزیون جی ‌پلاس 55 اینچ، لحظات شاد و مفرحی را در یادها ثبت کنید. 

مشخصات اتصالات و پورت‌های ورودی و خروجی

تلویزیون جی پلاس 55 اینچ، دارای دو خروجی usb و سه عدد خروجی HDMI می‌باشد. نوع خروجی صدای دیجیتال آن اپتیکال بوده و دارای یک عدد رابط کامپوزیت است. شما می‌توانید به وسیله یک کابل اپتیکال، صدا را از طریق یک سیستم صوتی پیشرفته‌تر و یا سینمای خانگی دریافت کنید. این تلویزیون دارای ورودی‌های LAN, WiFi و Bluetooth نیز می‌باشد. برای دسترسی به برخی دیگر از کارکرد‌های این تلویزیون، می‌توان از طریق کابل یا وای‌فای به اینترنت متصل شد. برای مثال، پس از اتصال به اینترنت، می‌توانید بازی یا فیلم مورد علاقه خود را مشاهده یا بارگیری کنید و از آن‌ها لذت ببرید. همچنین با این ویژگی می‌توانید به مرور اخبار از قاب بزرگ تلویزیون‌ خود بپردازید. 

قابلیت جادویی Screen Mirroring

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه تلویزیون جی پلاس 55 اینچ، قابلیت نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون یا Mirroring است. شما می‌توانید به راحتی محتوای داخل گوشی موبایل خود را در ابعاد بسیار بزرگتری تماشا کرده و از آن لذت ببرید. این ویژگی زمانی برجسته‌تر می‌شود که بخواهید تصویر یا فیلمی را از گوشی برای خانواده به نمایش بگذارید. برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر ویژگی‌های تلویزیون جی پلاس

از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به درگاه ارتباطی آن، یعنی خروجی هدفون و رابط هوشمند اندروید اشاره نمود. همچنین این تلویزیون دارای دو عدد بلندگو می‌باشد که توان هر بلندگوی آن 10 وات است. تیونر DVB_T2 به صورت داخلی در این تلویزیون تعبیه شده که برای مشاهده و استفاده از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی دیجیتال، فقط با یک جستجوی ساده در دسترس شماست. پردازنده تلویزیون جی پلاس، از نوع 4 هسته‌ای می‌باشد، که به بیانی ساده‌تر می‌توان به قابلیت نصب و اجرای با کیفیت برخی نرم افزار‌ها و بازی‌ها در آن اشاره کرد. 

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ

خرید لوازم خانگی امری ضروری و لازم است. شما می‌توانید از طریق سایت قسطی کلاب، با شرایط منحصر به فرد نقدی و یا اقساطی اقدام به خرید این تلویزیون هوشمند کنید. فرصت طلایی خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فراهم شده است. قسطی کلاب با توجه به شرایط اقتصادی موجود، امکان فروش قسطی محصولات و لوازم خانگی را در اختیار هموطنان قرار داده تا شما با خیالی آسوده بتوانید خریدی ایمن و راحت داشته باشید. برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی تلویزیون جی ‌پلاس 55 اینچ، به قسمت خرید اقساطی سایت مراجعه کرده و از شرایط شگفت انگیز آن مطلع شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اجاق گاز سینجر اقساطی

خرید اجاق گاز سینجر اقساطی
داشتن یک اجاق گاز مناسب و با کیفیت برای هر خانه‌ای لازم و ضروری است. یکی از بهترین برندهای طراح و سازنده اجاق گاز برند سینجر می‌باشد....

خرید اقساطی یخچال فریزر پاکشوما

خرید اقساطی یخچال فریزر پاکشوما
برند پاکشوما به تازگی اقدام به طراحی و تولید یخچال فریزر کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی یخچال فریزر پاکشوما به بخش لوازم خانگی ...