خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل مکس

تاریخ انتشار:
1403/7/14 19:22:37

برند دیپوینت یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید یخچال فریزر می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل مکس به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت مدل مکس

بررسی یخچال فریزر دیپوینت 

یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی که وجود آن در هر خانه‌ای الزامی است؛ یخچال فریزر می‌باشد. تنوع برند در حوزه لوازم خانگی بسیار بالا است و برندهای داخلی و خارجی زیادی در بازار موجود می‌باشد. یکی از این برندها که محصولات آن به تازگی در رده پر فروش ترین مدل‌ها قرار گرفته است، برند دیپوینت می‌باشد.

از محصولات این برند می‌توان به یخچال فریزرها در مدل‌های متنوع اشاره کرد. یکی از جدیدترین تولیدات این برند ایرانی یخچال فریزر مدل مکس است. در ادامه این مقاله شما را با خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت به طور کامل آشنا خواهیم کرد. 

یخچال فریزر دیپوینت مدل مکس چه ویژگی‌هایی دارد؟

شاید در ابتدا با شنیدن نام برند دیپوینت برخی تصور کنند این برند خارجی است. در صورتی که برند دیپوینت یک برند با کیفیت و کاملا ایرانی است. تاریخچه برند دیپوینت به سال 1376 برمی‌گردد. شرکت گل آسای سرما در منطقه پاکدشت کار خود را با تولید یخچال فریزرهای مختلف آغاز کرد. امروزه محصولات این شرکت را به نام دیپوینت می‌شناسند. با خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

کارخانه تولید دیپوینت در ایوانکی قرار دارد، همچنین برند دیپونت اقدام به تولید یخچال فریزرهایی با کیفیتی در حد برندهای خارجی و با قیمتی مناسب‌تر نموده است. امروزه این برند طرفداران زیادی دارد و توانسته با برندهای خارجی رقابت کند.

یکی از به روز ترین و شیک‌ترین مدل‌های یخچال دیپوینت مدل مکس است. شما عزیزان با خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت از ویژگی‌های منحصر به فرد این برند بهره‌مند خواهید شد.

ویژگی‌ها یخچال دیپوینت مدل مکس

• یخچال فریزر دیپوینت مدل مکس ارتفاعی معادل 180 سانتی متر و عرضی معادل 120 سانتی متر دارد.

• حجم کلی این یخچال فریزر معادل 601 لیتر می‌باشد که 330 لیتر آن برای قسمت یخچال و 271 لیتر آن مختص فریزر است. به دلیل حجم بالای این یخچال، خرید قسطی یخچال دیپوینت مدل مکس به خانواده‌های پرجمعیت پیشنهاد می‌شود.

• نمودار مصرف انرژی یخچال دیپوینت A+ می‌باشد.

• طبقات قسمت یخچال آن شامل: 5 طبقه از جنس شیشه نشکن، 2 عدد کشو برای نگهداری میوه و سبزیجات می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است کشوی پایینی یخچال دارای قابلیت تنظیم میزان رطوبت را دارد.

• در قسمت درب یخچال 4 قاب برای گذاشتن شیشه و بطری وجود دارد، همچنین صفحه نگهدارنده تخم مرغ نیز در قاب بالایی قرار دارد. در ضمن مخزن آب سرد کن نیز در قسمت درب یخچال قرار دارد. در این قسمت تصویری زیر نمای داخلی یخچال دیپوینت مدل مکس وجود دارد.

• در قسمت فریزر آن نیز همانطور که در بالا مشاهده کردید 3 عدد کشوی بسیار بزرگ، 2 عدد کشوی متوسط، دو نیم کشو و یک طبقه در قسمت بالای فریزر وجود دارد، همچنین دو قاب بر روی درب فریزر تعبیه شده است.

• سیستم کاملا بدون برفک از دیگر ویژگی‌های یخچال مدل مکس است.

• لامپ‌های درون این یخچال از نوع LED هستند.

• سیستم آب سرد کن و یخساز روی درب یخچال بدین گونه است که به صورت خودکار از آب شهری پر می‌شود.

• این یخچال دارای سیستم محفظه ی انجماد سریع نیز می‌باشد.

• یخساز اتوماتیک از دیگر ویژگی‌های مدل مکس است.

• یخچال دیپوینت مدل مکس دارای فیلتر تصفیه آب و فیلتر چند لایه باکتری زدا و بوگیر می‌باشد.

• کنترل پنل این یخچال از نوع لمسی می‌باشد.

• این یخچال دارای عملکرد Eco برای مصرف بهینه انرژی است. در صورتی که به دنبال صرفه جویی در مصرف انرژی هستید پیشنهاد ما خرید قسطی یخچال دیپوینت مدل مکس است.

• یخچال فریزر دیپوینت در رنگ‌های سفید چرمی، سفید لمینت و سیلور در بازار موجود می‌باشد.

خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت از فروشگاه قسطی کلاب

در قسمت‌های قبل شما را با ویژگی‌های یخچال فریزر مدل مکس دیپوینت آشنا کردیم. یکی از فروشگاه‌های اینترنتی که در آن خرید نقدی یخچال فریزر دیپوینت امکان پذیر است، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب است. 

شما عزیزان در صورتی که تمایل به خرید نقدی این یخچال فریزر داشته باشید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید نقدی یخچال دیپوینت مدل مکس را انجام دهید و سپس یخچال مدل مکس را درب منزل تحویل بگیرید. 

اگرچه روند اصلی فروش در سایت قسطی کلاب به صورت نقدی است، اما از دیگر ویژگی‌هایی که سایت قسطی کلاب دارد فروش قسطی یخچال فریزر است. برای خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این فروشگاه اینترنتی امکان خرید اقساطی یخچال را تحت شرایطی برای علاقه مندان فراهم کرده است. بنابراین در صورت تمایل به خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فرش 1000 شانه اقساطی

فرش 1000 شانه اقساطی
فرش 1000 شانه اقساطی از دیگر مدل های فرش ماشینی می باشد که در رنگ و طرح های مختلف و متنوع در دسترس خریداران قرار می گیرد. بدون اغراق، اغلب...

خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با چک

خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با چک
ایکس ویژن جز برترین برندهای ایرانی است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با چک به بخش تلویزیون در...