خرید قسطی گوشي موبايل بلک بري مدل KEYone

تاریخ انتشار:
1403/6/28 14:54:26

در صورتی که قصد خرید قسطی گوشي موبايل بلک بري مدل KEYone با قیمتی ویژه و شرایطی استثنایی دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی گوشي موبايل بلک بري مدل KEYone

گوشي موبايل بلک بري مدل KEYone

کمپانی بلک بري یکی از برترین نام‌های موجود در حوزه ساخت گوشی‌های هوشمند می‌باشد. این کمپانی با سال‌ها تجربه‌ای که در این زمینه دارد همیشه محصولات با کیفیتی را تولید می‌کند. معمولا افرادی که گوشی‌های این کمپانی را خریداری می‌کنند سلیقه خاصی دارند زیرا طراحی بلک بری با دیگر گوشی‌های هوشمند تفاوت دارد. این تمایز در طراحی یکی از دلایل محبوبیت بلک بری محسوب می‌شود. یکی از تولیدات محبوب بلک بري گوشی KEYone است. این گوشی در سال 2017 عرضه شد. در ادامه به بررسی امکانات و شرایط خرید اقساطی گوشي موبايل بلک بري مدل KEYone این گوشی خواهیم پرداخت؛ پس همراه ما بمانید.

معرفی محصول

کمپانی بلک بري در سال 1999 اولین تلفن همراه خود را روانه بازار کرد. این شرکت یکی از برترین سازندگان سیستم‌های امنیتی می‌باشد و به همین دلیل گوشی‌‌های ساخت این شرکت به امنیت بالا معروف هستند. کیبورد مکانیکی محصولات بلک بری از جذاب‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند این کمپانی محسوب می‌شود. این کیبورد QWERTY نام دارد. بلک بری مدل KEYone که برای اولین بار سال 1999 در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا به نمایش گذاشته شد با نام تجاری Mercury نیز شناخته می‌شود. تا کنون بیش از 800 هزار نسخه از این مدل فروخته شده است که یکی از پرفورش‌ترین مدل های بلک بری می‌باشد. برای خرید قسطی گوشي موبايل بلک بري مدل KEYone از سایت قسطی کلاب دیدن فرمایید.

مشخصات گوشی KEYone

گوشی KEYone به دلیل امکانات خوبی که دارد یکی از بهترین گوشی‌های بلک بری محسوب می‌شود. در ادامه به بررسی مشخصات این گوشی خواهیم پرداخت:
•ابعاد و اندازه: ابعاد این گوشی 149.1 x 72.4  x9.4 می‌باشد. KEYone حدود 180 گرم وزن دارد. این گوشی به نسبت هم‌رده‌های خودش کمی بزرگتر و سنگین‌تر است که به دلیل وجود کیبورد مکانیکی می‌باشد.
•حافظه و رم: KEYone در مدل های 32 و 64 گیگابایتی عرضه شده است. رم این گوشی 3 گیگابایت است. مدل Black Edition اما 4 گیگابایت رم دارد.
•باتری: این گوشی به باتری 3505 میلی‌آمپری غیرقابل جابجایی مجهز می‌باشد. باتری این گوشی از جنس لیتیوم یون است و ماندگاری بالایی دارد. شارژر KEYone تایپ C است که قابلیت Fast Charge نیز دارد.
•بدنه: بدنه گوشی از جنس آلومینیوم است. یک جک 3.5 میلیمتری در قسمت فوقانی و یک پورت USB-C در قسمت تحتانی KEYone وجود دارند.
•حسگر اثر انگشت
•قابلیت استفاده همزمان از دو سیمکارت در سایز نانو
•NFC
•پشتیبانی از کارت حافظه تا دو ترابایت
•سیستم عامل: Android Nougat 7.1

خرید اقساطی گوشي موبايل بلک بري مدل KEYone با شرایط ویژه از سایت قسطی کلاب امکان پذیر است.

ثبت لحظات با کیفیت فوق‌العاده دوربین KEYone

دوربین این گوشی مجهز به سنسور Sony IMX278 می‌باشد. دوربین پشت گوشی KEYone 12 مگاپیکسلی است و قابلیت فیلمبرداری 4K و 30 فریم را دارد. دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی است و کیفیت ضبط فیلمبرداری آن 1080P می‌باشد. دوربین این گوشی آپشن‌هایی مانند فوکوس خودکار، عکاسی در نور کم، تنظیم ISO، عکاسی HDR و عکاسی پانوراما نیز دارد.

صفحه نمایشی باورنکردنی گوشی KEYone

کیفیت LCD صفحه نمایش 4.5 اینچی گوشی KEYone بیش از حد انتظار شما خواهد بود. رزولوشن این صفحه نمایش 1080 در 1620 پیکسل است که تصویری با وضوح بالا را به کاربر ارائه می‌دهد. با خرید قسطی گوشي موبايل بلک بري مدل KEYone یک محصول فوق العاده را به خود هدیه دهید.

پردازنده‌ای قدرتمند در قلب بلک بری

پردازنده گوشی KEYone اسنپدراگون 625 است که در سال 2016 عرضه شد و دارای 8 هسته 2.0 گیگاهرتزی می‌باشد. هسته‌های این پردازنده Cortex-A53 هستند. با پردازنده گرافیکی Adreno 506 این گوشی می‌توانید به راحتی و بدون لگ نرم افزارها و بازی‌های مختلف را اجرا کنید.

خرید اقساطی گوشي موبايل بلک بري مدل KEYone از قسطی کلاب

برای خرید نقدی و یا خرید قسطی گوشي موبايل بلک بري مدل KEYone می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه کنید. سایت قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین خرید قسطی انواع کالای دیجیتال می‌باشد. این سایت شرایط بسیار خوبی را برای فروش اقساطی محصولاتش ارائه می‌هد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

BlackBerry KeyOne - Wikipedia

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ردمی نوت 9

خرید قسطی ردمی نوت 9
برند شیائومی یکی از بهترین برندهای چینی است که بهترین کیفیت با پایین‌ترین قیمت را ارائه داده است. برای خرید اقساطی ردمی نوت 9 به....

فروش قسطی هارد اکسترنال وسترن

فروش قسطی هارد اکسترنال وسترن
کمپانی‌های بسیاری به طراحی و تولید هارد اکسترنال می‌پردازند. یکی از بهترین برندها، وسترن می‌باشد. برای خرید اقساطی هارد اکسترنال وسترن به ...