خرید اقساطی محصولات جي پلاس

تاریخ انتشار:
1403/6/31 03:32:32

اگر مدتهاست می‌خواهید لوازم خانگی با کیفیت تهیه کنید اما در انتخاب خود مردد هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی محصولات جي پلاس از سایت قسطی کلاب است. بخش لوازم خانگی ارائه دهنده‌ی این محصولات است.

خرید اقساطی محصولات جي پلاس

برند جی پلاس

برند جی پلاس یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان داخل ایران است. این برند سال‌ها است که در زمینه تولید لوازم خانگی تجربه درخشانی دارد و همواره توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد. جی پلاس یا گلدیران که 30 سال پیش تاسیس شد ابتدا نمایندگی رسمی محصولات برند ال جی بود. جی پلاس با توجه به تیم مجرب و تجربه‌ای که در زمینه لوازم برقی دارد می‌تواند نیازهای بازار را برطرف کند. اگر به خرید اقساطی محصولات جي پلاس علاقه مندید، همراه این مقاله بمانید.

یک برند برای تمامی نیازها

برند جی پلاس تنوع زیادی در محصولات خود دارد. این برند در زمینه تولید لوازم خانگی، سیستم‌های تهویه، گوشی‌های هوشمند، لوازم کامپیوتری و غیره فعالیت می‌کند. در ادامه برخی از محصولات این شرکت را معرفی می‌کنیم تا با آن‌ها آشنا شوید. بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب برای خرید قسطی محصولات جي پلاس مناسب است.

گوشی هوشمند برند جی پلاس: یک گجت قدرتمند

برند جی پلاس یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در ایران محسوب می‌شود. این برند گوشی‌های متعددی دارد اما یکی از پرفروش‌ترین آن‌ها مدل X20 است. این گوشی 128 گیگابایت حافظه و 4 گیگابایت رم دارد. این گوشی میان‌رده قیمت بسیار خوبی دارد و امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پردازنده گوشی X20 به تراشه MediaTek Helio 37G Chipset مجهز است و هشت عدد هسته Cortex-A53 دارد. دوربین این گوشی 50 مگاپیکسلی است و ماژول آن 3 عدد لنز دارد که دارای کارکردهای متفاوتی می‌باشند. گوشی X20 از کارت حافظه و دو عدد سیم کارت نانو پشتیبانی می‌کند.

تجهیزات کامپیوتری

برند جی پلاس انواع لوازم جانبی کامپیوتر مانند موس، صفحه کلید و مانیتور تولید می‌کند. یکی از برترین مانیتورهای این برند مانيتور خمیده مخصوص بازی مدل GGM-L328QN است. این ماینتور 32 اینچی است و رزولوشن آن 1440 × 2560 پیکسل می‌باشد. این مانیتور که از فناوری مات بهره می‌برد دارای یک پورت یو اس بی، HDMI، VGA و Display Port است. شدت روشنایی این محصول 300 نیت است و نسبت تصویر در آن 16 به 9 می‌باشد. این نسبت تصویر برای فیلم دیدن و بازی کردن یک گزینه عالی محسوب می‌شود. فیلتر نور آبی این مانیتور از بخش بزرگی از آسیب آن به چشم کاربر جلوگیری می‌کند. سایت قسطی کلاب راهی مطمئن برای خرید اقساطی محصولات جي پلاس است.

برند جی پلاس در دنیای صوتی و تصویری

برند جی پلاس انواع لوازم صوتی و تصویری مانند اسپیکر، ضبط صوت و تلویزیون تولید می‌کند. تلوزیون‌های این برند با توجه به قیمتی که دارند به صورت چشمگیری مورد توجه کاربران قرار گرفتند. یکی از تلویزیون‌های پرفروش این برند تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RQ754N است که از فناوری کیو ال ای دی بهره می‌برد. این تلویزیون 50 اینچی کیفیت 4K و 1080P را پشتیبانی می‌کند. تلویزیون جی پلاس Wi-Fi و پورت LAN نیز دارد. دو عدد بلندگو در این محصول قرار دارند که توان خروجی هر کدام از آن‌ها 10 وات است. تیونر این تلویزیون DVB-T2 است.

تنوع در لوازم خانگی

برند جی پلاس طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و مایکروویو تولید می‌کند. یکی از پرفروش‌ترین یخچال‌های این برند مدل GRF-P5323S است که 32 فوتی می‌باشد. سطح مصرف انرژی این یخچال کلاس A++ است. یخچال جی پلاس به فناوری نوفراست یا بدون برفک مجهز می‌باشد که یک گزینه تاثیرگذار هنگام خرید این محصول است. این یخچال 406 لیتر گنجایش و 4 طبقه قفسه دارد که پاسخگوی نیاز اکثر کاربران می‌باشد. برای خرید قسطی محصولات جي پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی محصولات جي پلاس از سایت قسطی کلاب

خرید محصولات الکترونیکی در شرایط سخت اقتصادی که سپری می‌کنیم کار راحتی نیست و اکثر افراد به دنبال خرید اقساطی هستند. شما می‌توانید برای خرید نقدی و خرید قسطی محصولات جي پلاس به قسطی کلاب مراجعه نمایید. قسطی کلاب شرایط خوبی را برای فروش قسطی محصولات جی پلاس به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان قسطی کلاب در تماس باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدي تلویزیون سامسونگ

خرید نقدي تلویزیون سامسونگ
برند سامسونگ با ارائه بهترین تلویزیون‎‌های دنیا محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. برای خرید نقدي تلویزیون سامسونگ به بخش لوازم خانگی در سایت ...

خرید اقساطی مایکروویو جی پلاس

خرید اقساطی مایکروویو جی پلاس
یکی از جدیدترین محصولات برند جی پلاس مایکروویو می‌باشد. برای خرید اقساطی مایکروویو جی پلاس به بخش مایکروویو در دسته بندی لوازم..