خرید اقساطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro

تاریخ انتشار:
1403/6/29 23:26:19

در صورتی که قصد خرید اقساطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro با شرایط ویژه را دارید، از سایت قسطی کلاب، دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل دیدن فرمایید.

خرید اقساطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro

iPhone 13 Pro

کمپانی اپل یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند می‌باشد. محصولات این کمپانی همیشه طرفداران زیادی دارند و اپل مدل iPhone 13 Pro هم یکی از گوشی‌های محبوب این برند محسوب می‌شود. آیفون 13 در سپتامبر سال 2021 به بازار عرضه شد. افراد زیادی هستند که باور دارند محصولات اپل بیش از حد گران می‌باشند. طیف دیگری از علاقه مندان به گوشی‌های هوشمند نیز با این نظر مخالف هستند. ما در ادامه مقاله تمامی اطلاعات و مشخصات این گوشی را شرح می دهیم تا شما خودتان در مورد آن به نتیجه برسید پس در صورت تمایل به خرید اقساطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro ادامه متن را دنبال کنید.

مشخصات اپل مدل iPhone 13 Pro

گوشی اپل مدل iPhone 13 Pro یکی از برترین نسخه‌های آیفون محسوب می‌شود. این گوشی نسبت به مدل‌های قبلی بسیار بهبود یافته است. اگر قصد خرید قسطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro را دارید یا در خرید آن مردد هستید این بخش را دنبال کنید تا با مشخصات آن آشنا شوید.

طراحی بدنه: ساده و شیک

طراحی بدنه گوشی اپل مدل iPhone 13 Pro مانند تمامی سری‌های آیفون ساده و کلاسیک است و جنس بدنه آن گوریلا گلس می‌باشد. این گوشی دارای یک شاسی تخت است. ماژول دوربین عقب آن کمی بزرگ‌تر از سری قبل می‌باشد زیرا لنزهای به کار رفته در آن قوی‌تر هستند. ناچ این گوشی کوچک‌تر است و فضای بیشتری در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ابعاد گوشی این گوشی x 71.5 x 7.7 146.7 میلیمتر است و 204 گرم وزن دارد. سایت قسطی کلاب راهی آسان برای خرید اقساطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro است.

نمایشگر شفاف

نمایشگر این گوشی Super Retina XDR OLED است و اندازه آن 6.1 اینچ می‌باشد. نرخ نوسازی تصویر آن 120 هرتز است و ببین 1000 تا 1200 نیت روشنایی دارد. وضوح تصویر نمایشگر این گوشی 1170 در 2532 پیکسل می‌باشد. برخی تکنولوژی های به کار رفته در این نمایشگر ساخت شرکت Dolby هستند. نسبت تصویر این گوشی 19.5:9 است. آیفون 13 یک گزینه عالی برای فیلم دیدن است.

ثبت لحظات با دوربین آیفون 13

دوربین گوشی اپل مدل iPhone 13 Pro نسبت به مدل قبلی پیشرفت چشم‌گیری داشته است. این گوشی دارای سه دوربین عقب و یک دوربین سلفی است:
•یک دوربین واید 12 مگاپیکسلی که عدد دیافراگم لنز آن 1.5 و فاصله کانونی آن 26 میلیمتر است.
•دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی که دیافراگم آن 2.8 و فاصله کانونی آن 77 میلیمتر می‌باشد.
•یک لنز اولترا واید هم در این گوشی وجود دارد که فاصله کانونی آن 13 میلیمتر و عدد دیافراگم آن 1.8 است.
•دوربین سلفی این گوشی نیز 12 مگاپیکسلی است. برای خرید قسطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro به قسطی کلاب سر بزنید.
دوربین فیلمبرداری آیفون 13 در دو حالت فول اچ دی و 4K تصویربرداری می‌کند. نرخ فریم تصاویر آن بین 24 تا 240 فریم بر ثانیه متغیر هستند. دوربین این گوشی حالتی به نام سینماتیک مد دارد که فقط به صورت 1080 پیکسل و 30 فریم بر ثانیه تصویر برداری می‌کند.

سخت افزار قدرتمند

آیفون 13 دارای تراشه Apple A15 Bionic است و شش هسته دارد. دو عدد از هسته ها Avalanche (3.23 گیگاهرتز) هستند و چهار عدد از آن‌ها Blizzard (1.82 گیگاهرتز‌) و کم مصرف می‌باشند. GPU این گوشی 5 هسته دارد و می‌تواند تمامی بازی‌ها و اپ‌ها را بدون لگ برای شما اجرا کند.

خرید اقساطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی، با توجه به شرایط اقتصادی نامناسب حاکم بر کشور، یک گزینه عالی برای اکثر افراد جامعه محسوب می‌شود. قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین فروش اقساطی و نقدی انواع کالای دیجیتال است که گوشی آیفون 13 را با بهترین شرایط به فروش می‌رساند. اقساط این فروشگاه بین 12 تا 36 ماه متغیر هستند. برای خرید قسطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro کافی است با کارشناسان سایت ما تماس حاصل نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی گوشی ردمی 10C شیائومی

خرید اقساطی گوشی ردمی 10C شیائومی
اگر به دنبال یک گوشی استثنایی و کاربردی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی ردمی 10C شیائومی از بخش موبایل در دسته بندی...