خرید قسطي اپل واچ سری 8

تاریخ انتشار:
1403/6/29 11:00:26

در صورت تمایل به خرید قسطي اپل واچ سری 8 با قیمتی ویژه و شرایطی استثنایی، به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید قسطي اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 8

کمپانی اپل یکی از بزرگترین و معتبرترین برندهای سازنده انواع کالای دیجیتال می‌باشد. این کمپانی همیشه گجت‌های خیره کننده‌ای به بازار عرضه می‌کند که قابلیت‌های فوق العاده‌ای دارند. یکی از محصولات پرفروش این کمپانی ساعت اپل یا همان اپل واچ می‌باشد. اپل واچ سری 8 در سپتامبر سال 2022 وارد بازار شد. با این که دو سال از عرضه این محصول می‌گذرد اما همچنان آمار فروش قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهد. محصولات کمپانی اپل در ایران نیز طرفداران زیادی دارند و اپل واچ هم یکی از آن‌ها می‌باشد. اگر به این گجت علاقه مند هستید همراه ما بمانید. شما می‌توانید برای خرید قسطي اپل واچ سری 8 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات فوق العاده اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 8 تفاوت بسیار زیادی با یک ساعت معمولی دارد. این محصول قابلیت‌های زیادی دارد و به همین دلیل توجه کاربران زیادی را به خود جلب می‌کند زیرا آن‌ها تنها با خرید یک گجت می‌توانند از امکانات متعددی بهره‌مند شوند. در ادامه به قابلیت‌ها و مشخصات فنی مدل‌های آلومینیومی و استیل این محصول اشاره خواهیم کرد. امکان خرید اقساطي اپل واچ سری 8 در قسطی کلاب میسر است.

صفحه نمایش: صفحه نمایش این محصول Retina LTPO OLED نام دارد و در اندازه‌های 1.69 (مدل 41 میلیمتری) و 1.91 (مدل 45 میلیمتری) اینچی موجود می‌باشد. LTPO در واقع یکی از جدیدترین فناوری‌های اپل واچ است که قابلیت تنظیم نرخ نوسازی تصویر را برای کاربر می‌تواند فراهم کند. با قابلیت Force Touch شما می‌توانید با اعمال فشار بیشتر روی صفحه به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید. رزولوشن صفحه نمایش مدل 41 میلیمتری این محصول 324*394 و مدل 45 میلیمتری 352*430 پیکسل می‌باشد. روشنایی این محصول 1000 نیت می‌باشد و زیر آفتاب هم تصویر را به طور واضح نشان می‌دهد. شما می‌توانید صفحه نمایش اپل واچ را در حالت (Always-on display) قرار دهید تا هرگز خاموش نشود.

•پردازنده: پردازنده Apple S8 اپل واچ که قلب تپنده آن می‌باشد دارای دو هسته (Dual-core) 64 بیتی است. این دو هسته می‌توانند سرعت پردازش داده‌ها را با کمترین میزان مصرف باتری افزایش دهند. گرافیک و یا GPU این پردازنده نسبت به مدل قبلی پیشرفت چشم‌گیری داشته است. با توجه به قابلیت تنظیم نرخ نوسازی تصویر در این محصول شما گرافیک روان‌تری را تجربه خواهید کرد.

•باتری: باتری لیتیوم یونی اپل واچ به طور معمول می‌تواند تا 18 ساعت دوام بیاورد اما اگر آن را در حالت کم مصرف قرار دهید تا 36 ساعت هم می‌تواند شما را با یک دفعه شارژ همراهی کند. برای اطلاع از قیمت و خرید قسطي اپل واچ سری 8 می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

•سیستم عامل: اپل واچ سری 8 از سیستم عامل watchOS 9 پشتیبانی می‌کند که با اکثر نسخه‌های سیستم عامل آی او اس و آیفون 8 به بالا می‌تواند سازگاری داشته باشد. این سیستم عامل امکانات زیادی دارد. برخی از این امکانات عبارتند از بررسی دقیق علائم سلامتی، بررسی چرخه قاعدگی، بررسی دقیق مشخصات خواب و برخی امکانات مرتبط با تناسب اندام.

یک گجت کوچک با امکانات زیاد

برخی امکانات اپل واچ سری 8 عبارتند از:

•Bluetooth
•WiFi
•NFC
•قطب نما
•فشارسنج
•ارتفاع سنج
•حس‌گر سنجش اکسیژن خون
•حافظه 32 گیگابایتی
•Siri
•اپل استور
•بلندگو و میکروفون

خرید اقساطي اپل واچ سری 8 از سایت قسطی کلاب

اپل واچ سری 8 یکی از محبوب‌ترین محصولات اپل است. خرید نقدی این محصول، با توجه به قیمتی که دارد، شاید برای برخی افراد ممکن نباشد. با توجه به شرایط اقتصادی که امروزه در ایران تجربه می‌کنیم خرید قسطي اپل واچ سری 8 می‌تواند یک گزینه عالی برای علاقه‌مندان به آن محسوب شود. قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های آنلاین خرید قسطی انواع کالای دیجیتال می‌باشد. این فروشگاه برای فروش قسطی محصولات خودش شرایط بسیار مناسبی را ارائه می‌دهد. به طور مثال شما می‌توانید با توجه به شرایط مالی خودتان تعداد اقساط را مشخص کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط خرید اقساطي اپل واچ سری 8 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ایفون 11 پرومکس

خرید قسطی ایفون 11 پرومکس
اگر علاقه‌مند به خرید گوشی آیفون هستید و پول کافی برای تهیه آن ندارید، ما برای شما یک پیشنهاد شگفت انگیز داریم! برای خرید قسطی ایفون...

خرید اقساطی گوشی آیفون با حکمت کارت

خرید اقساطی گوشی آیفون با حکمت کارت
کمپانی اپل دارای محصولات متنوع و گوناگونی است که در این مقاله قصد داریم دو مدل از پرفروش‌ترین موبایل‌های برند اپل را با یکدیگر مقایسه...