خرید اقساطي کولر گازی هایسنس

تاریخ انتشار:
1403/6/30 06:47:30

خرید اقساطي کولر گازی هایسنس برای روزهای گرم تابستان یک خرید فوق العاده محسوب می‌شود. برای داشتن این محصول به سایت قسطی کلاب، دسته بندی لوازم خانگی، بخش سرمایشی مراجعه کنید.

خرید اقساطي کولر گازی هایسنسمقدمه

گرمای هوای تابستان و نیاز به خرید یک دستگاه تهویه مطبوع با کیفیت، ما را به جستجوی بهترین برند کولر گازی در کشور وا می‌دارد. تا چند سال پیش، اگر درباره بهترین برندهای کولر گازی در کشور صحبت می‌شد، تنها برخی برندهای مطرح خارجی را داشتیم که انتخاب بخش قابل توجه مشتریان نیز به همین برندها محدود می‌شد. با این حال، با توجه به گسترش بازار و نیاز روزافزونی که در این حوزه احساس می‌شود، امروزه برندهای مطرح دیگری نیز وارد بازار کولر گازی کشور ما شده‌اند. یکی از بهترین برندهایی که در طول چند سال گذشته سر و صدای بسیار زیادی را به پا کرده، برند کولر گازی هایسنس است. با ما همراه باشید تا پس از بررسی بهترین محصولات این برند، شما را با شرایط خرید اقساطي کولر گازی هایسنس آشنا خواهیم ساخت.

آیا هایسنس برندی ایرانی است؟

خیر. برند تولیدکننده لوازم خانگی و کولر گازی هایسنس یک برند فراملیتی است که در حال حاضر دارای بیش از ۱۳ کارخانه تولیدی در چین بوده و شرکت‌های تابعه این برند در بیش از ۴۰ نقطه در سراسر جهان گسترده شده‌اند. دفتر مرکزی این شرکت در کشور چین و در شهر چینگ دائو قرار دارد. این برند مدت طولانی است که در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند از جمله محصولات این برند نیز می‌توان به تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و کولر گازی اشاره کرد.

کولر گازی هایسنس در چه ظرفیت‌هایی تولید می‌شود؟

اگر قصد خرید قسطي کولر گازی هایسنس دارید، باید در نظر داشته باشید که امکان انتخاب از بین انواع مختلف کولر گازی این برند وجود دارد. بدین صورت که امکان انتخاب کولر گازی با ظرفیت‌های ۹ و یا ۱۲ هزار از برند هایسنس وجود دارد که این مدل‌ها برای فضاهای کوچک‌تر و یا فروشگاه‌ها مناسب‌تر خواهد بود. برای استفاده از محصولات این برند کولر گازی در محیط خانه می‌توان ظرفیت‌های ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰ و یا ۳۰ هزار را خریداری کرد.
البته باید در نظر داشته باشید که خرید کولر گازی هایسنس با ظرفیت‌های بیشتر معمولاً برای شهرهای جنوبی و یا با گرمای بیشتر در طول سال توصیه می‌شود. شرکت هایسنس برای استفاده از کولر گازی‌هایش در محیطهای بزرگتر، مدل‌های قوی‌تری را تولید و عرضه کرده است. بدین صورت که امکان انتخاب کولر گازی با ظرفیت‌های بالای ۳۰ هزار تا ۵۵ هزار نیز وجود دارد. اسپلیت‌ها بسته به ظرفیت می‌توانند به صورت دیواری، ایستاده و یا به صورت داکت اسپلیت باشند.

مزایای خرید اقساطي کولر گازی هایسنس

به‌ طور کلی، خرید کولر گازی هایسنس چه به صورت نقدی و چه به صورت اقساطی دارای مزایایی خواهد بود که می‌توانند خریداران را به خرید این کولر گازی جذب کنند. این مزایا عبارت‌اند از:
•کیفیت ساخت بالا: کولر گازی هایسنس با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت، عملکرد خوبی دارند. این کیفیت بالا تضمین‌کننده عمر مفید دستگاه در درازمدت خواهد بود.
•قیمت مناسب: انواع مختلف کولر گازی هایسنس با وجود اینکه کیفیت بالایی دارند، در مقایسه با برندهای کره‌ای و ژاپنی با کیفیت قابل مقایسه و استفاده از قطعات داخلی بعضاً مشابه در تمامی این دستگاه‌ها، دارای قیمت مقرون به‌صرفه‌تری هستند. قیمت پایین‌تر و کیفیت بالای این دستگاه‌ها باعث شده تا انتخاب مناسبی برای آن دسته از مشتریانی باشند که به دنبال انتخاب دستگاهی با کیفیت ولی با قیمت مناسب هستند. برای خرید قسطي کولر گازی هایسنس به قسطی کلاب سر بزنید.
•امکان استفاده در فصل‌های گرم و سرد: کمپرسورهای پرقدرت استفاده شده در انواع کولر گازی هایسنس دارای قابلیت عملکرد به صورت سرمایشی و گرمایشی هستند. این ویژگی باعث می‌شود تا امکان استفاده از این کولرها در فصل‌های گرم و سرد سال وجود داشته باشد. بدین ترتیب می‌توان گفت که این کولر گازی‌ها به‌عنوان گزینه‌ای چندمنظوره عمل می‌کنند.
•مصرف انرژی کم: انواع مختلف کولر گازی‌های هایسنس به موتورها و کمپرسورهای پرقدرت و کم مصرف با رده انرژی +A مجهز شده‌اند که مزیت اصلی آن‌ها، کارایی بالا در برابر مصرف انرژی پایین خواهد بود.
•فیلترهای قابل شستشو: استفاده از فیلترهای قابل شستشو در کولر گازی هایسنس، در کنار اینکه به بهبود کیفیت هوای خروجی کمک می‌کند، باعث می‌شود تا تعمیر و نگهداری این کولرها با هزینه پایین‌تری صورت بگیرد.

خرید اقساطي کولر گازی هایسنس

تا به اینجا شما را با مزایای خرید کولر گازی هایسنس آشنا کردیم. باید اشاره کنیم که این محصولات هایسنس با قیمتی رقابتی عرضه می‌شوند و انتخاب مناسب برای آن دسته از مشتریان خواهند بود که به دنبال محصولی با کیفیت و قیمت مناسب هستند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به‌عنوان بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده شرایط فروش قسطی انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال، امکان خرید قسطي کولر گازی هایسنس را برای مشتریان از سراسر کشور با طرح‌های اعتباری ویژه فراهم ساخته است. جهت اطلاع از آخرین طرح‌ها می‌توانید به صفحه مربوطه در وب‌سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با چک

خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با چک
ایکس ویژن جز برترین برندهای ایرانی است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با چک به بخش تلویزیون در...

خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ با سفته

خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...