خرید قسطي لپ تاپ گیمینگ ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/6/28 21:43:23

در صورت تمایل به خرید قسطي لپ تاپ گیمینگ ایسوس با قیمت مناسب و تخفیف ویژه، به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و از بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال اقدام به خرید نمایید.

خرید قسطي لپ تاپ گیمینگ ایسوس


ایسوس؛ ابر کمپانی تولیدکننده کالای دیجیتال!

در صورتی که به دنیای وسایل و کالای دیجیتال علاقه‌مند باشید، احتمالا تا کنون با نام برند ایسوس زیاد برخورد داشته‌اید. این کمپانی تایوانی فعالیت خود را از سال 1989 آغاز کرده و امروزه توانسته تا خود را به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده انواع کامپیوتر و سخت افزار در دنیا معرفی کند. یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش این برند در بازارهای جهانی لپ تاپ‌های گیمینگ آن می‌باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با راهنمای خرید اقساطي لپ تاپ گیمینگ ایسوس همراه شما عزیزان باشیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

با لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس بیشتر آشنا شوید

به طور کلی کمپانی ایسوس در خط تولید لپ تاپ‌های گیمینگ خود دارای دو مدل ROG و TUF می‌باشد. لپ تاپ‌های سری ROG این شرکت به مراتب دارای سخت افزار قدرتمندتری نسبت به مدل‌های TUF هستند. به زبان ساده اینگونه می‌توان گفت که لپ تاپ‌های گیمینگ سری TUF به عنوان لپ تاپ‌های گیمینگ اقتصادی این کمپانی به شمار می‌روند. حال قصد داریم تا یکی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ این برند را خدمت شما معرفی کنیم.

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Strix G18 G814JZ-Z؛ بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس

در صورتی که به ظاهر این لپ تاپ دقت کنید، متوجه خطوط RGB در گوشه‌های این لپ تاپ خواهید شد. ایسوس در طراحی بدنه این لپ تاپ به بهترین شکل ممکن عمل کرده و در نتیجه لپ تاپ ROG Strix G18 دارای ظاهری بسیار زیبا و مدرن می‌باشد. یکی از نکات جالبی که در مورد این لپ تاپ وجود دارد، وزن کم آن در مقایسه با سخت افزار قدرتمند و نمایشگر بزرگ آن است. این لپ تاپ بسیار ظریف بوده و وزن نسبتا کمی نیز دارد. در صورتی که مایل به خرید قسطي لپ تاپ گیمینگ ایسوس هستید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نمایشگر لپ تاپ

همانطور که می‌دانید یکی از ویژگی‌های مهم تمام لپ تاپ‌های گیمینگ علاوه بر سخت افزار، صفحه نمایش تعبیه شده روی آنها میباشد. ایسوس برای این سری از لپ تاپ‌های گیمینگ خود از یک نمایشگر 18 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 استفاده کرده است. لازم به ذکر است که پنل مورد استفاده روی این لپ تاپ نیز QHD+ LCD می‌باشد. به همین سبب نیز این لپ تاپ در زمینه وضوح رنگ و تصویر در مقایسه با سایر رقبای خود متمایز است.
یکی از نکاتی که در مقالات راهنمای خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ ایسوس بسیار روی آن تاکید شده، نرخ رفرش صفحه نمایش این لپ تاپ است. لپ تاپ ROG Strix G18 می‌تواند نرخ رفرش ریت 240 هرتز را برای کاربران خود فراهم کند! قسطی کلاب فروشگاهی آنلاین برای خرید اقساطي لپ تاپ گیمینگ ایسوس است.

مشخصات سخت افزاری لپ تاپ ایسوس مدل ROG Strix G18

از هر چه بگذریم یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ‌های گیمینگ سخت افزار تعبیه شده در آنها است. در لپ تاپ ایسوس مدل ROG Strix G18 پردازنده Intel Core i9 نسل 13 استفاده شده و دارای حافظه داخلی یک ترابایتی میباشد. همچنین RAM تعبیه شده در این لپ تاپ 32 گیگابایت از نوع DDR5 است.
پردازنده گرافیکی و همچنین نوع کارت گرافیک قرار داده شده در لپ تاپ‌های گیمینگ نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد. بر اساس مشخصاتی که در مقالات راهنمای خرید قسطي لپ تاپ گیمینگ ایسوس آمده است، ایسوس از کارت گرافیک Nvidia RTX 4080 در این لپ تاپ بهره می‌برد. ضمن اینکه پردازنده گرافیکی 12 گیگابایتی نیز در این لپ تاپ قرار دارد.
این سری از لپ تاپ ایسوس به عنوان یکی از قوی ترین لپ تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار به شمار می‌روند.

قسطی کلاب؛ بهترین سایت خرید و فروش قسطی کالا

اگر شما نیز تا اینجای مطلب همراه ما بوده باشید، احتمالا قصد خرید اقساطي لپ تاپ گیمینگ ایسوس را دارید. اما امروزه به دلیل شرایط اقتصادی، درصد بالایی از خریداران کالای دیجیتال قادر به خرید محصولات مورد نظر خود به صورت نقدی نیستند. به همین سبب نیز بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا از وبسایت‌های فعال در این زمینه خرید خود را به صورت خرید اقساطی انجام دهند.
قسطی کلاب به عنوان یکی از وبسایت‌های فعال در حوزه خرید و فروش قسطی کالا به شمار می‌رود. سایت ما با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان، طرح‌های خرید اقساطی متعددی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما دوستان می‌توانید برای مشاهده قیمت لپ تاپ و یا خرید آن به فروشگاه ما مراجعه نمایید. همچنین تیم پشتیبانی قسطی کلاب آماده مشاوره به شما در خصوص انجام خریدهای قسطی است.
در این مطلب سعی کردیم تا با راهنمای خرید قسطي لپ تاپ گیمینگ ایسوس در خدمت شما باشیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a14 با چک

خرید قسطی گوشی a14 با چک
در بین گوشی‌های سامسونگ مدل a14 را می‌توان گوشی با کیفیت و مقرون به صرفه نامید. برای خرید قسطی گوشی a14 با چک به بخش موبایل در...

ساعت هوشمند هوآوی

ساعت هوشمند هوآوی
گجت‌های پوشیدنی هوآوی تنوع و طراح‌های بی‌نظیری دارند که یکی از بهترین مدل‌های آن‌ با قیمتی مناسب در سایت قسطی کلاب به فروش ...