خرید قسطی کنسول پلی استیشن 5

تاریخ انتشار:
1403/6/31 05:30:52

در صورتی که قصد خرید قسطی کنسول پلی استیشن 5 با قیمت عالی و شرایط ویژه را دارید، به سایت قسطی کلاب، بخش کنسول بازی، دسته بندی بازی سرگرمی رجوع نمایید.

خرید قسطی کنسول پلی استیشن 5


معرفی کنسول بازی پلی استیشن 5

پلی استیشن‌ها جز پرطرفدارترین بازی‌های خانگی هستند که اخیرا مورد توجه گیمرهای زیادی واقع شده‌اند. کنسول بازی پلی استیشن 5 جدیدترین مدل بازی سرگرمی است که دارای تنوع شگفت انگیزی در بازی‌های خود می‌باشد. این پلی استیشن‌ها از قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای برخوردارند و نظر بسیاری از افراد را برای خرید اقساطی کنسول پلی استیشن 5 جذب نموده‌اند.
کنسول بازی پلی استیشن 5 دو نسخه استاندارد دیسک خور و دیجیتال دارد. اگر شما جز افرادی هستید که تمایل به دانلود بازی دارید، باید نوع دیجیتال را تهیه کنید. اما اگر می‌خواهید از دیسک‌های بازی استفاده نمایید، مدل استاندارد دیسک خور بهترین انتخاب به شمار می‌رود. با خرید نسخه پلی استیشن استاندارد دیسک خور، شما باید نسخه فیزیکی بازی را خریداری کنید. این دو نسخه کنسول بازی از لحاظ ابعاد و ظاهر با یکدیگر متفاوت هستند و نسخه دیسک خور آن از ابعاد بزرگتر و وزن سنگین‌تری برخوردار است. نسخه دیجیتال پلی استیشن 5 به دلیل آن که درگاه درایو نوری ندارد، دارای وزن سبک‌تر و سایز کوچکتر می‌باشد. عملکرد این کنسول بازی بسیار آرام و بی‌صدا است و گیمرها می‌توانند ساعت‌ها با بازی‌های جذاب آن سرگرم شوند. خرید قسطی کنسول پلی استیشن 5 از قسطی کلاب به راحتی ممکن است.

کنسول بازی سرگرمی پلی استیشن 5 از لحاظ سخت‌ افزار گرافیکی بسیار قدرتمند می‌باشد. این دستگاه از رزولوشن و کیفیت تصویر بالایی برخوردار بوده و توانسته نظر بسیاری از گیمرها را برای خرید اقساطی جذب کند. سرعت بالا در اجرا موجب شده که این دستگاه عملکرد جذاب‌تری داشته باشد. این کنسول بازی قابلیت به روز رسانی خودکار انواع بازی‌ها را دارد. طراحی کاملاً شیک و مدرن از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه به شمار می‌رود.

راهنمای خرید پلی استیشن 5

نکته مهمی که در هنگام خرید اقساطی کنسول پلی استیشن 5 باید به آن توجه نمایید، قیمت دستگاه است. نسخه دیجیتال این بازی نسبت به نوع دیسک خور آن قیمت ارزانتری دارد. البته علاوه بر قیمت دستگاه، هزینه‌ای را که باید برای تهیه لوازم جانبی و بازی‌ها پرداخت کنید، مد نظر داشته باشید.
قبل از خرید کنسول بازی پلی استیشن 5 باید به حافظه آن دقت نمایید. این دستگاه با حافظه داخلی ۸۲۵ گیگابایتی طراحی شده است. اگر شما به حافظه بیشتری نیاز دارید، باید اقدام به خرید یک SSD نمایید تا حافظه دستگاه را به صورت قابل توجهی افزایش دهید. همچنین تهیه یک هارد اکسترنال موجب افزایش حافظه این دستگاه می‌شود. سایت قسطی کلاب فروشگاهی آنلاین برای خرید قسطی کنسول پلی استیشن 5 است.
از دیگر نکات حائز اهمیت در هنگام خرید، توجه به نسخه دستگاه است. مدل‌های دیسک خور مناسب برای افرادی می‌باشد که تمایل به نگه داشتن بازی‌های مختلف دارند و می‌خواهند کلکسیونی از دیسک بازی را داشته باشند. در غیر این صورت نسخه دیجیتال بهترین انتخاب محسوب می‌شود. افراد با خرید نسخه دیجیتال بدون هیچگونه دردسری قادر به تهیه بازی‌های مختلف به صورت آنلاین هستند.

خرید اقساطی کنسول پلی استیشن 5

پیشرفت‌های چشمگیری از نظر تکنولوژی در کنسول‌های بازی نسل جدید به وجود آمده است. این کنسول‌ها در چندین سال اخیر تکامل یافته‌اند و دارای ویژگی‌های متنوعی هستند. انتخاب و خرید این کنسول به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد. خرید بازی پلی استیشن 5 به دو شیوه نقدی و قسطی انجام می‌شود. گیمرها تمایل زیادی به بازی با جدیدترین کنسول‌ها دارند. اگر شما جز افرادی هستید که قصد خرید این کنسول بازی را دارید، اما از لحاظ هزینه قادر به پرداخت نقدی نیستید، می‌توانید اقدام به خرید قسطی کنسول پلی استیشن 5 نمایید.
قسطی کلاب از طریق فروش قسطی انواع کنسول بازی سرگرمی توانسته نیاز مشتریان را برطرف نماید. در هنگام خرید قسطی شما تنها بخشی از هزینه محصول را پرداخت می‌کنید. در نتیجه اگر امکان پرداخت هزینه دستگاه را به صورت یکجا ندارید، خرید قسطی از قسطی کلاب بهترین روش خرید به شمار می‌رود.


سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ایکس باکس سری ایکس

فروش اقساطی ایکس باکس سری ایکس
کنسول‌های بازی مایکروسافت رقیب سرسختی برای کمپانی سونی می‌باشند. اگر شما جز علاقه‌مندان به کنسول‌های مایکروسافت...

خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 سفته ای

خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 سفته ای
شما می‌توانید برای خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش کنسول بازی سونی در دسته بندی بازی سرگرمی...