خرید قسطی مک بوک پرو 2020

تاریخ انتشار:
1403/6/30 04:10:20

لپ‌تاپ‌های کمپانی اپل به نام مک بوک شناخته می‌شوند و کیفیت استثنایی دارند. برای خرید قسطی مک بوک 2020 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی مک بوک پرو 2020


لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Pro MWP52 2020

ابعاد این مک بوک استثنایی برابر 304.1x212.4x15.6 میلی‌متر مکعب است و وزن آن در حدود 1.4 کیلوگرم می‌باشد. جنس بدنه از آلومینیوم باکیفیتی ساخته شده است و پد ترک این مک مک بوک نسبت به گذشته بزرگتر شده و کار کردن راحت‌تر و ارگونومی بهتر می‌باشد، همچنین تعداد پورت‌های موجود بر روی این لپ‌تاپ نسبت به گذشته افزایش یافته و قابلیت خرید قسطی مک بوک پرو 2020 در قسطی کلاب فراهم شده است.

انواع پورت شارژ و انتقال اطلاعات به محصول جدید اضافه شده است، همچنین دارای یک جک 3.5 میلیمتری مخصوص هدفون و یک وب کم با کیفیت 720 پیکسل می‌باشد که برای برگزاری یک کنفرانس ویدیویی مناسب است.

خصوصیات نمایشگر

صفحه این مک بوک 13.3 اینچ است و رزولوشن آن برابر 2560 * 1600 پیکسل می‌باشد. به علاوه قادر است تا از فناوری مخصوصی به نام True Tone استفاده کند تا بر اساس محیط رنگ‌هایش تنظیم شود. برای مثال کیفیت ارائه رنگ سفید در نور اتاق با نور خورشید به صورتی متفاوت نماینده می‌شود. روشنایی این نمایشگر 485 نیت است و نسبت به قبل پیشرفت کرده، حاشیه‌ها نازک‌تر شده و کار با آن مطلوب‌تر است. با خرید اقساطی مک بوک پرو 2020 کیفیت را تجربه نمایید!

در این لپ‌تاپ می‌توانید از کیفیت تماشای تصاویر با استفاده از فناوری‌های LCD ،LED-backlit و IPS بهره‌مند شوید، همچنین تراکم پیکسلی در این صفحه برابر 227 پیکسل در هر اینچ می‌باشد.

سیستم صوتی نیز مطلوب است و صداها را بسیار واضح به شما انتقال می‌دهد. این لپ تاپ دارای اسپیکر و میکروفون می‌باشد و سیستم عامل مک او اس کاتالینا یک تجربه روان و راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد. البته باید حتما اپل‌ آیدی داشته باشید تا بتوانید از محصولات ارزنده شرکت اپل در اپ استور استفاده کنید.

کیبورد موجود در این محصول از نوع مجیک کیبورد می‌باشد و یکی از حساس‌ترین و کارآمدترین کیبوردهای عرضه شده توسط اپل است. شاید ظاهر کلاسیک آن شما را فریب دهد، ولی سرعت تایپ برای و ارگونومی آن فوق‌العاده می‌باشد، همچنین تاچ پد نیز دارای حسگر اثر انگشت است و می‌توانید جهت ایمنی سیستم خود آن را قفل و آنلاک نمایید.

ترک پد ‌جدید 2.6 اینچ است و کارایی راحت و بالایی دارد، حتی می‌توانید بگویید که در سطح یک موس عمل می‌کند. با خرید قسطی مک بوک پرو 2020 راحت و آسان کار کنید!

از نظر فنی و سخت‌افزاری این محصول دارای دو نسخه متفاوت است. یک نسخه دارای پردازنده اینتل Core i5 مدل 1030NG7 می‌باشد که در محدوده فرکانسی پایه 2 و حالت توربو 3.8 گیگاهرتز عمل می‌کند و در یک نسخه هم از پردازنده Core i7 با مدل 1065G7 بهره‌مند است که در حالت پایه از فرکانس 2.3 و در حالت توربو با فرکانس 4.1 گیگاهرتز استفاده می‌کند، همچنین رم نیز در دو نسخه 16 و 32 گیگابایت از نوع DDR4 عرضه شده است.

حافظه‌های داخلی در چهار نسخه متفاوت 512 گیگابایت، یک ترابایت، 2 ترابایت و 4 ترابایت تولید شده است. با خرید اقساطی مک بوک پرو 2020 سرعت، دقت و کارایی را مقایسه نمایید!

باتری ایده‌آل

مک بوک 13 اینچی اپل می‌تواند بیش از ده ساعت شارژ به شما بدهد تا یک روز کامل بی نیاز از باتری باشید. حتی اگر روشنایی را کم کنید، می‌توانید کارهای زیادی مثل گیم، وب‌کاوی، ویرایش عکس و فیلم و تماشای فیلم را انجام دهید. با خرید قسطی مک بوک پرو 2020 همیشه شارژ باشید!

پیشنهاد خرید لپ تاپ 13 اینچی اپل

برای تهیه این مدل جدید مک بوک می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی این فروشگاه معتبر استفاده کنید. از لیزینگ‌های معتبر در سایت وام بگیرید و مک‌بوک مدرن خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی مک بوک پرو 2020 در قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هدفون بلوتوث بلاژیو

خرید قسطی هدفون بلوتوث بلاژیو
برندهای معتبر بسیاری به طراحی و تولید هدفون می‌پردازند و رقابت بالایی با یکدیگر دارند. اگر تمایل به داشتن یک هدفون استثنایی دارید به بخش ...

فروش قسطی گوشی هوآوی

فروش قسطی گوشی هوآوی
برند هوآوی متفاوت‌ترین نسل گوشی همراه را طراحی و تولید کرده است و همیشه طراحی‌های منحصر به فرد دارد. برای خرید اقساطی گوشی هوآوی به ...