خرید قسطی موبایل آنر مدل 8A

تاریخ انتشار:
1403/6/27 22:57:07

برند هوآوی جز برترین برندهای چینی می‌باشد که یکی از بهترین زیر شاخه‌های آن برند آنر است. برای خرید اقساطی موبایل آنر مدل 8A به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی موبایل آنر مدل 8A


گوشی آنر مدل 8A

شرکت هواوی یکی از مشهورترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند است که در سرتاسر جهان، گوشی‌های خود را به فروش می‌رساند. گوشی‌های مدل آنر نیز یکی از مقرون به صرفه ترین و رقابتی ترین محصولات برند هوآوی در بازار می‌باشند. 

معرفی مختصر

این گوشی در دو رنگ زیبای آبی و مشکی تولید شده است و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. ابعادی برابر 156.3x73.5x8 میلی‌متر مکعب دارد. وزن این گوشی 150 گرم است. این محصول در ماه ژانویه سال 2019 به بازار معرفی شده است.

خصوصیات سخت‌افزاری

از نظر سخت افزار، این گوشی دارای پردازنده شرکت مدیاتک با مدل MT6765 Helio P35، حافظه 64 گیگابایتی و 3 گیگابایت رم است و از یک حافظه میکرو اس دی جانبی نیز، پشتیبانی می‌کند. با خرید اقساطی موبایل آنر مدل 8A سرعت، دقت و کیفیت را تجربه کنید.

دوربین اصلی و سلفی

دوربین اصلی این دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی است که دارای قابلیت‌های تشخیص فاز، فوکوس و فلش LED می‌باشد. همچنین می‌تواند به ثبت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌های شما و یا همان تگینگ نیز بپردازد. 

از دیگر ویژگی‌های این دوربین، امکان فوکوس با لمس بر روی سوژه و قابلیت تشخیص چهره و تشخیص لبخند است. به علاوه، می‌توانید با این دوربین به عکاسی پانوراما بپردازید و از قابلیت HDR نیز بهره‌مند شوید. 

رزولوشن تصویر در این گوشی، 1080 در 1920 پیکسل می‌باشد و قادر است تا با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. دوربین سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که رزولوشنی برابر با 1080 در 1920 پیکسل دارد و با سرعتی برابر با 30 فریم بر ثانیه فعالیت می‌کند.

صفحه نمایش

این گوشی از یک صفحه نمایش لمسی و رنگی بهره‌مند است. صفحه آن 6 اینچی است و دارای قابلیت IPS است. رزولوشن به کار گرفته شده در این صفحه نمایش، 720 در 1560 پیکسل است. به این ترتیب، از تراکم 282 پیکسل در اینچ، برخوردار خواهید بود.

این صفحه نمایش قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده را به شما نمایش دهد. نسبت صفحه به بدنه در این گوشی 79.2 درصد است و نسبت تصویر 19.5:9 می‌باشد. با خرید قسطی موبایل آنر مدل 8A فیلم ببینید، بازی کنید و لذت ببرید!

سیستم صوتی

از نظر سیستم صوتی، این اسمارت فون دارای بلندگو و خروجی صدا است. به علاوه، از یک جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز برخوردار است. همچنین، قادر است تا به حذف صداهای مزاحم در هنگام مکالمه بپردازد و این کار را با استفاده از میکروفون دوم خود انجام می‌دهد. همچنین، دارای قابلیت ضبط صدا می‌باشد. با خرید اقساطی موبایل آنر مدل 8A کیفیت صدا را تجربه کنید.

قابلیت‌های ارتباطی و امکانات ویژه

این دستگاه قادر است تا به وای فای و بلوتوث متصل شود. همچنین دارای رادیو FM است و از تکنولوژی‌های موقعیت یاب A-GPS ,GLONASS ,Beidou|BDS استفاده می‌کند. به علاوه، دارای یک میکرو USB ورژن 2 است. آنر 8A دارای سنسورهای اثر انگشت، مجاورتی و شتاب سنج است.

مشخصات باتری

باتری آنر 8A یک باتری به  ظرفیت 3020 میلی‌آمپرساعت است. با خرید قسطی موبایل آنر مدل 8A از یک گوشی خوب و دارای باتری مناسب بهره‌مند شوید.

اقلام همراه گوشی آنر 8A

همراه با خرید این تلفن هوشمند از یک دفترچه‌ راهنما، یک شارژر و یک کابل USB نیز بهره‌مند خواهید شد.

خرید قسطی موبایل آنر مدل 8A

اگر دوست دارید تا گوشی آنر مدل 8A را خريداري نماييد، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای كه در زمینه خرید نقدی و اقساطی به کاربران عزیز پیشنهاد می‌دهد، استفاده كنید.

برای خرید غيرنقدي می‌توانید از این سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به یکی از چهار روش موجود در این سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما خرید اقساطی موبایل آنر مدل 8A است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گوشی s20

فروش قسطی گوشی s20
شرکت سامسونگ یکی از برندهای معروف تلفن همراه است که در دنیا طرفداران زیادی دارد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای فروش نقدی...

خرید لپتاپ قسطی ایسر

خرید لپتاپ قسطی ایسر
شرکت ایسر یک شرکت تایوانی است که در زمینه هایی مثل تولید نرم افزارها و نوت بوک ها فعالیت می نماید. این شرکت در سال 1976 توسط استن شیه بنیان گذاری...