خرید اقساطی گوشی ریلمی 8 PRO

تاریخ انتشار:
1403/6/25 20:29:00

برند ریلمی یکی از بندهای جدید چینی است که در سال‌های اخیر فروش بالایی داشته است. برای خرید اقساطی گوشی ریلمی 8 PRO به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید اقساطی گوشی ریلمی 8 PRO



گوشی ریلمی PRO 8؛ محصولی با قابلیت های فراوان

گوشی ریلمی PRO 8 یک نمونه از محصولات طراحی شده توسط برند ریلمی بوده که این گوشی هوشمند از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار است. در شرایط فعلی با خرید قسطی گوشی ریلمی 8 PRO، می‌توان از تمامی قابلیت‌های این گوشی هوشمند برخوردار گردید. 

در سال‌های اخیر خرید و استفاده از گوشی‌های هوشمند با استقبال بسیار خوبی روبرو بوده است. زیرا گوشی‌های هوشمند با ارائه‌ قابلیت‌های بی‌نظیر انجام بسیاری از کارهای روزمره را ساده نموده‌اند. این امر سبب شده تا همه روزه شرکت‌های گوناگونی پای در عرصه طراحی این محصولات بگذارند. 

ریلمی یکی از جدیدترین برندهای فعال در حوزه‌ طراحی گوشی‌های هوشمند بوده که اخیرا محصولات متنوعی را روانه‌ بازار کرده است. این برند نوظهور به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی اوپو فعالیت می‌کند و به تازگی توانسته گوشی ریلمی 8 پرو را به بازارهای جهانی عرضه نماید. این گوشی هوشمند از یک سخت افزار کاملا قدرتمند بهره‌ می‌برد. از جمله ویژگی‌های سخت افزاری گوشی ریلمی 8 PRO می‌توان به دوربین 108 مگاپیکسلی و تراشه‌ "Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G" اشاره نمود. 

همچنین این گوشی هوشمند با توجه به سخت افزار قدرتمندی که دارد با قیمت مناسبی روانه‌ بازار شده است. به همین جهت شما نیز می‌توانید با خرید قسطی گوشی ریلمی 8 PRO، خرید خود را به صورت کاملا هوشمندانه انجام دهید. همچنین خرید اقساطی گوشی ریلمی 8 PRO، شرایط بهتری را برای خرید این گوشی هوشمند در اختیار شما قرار خواهد داد. 

گوشی ریلمی 8 PRO؛ محصولی با طراحی زیبا

همانطور که عنوان گردید، گوشی ریلمی 8 PRO یکی از جدیدترین محصولات طراحی شده توسط برند ریلمی است. این گوشی هوشمند از نظر طراحی ظاهری در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. بهتر است بدانید مهندسین شرکت ریلمی برای طراحی این محصول از بدنه‌ای پلاستیکی بهره‌گرفته‌اند.

این موضوع موجب افزایش جذابیت و همچنین کاهش وزن، ریلمی 8 PRO شده؛ علاوه بر آن استفاده از متریال پلاستیکی در طراحی این میان‌رده تاثیر زیادی در قیمت نهایی آن داشته است. 

نکته‌ قابل توجه در ظاهر ریلمی 8 PRO استفاده از یک نمایشگر با کیفیت از نوع "Super AMOLED" است. همچنین ابعاد این نمایشگر 6.4 اینچ بوده می‌تواند تمامی تصاویر خروجی را با کیفیت 1080 در 2400 پیکسل به نمایش بگذارد. علاوه بر آن، تراکم پیکسلی این نمایشگر، 411 پیکسل در هر اینچ در نظر گرفته شده است.

گوشی ریلمی 8 PRO؛ محصولی با سخت افزار توانمند

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با سخت افزار قدرتمند هستید، ریلمی 8 PRO گزینه مناسبی خواهد بود. زیرا این گوشی هوشمند در زمینه‌ سخت افزار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بهتر است بدانید ریلمی 8 PRO در دل خود تراشه‌ "Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G" را جای داده؛ همچنین این تراشه جزو پر سرعت‌ترین تراشه‌های موجود در میان گوشی‌های میان‌رده بوده که از عملکرد خوبی برخوردار است. علاوه بر آن، این گوشی هوشمند مجهز به یک پردازنده‌ 8 هسته‌ای و یک پردازنده‌ گرافیکی از نوع "Adreno 618" است. 

گوشی ریلمی 8 PRO در قسمت دوربین، بهبودهای فراوانی را تجربه می‌کند. جالب است بدانید این گوشی هوشمند مجهز به یک دوربین چهارگانه بوده که کیفیت هر یک از لنزهای آن 108، 2، 8 و 2 مگاپیکسل است. همچنین در قسمت دوربین سلفی ریلمی 8 PRO از یک دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده شده که کیفیت تصویر برداری خوبی را ارائه می‌دهد. بنابراین با استفاده از گوشی ریلمی 8 PRO شما می‌توانید لحظات خود را با کیفیت بیشتری به ثبت رسانید. 

خرید اقساطی گوشی ریلمی 8 PRO از فروشگاه قسطی کلاب

امروزه افراد برای تهیه کالای دیجیتال به دنبال بهترین روش های ممکن هستند؛ تا به این طریق خرید خود را به صورت کاملا هوشمندانه انجام دهند. خرید اقساطی موبایل یکی از بهترین روش‌هایی بوده که استفاده از آن مزایای زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. بهتر است بدانید با خرید قسطی گوشی ریلمی 8 PRO، شما می‌توانید تمامی هزینه های مربوط به خرید این گوشی را به صورت ماهانه پرداخت نمایید.

همچنین با خرید اقساطی گوشی ریلمی 8 PRO، قدرت خرید شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد. به همین منظور برای خرید اقساطی یا نقدی ریلمی 8 PRO ما به شما فروشگاه قسطی کلاب را پیشنهاد می‌دهیم. لازم است بدانید قسطی کلاب یکی از مناسب‌ترین فروشگاه‌های موجود در زمینه‌ فروش قسطی گوشی است.

این فروشگاه با فراهم نمودن شرایطی مناسب، امکان خرید اقساطی کالا را برای همگان فراهم نموده است. بنابراین برای خرید گوشی ریلمی 8 PRO تنها کافی است به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی واچ سری 4

خرید قسطی گلکسی واچ سری 4
ساعت هوشمند سامسونگ یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی سال 2021 می‌باشد. برای خرید قسطی گلکسی واچ سری 4 به بخش ساعت هوشمند در...

خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ
کمپانی سامسونگ در سال 2020 از بهترین محصولات خود رونمایی کرد و موبایل‌های استثنایی را روانه بازار کرده است. برای خرید اقساطی گوشی A42...