خرید قسطی galaxy buds2 pro

تاریخ انتشار:
1403/6/25 22:17:29

قسطی کلاب ارائه دهنده‌ی انواع هندزفری‌های بلوتوثی با قیمت و کیفیت مناسب است. برای خرید قسطی galaxy buds2 pro به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی galaxy buds2 proمقدمه

برند سامسونگ مدل‌های متنوعی از هندزفری‌های بی‌سیم را در اختیار کاربرانش قرار داده است که هر کدام نیز دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند؛ اما یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های آن galaxy buds 2 pro می‌باشد که در ادامه این متن قصد داریم شما را به طور کامل با مشخصات این محصول و شرایط خرید قسطی galaxy buds2 pro آشنا کنیم.

قبل از خرید اقساطی galaxy buds2 pro با مشخصات آن آشنا شوید

Galaxy buds 2 pro نسخه تکامل یافته گلکسی بادز پرو است. یکی از محاسن اصلی که شما با خرید این کالای دیجیتالی از آن بهره خواهید برد، حذف صدای مزاحم اطراف است. سامسونگ در طراحی این مدل از هندزفری‌های بی‌سیم خود، به طور حرفه‌ای روی این تکنولوژی تمرکز کرده است و بسیار قدرتمند نیز ظاهر شده است.
از دیگر تفاوت‌هایی که شما با خرید قسطی galaxy buds2 pro با آن روبرو می‌شوید، ابعاد کوچکتر و سبکتر گوشی‌های آن است. طراحی ارگونومیک و خلاق گلکسی بادز 2 پرو نسبت به گلکسی بادز پرو باعث شده تا به راحتی درون گوش شما جای بگیرد. در نتیجه شما در زمان استفاده احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. از نظر ظاهری نیز روکش مات جایگزین روکش براق شده است و باعث می‌شود زمان استفاده ظاهری زیباتر و شکیل تر داشته باشد.

علاوه بر مواردی که گفته شد، این کالای دیجیتالی محبوب دارای کیفیت پخش صدای بسیار باکیفیت‌تری نسبت به نسخه‌های قبل‌تر خود می‌باشد. زیرا قابلیت نویز کنسلینگ فعال در هدفون Galaxy buds 2 pro حدود ۴۰ درصد کارایی بهتری نسبت به مدل‌های قبل‌تر از خود پیدا کرده است. در نتیجه این کیفیت پخش مطلوب برای کسانی که عادت دارند با هندزفری‌های خود آهنگ گوش دهند و یا در محیط‌های پر سر و صدا کار می‌کنند، لذت بالاتری در زمان استفاده ایجاد کرده است.

علاوه بر این شما با خرید اقساطی galaxy buds2 pro صاحب یک هندزفری با قابلیت پخش صدای ۳۶۰ درجه خواهید شد. این قابلیت این امکان را به کاربر می‌دهد که با چرخاندن سر، صدای پخش موسیقی نیز به همان سمت هدایت شود و در نتیجه کیفیت مطلوب‌تری از پخش صدا را شاهد خواهید بود. سامسونگ علاوه بر مواردی که در بالا اشاره شد یک سیستم تهویه هوا نیز در هندزفری Galaxy buds 2 pro خود تعبیه کرده است. این قابلیت به کاربرانش این امکان را می‌دهد که در زمان استفاده دچار احساس گرفتگی گوش نشوند و مدت زمان طولانی بادز‌ها را درون گوش خود نگه دارند.
از نظر باتری هم اگر بخواهیم این کالای دیجیتالی محبوب را بررسی کنیم نمی‌توان ایرادی بر آن گذاشت. در صورت خاموش بودن ANC در گلکسی بادز ۲ پرو می‌توانید به راحتی  تا ۸ ساعت بدون دغدغه از ایربادزها استفاده نمایید. کیس شارژ Galaxy buds 2 pro نیز می‌تواند با هر بار شارژ شدن تا سه بار هدفون‌ها را به‌صورت کامل شارژ نماید.

مزایا و معایب استفاده از گلکسی بادز 2 پرو

تا به اینجای متن سعی کردیم تا شما را قبل از خرید قسطی galaxy buds2 pro با مشخصات کلی محصول آشنا کنیم. اما بررسی مزایا و معایب خرید این محصول نیز به شما کمک می‌نماید تا در زمان انتخاب راحت‌تر تصمیم بگیرید. در کنار تمامی ‌مواردی که در بالا به عنوان مشخصات هندزفری گلکسی بادز 2 پرو بررسی شد، بد نیست به ضد آب بودن آن نیز اشاره کنیم. یکی از مزایایی که شما با خرید این محصول به دست خواهید آورد استفاده از تکنولوژی IPX7 در ساختار این هندزفری می‌باشد. این عبارت یعنی Galaxy buds 2 pro می‌تواند در عمق یک متری یا 30 فوتی آب به مدت 30 دقیقه بدون هیچ آسیبی برای شما کار کند. بنابراین برای استفاده از آن در زیر باران، در زمان شنا و .. نیازی نیست نگران باشید. اگر شغلی دارید که ممکن است هندزفری شما در زمان استفاده با آب تماس داشته باشد، بدون شک galaxy buds 2 pro بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

مزایای دیگر که با خرید اقساطی galaxy buds2 pro به دست می‌آورید، قابلیت پخش بلوتوثی محتواهای صوتی با عمق 24 بیت است. استفاده از بلوتوث نسل 5.3 که دارای برد ۶۰ متر می‌باشد و از کدک‌های استاندارد AAC،SBC و Seamless Codec پشتیبانی می‌کند، باعث می‌شود تا نویز به حداقل میزان خود برسد. در نتیجه می‌تواند مثل یک هدفون تخصصی در استودیو‌های موسیقی برای شما کاربرد داشته باشد. این در حالی است که در سایر هدفون‌هایی که از بلوتوث استفاده می‌شود، ما شاهد عمقی 16 بیتی هستیم.

در کنار مزایای محصول بد نیست به معایب آن نیز اشاره کوتاهی داشته باشیم. به طور کلی ما در بررسی این محصول بیشتر شاهد نقاط مثبت هستیم تا منفی. اما اگر بخواهیم به نقاط منفی آن نیز بپردازیم باید به جنس بدنه آن اشاره کنیم. به دلیل بافت ماتی که دارد ممکن است در اثر نگهداری نامناسب دچار خط و خش گردد. اما می‌توانید به راحتی برای روکش آن از محافظ‌های مخصوص استفاده کنید. همچنین این هدفون نیز مانند بسیاری از مدل‌های دیگر قابلیت وصل همزمان به دو گوشی مجزا را ندارد. البته این موضوع برای خیلی از افراد بیشتر جز مزایا محسوب می‌شود تا معایب.

شرایط خرید قسطی galaxy buds2 pro

حال که با مشخصات محصول، مزایا و معایب آن به طور کامل آشنا شدیم، بد نیست به شرایط خرید اقساطی galaxy buds2 pro نیز بپردازیم. مجموعه قسطی کلاب با ایجاد بهترین شرایط فروش قسطی محصولات مختلف این فرصت را برای هموطنان عزیزمان فراهم کرده است که دیگر نگران بودجه خود برای خرید محصولات مختلف نباشند. خرید قسطی و یا خرید نقدی در مجموعه قسطی کلاب با بهترین شرایط و قیمت فراهم شده است تا رویای شما برای دستیابی به محصولات مورد نیازتان به تحقق بپیوندد. با قسطی کلاب می توانید بدون دغدغه مالی خریدتان را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مانیتور جی پلاس با چک

خرید قسطی مانیتور جی پلاس با چک
برند ال جی یکی از بهترین برندهای ایرانی است. برای خرید قسطی مانیتور جی پلاس با چک به بخش مانیتور در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید گوشی سامسونگ A31

خرید گوشی سامسونگ A31
داشتن یک تلفن همراه مناسب موجب می‌شود که شما دیگر نیازی به دوربین عکاسی و لپ‌تاپ برای انجام کارهای خود نداشته باشید. اگر تمایل به خرید نقدی...