خرید قسطی یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت

تاریخ انتشار:
1403/8/1 14:02:05

خرید یک یخچال فریزر مناسب برای شما به یک مشکل تبدیل شده است؟ خرید قسطی یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت با کمک طرح‌های ویژه‌ی قسطی کلاب را امتحان کنید. از بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی این خرید را انجام دهید.

خرید اقساطی یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت

اگر هم جویای یک کالای شایسته با برند شناخته شده و مجهز به بروزترین تکنولوژی‌های روز دنیا و هم یک وسیله خانگی به صرفه و اقتصادی هستید، خرید قسطی یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از این طریق صاحب یکی از معتبرترین کالاهای سرشناس ایرانی می‌شوید که به لحاظ کیفی با مرغوبترین برندهای خارجی در رقابت است و در عین حال می‌توانید از امتیازات همیشگی آن بهره‌مند شوید.

مشخصه های ساختاری یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت

بارزترین خصوصیت یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت به دوقلو بودن و ظرفیت قابل ملاحظه آن مربوط است. این وسیله در هر دو قسمت دارای گنجایش بالا بوده و با داشتن آن هرگز احساس کمبود فضا برای نگهداشتن مواد غذایی نخواهید کرد‌. این وسیله همچنین از سطح امکانات پیشرفته و به‌روز برخوردار است. به طوری که مجهز به صفحه نمایشگر لمسی، موتور اینورتر و دارای قابلیت کمپرسور اینورتر است.
ساختار طبقه‌بندی شده و داشتن کشوهای مخصوص جهت نگهداری استاندارد مواد غذایی نیز از خصوصیات بارز این وسیله خانگی به حساب می‌آید. به طوریکه قسمت داخلی یخچال دارای ۵ طبقه و درب آن دارای ۴ طبقه است و مجهز به ۳ عدد کشو نیز می‌باشد. معمولا گنجایش این وسیله حدود ۴۰ فوت است و می‌توان قریب به ۱۶۰ کیلوگرم ماده غذایی را در آن جای داد. از دیگر مشخصه‌های این وسیله این است که دارای ارتفاع ۱۸۰، عمق ۶۳ و پهنای ۶۰ سانتیمتر می‌باشد. به علاوه، دارای یخساز،  آبسردکن، تکنولوژی نوفراست و قابلیت اتصال به شیر آب است.

دیگر خصوصیات و امتیازات

از لوازم خانگی ممتاز انتظار مصرف بهینه انرژی و بازدهی عالی داریم. یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت به خوبی از این امتیاز برخوردار می‌باشد و دارای سطح مصرف انرژی +A است. همچنین، این وسیله بدون برفک طراحی شده و هیچگاه شاهد تجمع یخ و برفک در قسمت‌های مختلف آن نخواهید بود. از طرفی، تمام قسمت‌های داخلی و بدنه این وسیله برقی از نهایت استحکام برخوردار بوده و از این‌رو نسبت به ضربه، خط و خش و هرگونه تغییر فیزیکی مقاوم است.
یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت از نظر زیبایی و جذابیت نیز جزو محبوب‌ترین لوازم خانگی به حساب می‌آید.و در دو رنگ محبوب نقره‌ای و سفید تولید می‌گردد تا با وجود آن جذاب‌ترین دکور و چیدمان را در آشپزخانه ایجاد کنید. این وسیله حتی از نظر وزن و میزان سنگینی استانداردهای لازم را دارد. یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت ساخت ایران بوده و از برندهای معتبر و برتر محسوب می‌شود. این وسیله از نظر مدل متنوع تولید می‌شود و گزینه‌ای مناسب برای جهیزیه و خانوارهای پرجمعیت است. در نتیجه، به عنوان یک وسیله ممتاز، همه‌چیز‌تمام و قابل اعتماد ایرانی با قیمت مناسب و به‌صرفه می‌توانید روی آن حساب کنید.

شرایط خرید اقساطی یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت از سایت قسطی کلاب

خرید قسطی یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت به جای خرید نقدی این وسیله قطعا شرایط خرید آسان‌تری را برای مشتریان فراهم می‌سازد. حال که به علت تورم اقتصادی قدرت خرید بسیاری از ما کاهش یافته، با فروش اقساطی لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا شرایط بهتری را برای خرید آسان وسایل خانگی برای هموطنان فراهم سازیم. در این مجموعه معتبر ضمن خرید اقساطی یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت، دیگر انواع لوازم برقی خانگی، لوازم الکترونیکی و غیره نیز به صورت قسطی قابل تهیه هستند و خریداران از اقصی نقاط کشور امکان خرید از این سایت را دارند.‌ به این منظور خریداران بسته به شرایط خود می‌توانند از یکی از ۵ طرح خرید قسطی سایت کلاب بهره مند شوند. جزئیات بیشتر در این رابطه را از سایت قسطی کلاب مطالعه فرمایید.
https://www.digikala.com/product/dkp-4063054/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%88-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D9%82%D9%84%D9%88-40-%D9%81%D9%88%D8%AA-%D8%AF%DB%8C%D9%BE%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-d5i/

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی از قسطی کلاب

خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی از قسطی کلاب
اگر شما هم جز علاقه مندان به قهوه هستید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی از بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی...

تلویزیون دوو

تلویزیون دوو
برند دوو با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین تلوزیون‌ها به یکی از برترین برندهای تولید کننده تلویزیون تبدیل شده است. برای خرید اقساطی تلویزیون دوو با ...