خرید قسطی گوشي ردمی نوت 12

تاریخ انتشار:
1403/6/28 21:20:38

اگر قصد خرید قسطی گوشي ردمی نوت 12 با شرایط ویژه و قیمتی استثنایی را دارید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال، خرید خود را انجام دهید.

خرید قسطی گوشي ردمی نوت 12

گوشی ردمی نوت ۱۲

شرکت شیائومی به‌عنوان یکی از شرکت‌های تولید کننده محبوب بازار تلفن همراه در جهان شناخته می‌شود. این شرکت با عرضه نسل‌های مختلفی از گوشی‌های میان‌رده تلاش کرده است تا سهم قابل توجه بازار را از آن خود کند. در این میان، گوشی‌های سری نوت شیائومی به‌عنوان گروهی از برترین گوشی‌های میان‌رده بازار شناخته می‌شوند که در برابر رقبایی همچون سری A سامسونگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. در ادامه پس از بررسی مشخصات فنی گوشی ردمی نوت ۱۲، به بررسی شرایط خرید قسطی گوشي ردمی نوت 12 خواهیم پرداخت.

بررسی مشخصات بدنه و طراحی گوشی ردمی نوت ۱۲

قبل از بررسی شرایط خرید اقساطی گوشي ردمی نوت 12، به بررسی مشخصات بدنه و طراحی این گوشی خواهیم پرداخت. شرکت شیائومی تلاش کرده است تا گوشی ردمی نوت ۱۲ را با طراحی نسبتاً باریک و سبک عرضه کند. در این بخش نیز کاملاً موفق ظاهر شده است و شاهد یک تلفن همراه هوشمند با وزن تقریبی ۱۸۰ گرم و ضخامت ۷.۹ میلی‌متر هستیم. این گوشی دارای بدنه پلاستیکی بوده و تنوع رنگ مناسبی دارد. همچنین طراحی بخش دوربین‌های جلو و عقب این تلفن همراه شیائومی نیز در نوع خود جالب توجه است.
شرکت شیائومی برای دوربین سلفی گوشی ردمی نوت ۱۲ از یک ناچ اینفینیتی استفاده کرده است. همچنین برای دوربین عقب نیز از یک طراحی برجسته استفاده کرده است. در این بخش سه دوربین و فلش عکاسی دستگاه را شاهد هستیم. در مجموع باید بگوییم که این گوشی شیائومی از نظر طراحی، نسبت به رقبای خود در جایگاه مناسبی قرار می‌گیرد.

صفحه نمایش با کیفیت در قد و قواره گوشی‌های پرچمدار

یکی دیگر از مشخصات بارز گوشی ردمی نوت ۱۲ که باید قبل از خرید اقساطی آن مد نظر داشته باشید، صفحه نمایش گوشی خواهد بود. این تلفن شیائومی با یک صفحه نمایش با کیفیت عرضه شده است که غالباً می‌تواند نیازهای روزانه شما را در استفاده از تلفن همراه برآورد سازد.
گوشی ردمی نوت ۱۲ با یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی با حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت عرضه شده است که به‌راحتی می‌تواند در پخش انواع فایل‌های ویدیویی و بازی‌های موبایلی موفق ظاهر شود. در ضمن، اندازه صفحه نمایش گوشی ردمی نوت ۱۲ معادل ۶.۶۷ اینچ است که این صفحه نمایش از جنس AMOLED بوده و حداکثر تراکم پیکسلی آن نیز ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ است. برای خرید قسطی گوشي ردمی نوت 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات فنی گوشی ردمی نوت ۱۲

گوشی ردمی نوت ۱۲ در بحث مشخصات فنی نیز در برابر رقبایی همچون گوشی‌های سامسونگ، آنر و ریلمی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. استفاده از پردازنده مرکزی ساخت شرکت کوالکام از سری اسنپ‌دراگون ۶۸۵ از نوع ۸ هسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی از نوع آدرنو ۶۱۰ باعث گردیده تا عملکرد این تلفن همراه کاملاً قابل توجه باشد. در ضمن شرکت شیائومی برای این گوشی خود از یک رم ۸ گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی استفاده کرده است. موارد فوق باعث می‌شوند تا ظرفیت مناسب برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های مختلف با این تلفن همراه شیائومی وجود داشته باشد. با خرید اقساطی گوشي ردمی نوت 12 از قسطی کلاب یک خرید ویژه را تجربه کنید.

دوربین‌های قدرتمند ردمی نوت ۱۲

یکی دیگر از مشخصاتی که باعث شده تا خرید قسطی گوشی ردمی نوت ۱۲ بسیار پرطرف‌دار شود، دوربین قدرتمند این گوشی هوشمند شیائومی است. شرکت شیائومی برای دوربین‌های پشتی این گوشی از ترکیب دوربین‌های ۵۰، ۸ و ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. همچنین برای دوربین سلفی نیز از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است. مجموعه فوق، عملکرد مناسبی را در عکاسی و فیلمبرداری‌های مختلف به نمایش می‌گذارند. به گونه‌ای که باعث می‌شوند تا خرید قسطی گوشی ردمی نوت ۱۲ کاملاً مقرون‌ به‌ صرفه و مناسب شود. با خرید اقساطی این گوشی، صاحب تلفنی می‌شوید که چه از نظر مشخصات فنی و چه از نظر طراحی ظاهری در جایگاه مناسبی قرار دارد.

خرید قسطی گوشي ردمی نوت 12

تا به اینجا شما را با مشخصات فنی و عملکردی گوشی ردمی نوت ۱۲ آشنا کردیم. در انتها شما را با شرایط خرید اقساطی این گوشی شیائومی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب آشنا خواهیم کرد. فروشگاه قسطی کلاب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان شرایط فروش قسطی انواع کالای دیجیتال و لوازم خانگی در کشور شناخته می‌شود که طرح‌های ویژه‌ای را برای این امر در نظر گرفته است. به کمک طرح‌های خرید اقساطی گوشي ردمی نوت 12 قادر خواهید بود تا گوشی خود را به‌صورت از دم قسط خریداری کنید و از بین ۶ طرح اعتباری موجود در سایت، بهترین گزینه را باتوجه‌به شرایط خود انتخاب کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید اقساطی و نقدی در قسطی کلاب می‌توانید به این وب‌سایت مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کامپیوتر با چک

خرید قسطی کامپیوتر با چک
اگر قصد خرید قسطی کامپیوتر با چک را دارید به بخش کامپیوتر در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

فروش کامپیوتر اقساطی لنوو

فروش کامپیوتر اقساطی لنوو
فروش کامپیوتر اقساطی لنوو، یکی از خدمات سایت قسطی کلاب است. سایت قسطی کلاب یکی از معتبرترین و بزرگترین سایت های فروش قسطی ...