خرید اقساطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13

تاریخ انتشار:
1403/7/14 05:20:17

قصد خرید یک گوشی با کیفیت و جدید را دارید؟ خرید اقساطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 از قسطی کلاب را امتحان کنید تا تجربه‌ی یک خرید موفق را داشته باشید. از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال اقدام نمایید.

خرید اقساطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13درباره گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 فعلا آخرین سری از گوشی‌های شرکت اپل می‌باشد که در ایران رجیستر شده است. این مورد باعث شده است که به درست یا غلط قیمت این سری گران‌تر از حد معمول باشد.
در صورتی که امکانی فراهم شود تا خرید قسطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 توسط خانواده‌ها صورت پذیرد بسیار عالی خواهد بود. این امکان در برخی از فروشگاه‌های معتبر فراهم شده است.

بررسی فنی و تخصصی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13

با خرید اقساطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 از امکانات زیر بهره‌مند خواهید شد:
1.این گوشی در تاریخ 14 سپتامبر 2021 با قیمت 800 دلاری به بازار کالای دیجیتال عرضه شد.
2.طراحی این محصول به گونه‌ای است که دارای ابعادی برابر 146.7 در 71.5 در 7.7 میلی‌متر و وزن 174 گرمی می‌باشد.
3.جنس فریم گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 از فلز آلومینیوم بوده و شیشه مانیتور آن از فناوری گوریلا‌گلس برای محافظت استفاده می‌نماید.
4.این دیوایس در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، صورتی، قرمز و سبز به بازار ارائه شده است.
5.صفحه‌نمایش این گوشی از نوع Super Retina XDR OLED با سایز 6.1 اینچ است. این مانیتور رزولوشنی برابر 1170 در 2532 پیکسل را برای کاربر خود ارائه می‌دهد. این مانیتور از فناوری‌های دالبی ویژن و HDR10 نیز استفاده می‌کند.
6.در بخش سخت‌افزاری این تلفن‌همراه از یک تراشه اصلی 5 نانومتری 8 هسته‌ای از نوع Apple A15 Bionic استفاده کرده است.
7.در بخش GPU گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 از یک پردازنده 4 هسته‌ای از نوع Apple GPU استفاده می‌کند.
8.در خرید قسطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 می‌توانید مدل‌های 128 گیگابایت / 4 گیگابایت رم، 256 گیگابایت / 4 گیگابایت رم و 512 گیگابایت / 4 گیگابایت رم را انتخاب نمایید. اما این موضوع را باید مد نظر داشته باشید که قیمت این مدل‌ها با هم متفاوت می‌باشد.
9.در پیکر‌بندی فریم پشتی این دیوایس دوربینی با لنز‌های با قدرت 12 مگاپیکسل طراحی شده است. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری 4K را دارد.
10.دوربین سلفی این گوشی با قدرت 12 مگاپیکسل و قابلیت فیلم‌برداری 4K است.

ویژگی‌های منحصر بفرد گوشی آیفون 13

باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 3240 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد. این باتری قابلیت وایرلس شارژینگ باسیم و بدون سیم دارد. این گجت از فناوری Power Delivery 2 و سوکت ورودی Lightning USB 2.0 بهره‌مند است. با خرید اقساطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 از یک پکیج حسگر دارای حسگر تشخیص چهره 3D، شتاب‌سنج، سنسور ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب‌نما و فشارسنج هوا می‌باشد. اسپیکر این محصول شرکت اپل از نوع استریو دو‍‌گانه انتخاب شده است. در جعبه‌گشایی این گوشی دو‌سیم کارت علاوه بر گوشی تنها کابل شارژ وجود دارد و مانند مدل‌های قبلی خبری از آداپتور شارژر نیست.

بهترین مرکز برای خرید قسطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 کجا می‌باشد؟

پیشنهاد ما برای خرید قسطی و نقدی کالاهای دیجیتال و بسیاری از کالاهای به‌روز دیگر قسطی کلاب می‌باشد. در این فروشگاه فروش اقساطی انواع محصولات در دسته‌بندی کالای‌دیجیتال، لوازم‌خانگی، لوازم‌جانبی و حتی خودرو انجام می‌پذیرد. این مجموعه فروش خود را تنها به‌صورت آنلاین انجام می‌دهد. برای این نوع فروش نیاز به زیرساخت‌های قوی برای تجارت الکترونیک است. این فروشگاه دارای همه این مجوز‌ها در بالاترین سطح ممکن می‌باشد. خرید اقساطی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 و هر محصول موجود در این فروشگاه آنلاین را با خیال راحت انجام دهید. تمام محصولات موجود در این مجموعه همگی اصل بوده و دارای ضمانت اصالت کالا خواهد بود. ارسال در کمترین زمان ممکن، تضمین سلامت کالا و تضمین بهترین قیمت از دیگر خدماتی است که با خرید از این مرکز فروش اینترنتی از آن بهره‌مند خواهید شد.

منابع

1.https://www.apple.com/

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی POCO F3 با سفته

خرید قسطی گوشی POCO F3 با سفته
برای خرید قسطی گوشی POCO F3 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی موبایل آنر 70 پرو

خرید اقساطی موبایل آنر 70 پرو
برای خرید اقساطی موبایل آنر 70 پرو با قیمتی عالی و تخفیف بی نظیر به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...