خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم

تاریخ انتشار:
1403/7/13 17:23:11

این روزها کنسول‌های بازی بین جوانان و نوجوانان محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. از همین رو قسطی کلاب برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم، وام‌های ویژه و به صرفه‌ای به شما عزیزان اعطا می‌کند. وارد سایت قسطی کلاب، دسته بندی بازی سرگرمی، بخش کنسول بازی شده و خریدتان را انجام دهید.

خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیمکمپانی سونی؛ ابر قدرت دنیای بازی و سرگرمی

سونی را به جرات می‌توان یکی از پیشتازان صنعت بازی سرگرمی دانست. کنسول‌های بازی این کمپانی که سالیان طولانی است که با نام تجاری PlayStation عرضه می‌شوند، تحولی عظیم در صنعت بازی ایجاد کرده‌اند. جدیدترین کنسول بازی کمپانی سونی، PlayStation 5 است که روزانه در حال ثبت رکوردهای جدید فروش در بازارهای جهانی می‌باشد. این کنسول به سبب ظاهر جذاب و همچنین سخت افزار قدرتمندی که دارد، توانسته توجه درصد بالایی از گیمرها را به خود جلب کند. پلی استیشن 5 اسلیم از نظر سخت افزاری تغییری با نسخه معمولی ندارد و تنها تفاوت آنها در مقدار فضای ذخیره‌سازی و همچنین سایز آنها است. در صورتی که به پلی استیشن 5 اسلیم دقت کنید، متوجه خواهید شد که این کنسول نسبت به نسخه معمولی، از اندازه کوچکتر و همچنین وزن کمتری برخوردار می‌باشد. در ادامه سعی داریم تا بر اساس مقالات سایت‌های خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم، جدیدترین محصول برند سونی را زیر ذره‌بین ببریم و به طور کامل بررسی کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سخت افزاری قدرتمند

نخستین ویژگی که در کنسول‌های خانگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، سخت افزار آنها می‌باشد. سونی در بخش طراحی این قسمت از کنسول‌های خود همیشه عالی کار کرده و این بار نیز همانند دفعات قبلی، سنگ تمام گذاشته است. سونی در بخش‌های زیرین این کنسول از یک پردازنده 8 هسته‌ای ذن 2 با فرکانس پردازشی 3.5 گیگاهرتز استفاده می‌کند. پردازنده گرافیکی که در این کنسول تعبیه شده نیز دارای فرکانس پردازشی 2.23 گیگاهرتزی بوده و مجهز به 36 واحد محاسباتی و معماری متفاوت می‌باشد.
تمامی این اطلاعات بیانگر قدرت پردازنده‌های استفاده شده در پلی استیشن 5 اسلیم می‌باشد. در مصاحبه‌ای، مدیرعامل بخش سرگرمی سونی گفته بود که هدف ما از بین بردن صفحات لود در بازی‌های ویدیویی است. به همین سبب هم تمام تلاش ما روی تعبیه قوی‌ترین سخت افزار ممکن روی پلی استیشن 5 اسلیم خواهد بود. حافظه RAM استفاده شده در این کنسول از نوع GDDR6 بوده و 16 گیگابایتی است. به لطف وجود این سخت افزار قدرتمند و بسیار پیشرفته، این سری از کنسول‌های بازی کمپانی سونی قادر هستند تا سنگین‌ترین بازی‌های ویدیویی را به راحتی و بدون هیچ مشکلی اجرا کنند.

اتصالات پلی استیشن 5 اسلیم

یکی از مزایای این کنسول که در مقالات سایت‌های خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم نیز بسیار به آن اشاره شده، پورت‌‎های متعددی است که در پشت آن قرار دارد. در صورتی که به پشت کنسول نگاه کنید، پورت‌های HDMI، کابل LAN، USB-A، USB-C و... را مشاهده خواهید کرد. یکی از پورت‌های USB در جلوی کنسول به منظور متصل کردن شارژر دسته قرار دارد.

سایر بخش‌های پلی استیشن 5 اسلیم

در جعبه این کنسول یک دسته dualsense، کابل HDMI، کابل برق و پایه افقی وجود دارد. همچنین در صورت تمایل قادر خواهید بود تا پایه عمودی و همچنین کاور و محافظ دسته را نیز به طور جداگانه خریداری کنید. قیمت این سری از کنسول‌های خانگی کمپانی سونی در بازارهای جهانی 500 دلار بوده و بسته به قیمت دلار، قیمت آن در بازار ایران متغیر می‌باشد. برای اطلاع از نحوه‌ی خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بهترین سایت برای خرید قسطی پلی استیشن 5 اسلیم

یکی از دلایلی که سبب تمایز قسطی کلاب با دیگر سایت‌های فروشگاهی فعال در اینترنت شده، طرح‌های متنوع فروش قسطی و نقدی آن است. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به صفحه سایت ما، خرید اقساطی پلی استیشن 5 اسلیم را به راحتی انجام دهید. شما با طرح های فروش قسطی ما، قادر خواهید بود تا مبلغ 200 میلیون تومان از سایت خریداری کنید. همچنین طرح جدیدی که به پلن های خرید قسطی ما اضافه شده، خرید بدون پیش پرداخت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایکس باکس سري ایکس

خرید اقساطی ایکس باکس سري ایکس
شرکت مایکروسافت بکی از بهترین برندها در طراحی و تولید نرم افزار و کنسول بازی است. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس به بخش...

خرید قسطي پلی استیشن 5 اسلیم

خرید قسطي پلی استیشن 5 اسلیم
داشتن پلی استیشن 5 به علت قیمت بالا برای شما مقدور نیست؟ خرید قسطي پلی استیشن 5 اسلیم از قسطی کلاب را امتحان کنید...