خرید قسطي لوازم خانگي پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/4/13 17:12:26

اگر به دنبال خرید اقساطی یک برند لوازم خانگی ایرانی با کیفیت مناسب هستید، خرید قسطي لوازم خانگي پاکشوما به شما پیشنهاد می‌شود. تنها کافیست وارد سایت قسطی کلاب شده و از دسته بندی لوازم خانگی محصولات مد نظر خود تحت برند پاکشوما را مشاهده کنید.

خرید قسطي لوازم خانگي پاکشوما

لوازم خانگی پاکشوما

خرید اقساطي لوازم خانگي پاکشوما که یکی از صنایع با‌ سابقه در صنعت لوازم خانگی ایران به شمار می‌رود، فرصتی استثنائی است. پاکشوما از برترین تولید‌کنندگان لوازم خانگی است که محصولات آن در پنج گروه یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و کولر گازی ارائه می‌شود.
نوآوری، کیفیت و اصالت هدف والای پاکشوما است که تحقق آن را می‌توان در تک تک محصولات ارائه شده توسط این برند مشاهده کرد. در ادامه با نحوه خرید قسطي لوازم خانگي پاکشوما و انواع محصولات پاکشوما که محبوب بازار هستند آشنا می‌شوید.

معرفی انواع محصولات پاکشوما

لوازم خانگی عرضه شده توسط برند پاکشوما مطابق با نیاز مصرف کنندگان ایرانی تولید شده  و به دلیل کیفیت بالا و نوآوری در محصولات در سال ۲۰۱۷ به بازارهای بین‌المللی نیز ورود کرده‌است. در ابتدا به معرفی محبوب‌ترین محصول این برند یعنی لباسشویی پاکشوما می‌پردازیم.
ماشین لباسشویی برند پاکشوما با بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده‌است. این محصول تماماً مشابه نمونه‌های با کیفیت خارجی است. قابلیت‌هایی همچون قفل کودک، صفحه نمایش تمام لمسی LED، اضافه کردن لباس حین کار، کنترل کف خودکار، شستشو با قابلیت اتو‌کشی آسان و غیره دارد. شما می‌توانید تمام ویژگی‌های ذکر شده را در ماشین لباسشویی پاکشوما 7 کیلویی مدل TFB-76408 ST بیابید. طراحی بی همتای ظاهر و سیستم هوشمند کاهش مصرف انرژی آن را به محبوب‌ترین مدل لباسشویی‌ از برند پاکشوما تبدیل کرده‌ است. سایت قسطی کلاب فروشگاهی مطمئن برای خرید اقساطي لوازم خانگي پاکشوما است.
یخچال و فریزر پاکشوما علاوه بر طراحی زیبای بدنه، قابلیت‌های بسیاری دارد که آن را محصولی تمام عیار جلوه می‌دهد. جریان هوای داخلی (فن دار)، طبقات شیشه ای نشکن کشویی، سیستم نوفراست (برفک زدایی اتوماتیک)، کنترل هوشمند دیجیتال، محفظه انجماد سریع، یخ‌ساز دستی و سیستم عیب‌یاب هوشمند که می‌تواند به شما در تعویض فیلتر و غیره هشدار دهد، از جمله قابلیت های این محصولات است.
جارو‌برقی نیز از دیگر انواع لوازم خانگی پاکشوما است که همچون دیگر محصولات تک تک قطعات آن درجه یک و با‌کیفیت است. تضمین کیفیت پاکشوما را می‌توانید در موتور قدرتمند جارو‌برقی مدل VCP- 2560 و بدنه باکیفیت و لوله کنفی آن بیابید.
کولر گازی پاکشوما در دو مدل دیواری و ایستاده ارائه می‌شود. به‌ دلیل کیفیت بالا و موتور قدرتمند این محصول در مناطق معتدل و گرم طرفداران بسیاری دارد. شما می‌توانید برای سرمایش و گرمایش محیط خود از انواع مدل‌های آن بهره‌مند شوید. در صورت تمایل به خرید قسطي لوازم خانگي پاکشوما به سایت قسطی کلاب سر بزنید.
ماشین ظرفشویی پاکشوما از جمله لوازم خانگی‌های پرکاربرد در آشپزخانه‌های ایرانی است. بنابراین کیفیت و طول عمر آن برای هر خریدار در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کند، مهم است. ماشین ظرفشویی پاکشوما می‌تواند تمام خواسته‌های شما را از یک ماشین ظرفشویی با‌کیفیت برآورده کند.

قیمت لوازم خانگی پاکشوما

قیمت لوازم خانگی پاکشوما با توجه به مدل و امکانات تعبیه شده بر آن متفاوت است. پاکشوما به عنوان تولید‌کننده داخلی لوازم خانگی در ایران محصولات خود را با کیفیتی بالا و قیمتی رقابتی به بازار عرضه می‌کند. لوازم خانگی عرضه شده توسط پاکشوما، با قیمتی ارائه شده‌اند که تمام خانواده‌ها بتوانند از محصولات این برند بهره‌مند شوند و امتیازات خوبی از خرید محصولات دریافت کنند.

خرید اقساطي لوازم خانگي پاکشوما

قسطی کلاب بازار لوازم خانگی ایران است. این مجموعه با چندین دهه تجربه و سابقه در زمینه فروش لوازم خانگی همچون برند پاکشوما، انتخاب و خرید اینترنتی را برای همه لذت بخش کرده‌است. وجود کالاهای متنوع، تضمین اصالت کالا، قیمت مناسب و مشاوره تخصصی تیم پشتیبانی قسطی کلاب همه و همه شما را در مسیر خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما همراهی می‌کنند.
خرید قسطي لوازم خانگي پاکشوما از طریق فروشگاه آنلاین مجموعه قسطی کلاب امکان پذیر است. این مجموعه توانسته محصولات را با بهترین قیمت در اختیار کاربران قرار دهد که علاوه بر قیمت پایین، رضایتمندی کاربران بسیاری را در خرید اقساطی از آن خود کرده‌است. اگر توان پرداخت نقدی محصولات را ندارید می‌توانید از پیشنهاد ویژه خرید اقساطی قسطی کلاب بهره‌مند شوید. کافیست محصول مدنظر خود را انتخاب کرده و میزان اقساط و نحوه پرداخت آن را از طریق کارشناسان مجموعه پیگیری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی ماشین ظرف شویی اسنوا

فروش قسطی ماشین ظرف شویی اسنوا
برند اسنوا برندی استنثایی و مدرن است. برای خرید قسطی ماشین ظرف شویی اسنوا به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت...

فروشگاه اینترنتی بوش

فروشگاه اینترنتی بوش
لوازم خانگی بوش یک برند معتبر از کشور آلمان می باشد که خوشبختانه در ایران نمایندگی های زیادی دارد. اگر تمایل به خرید محصولات بوش دارید، می توانید...