خرید قسطی گوشی S24 ULTRA

تاریخ انتشار:
1403/6/30 22:33:36

در صورت تمایل به خرید قسطی گوشی S24 ULTRA با شرایط قسطی استثنایی، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. سپس از طریق بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال اقدام به خرید نمایید.

خرید قسطی گوشی S24 ULTRA

گوشی S24 ULTRA

خرید قسطی گوشی S24 ULTRA در چه صورت ممکن است؟ گوشی تلفن همراه هوشمند از ابزارهای ضروری برای هر فرد محسوب می‌شود. از آنجایی که گوشی‌های تلفن همراه در زندگی ما انسان‌ها نقش پررنگی ایفا می‌کنند، داشتن یک گوشی هوشمند با کیفیت نیازی مبرم است. به همین خاطر بسیاری از افراد همواره به دنبال تعویض گوشی خود و ارتقاء آن به مدل‌های جدیدتر هستند. در گذشته تنها کاربرد تلفن‌های همراه به برقراری ارتباط محدود می‌شد؛ اما امروزه این ابزارهای الکترونیکی کاربردهای زیادی دارند. گسترش علم و تکنولوژی باعث پیشرفت در صنعت این کالا شده است. از این رو گوشی‌های زیادی با قابلیت‌ها و کیفیت‌های مختلف تولید شده‌اند.
در صورتی که قصد خرید اقساطی گوشی S24 ULTRA را دارید، ابتدا باید با ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی آشنا شوید. در حال حاضر خرید اقساطی کالاهای دیجیتال از فروشگاه‌های زیادی ممکن شده است؛ اما آیا خرید از همه این فروشگاه‌ها مطمئن به نظر می‌رسد؟ همانطور که می‌دانید امروزه خرید آنلاین و غیر حضوری برای تمامی کالاها ممکن است. کالاهای دیجیتال نیز از این قضیه مستثنی نیستند؛ اما موضوعی که در این‌جا اهمیت دارد، اصالت گوش‌های هوشمند و کیفیت آن‌هاست. بی‌شک کیفیت این کالای دیجیتال برای همه افراد از اهمیت زیادی برخوردار است. به عبارتی دیگر می‌توان گفت که همه افراد به دنبال گوشی‌های با کیفیت هستند. فروشگاه اینترنتی ما، فروشگاهی معتبر برای خرید اقساطی گوشی‌های تلفن همراه می‌باشد.      

گوشی S24 ULTRA چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارد؟

خرید قسطی گوشی S24 ULTRA برای چه افرادی مناسب است؟ اگرچه گوشی S24 ULTRA از گوشی‌های پرچمدار برند سامسونگ محسوب می‌شود؛ اما برای این‌که مطمئن شوید این کالای دیجیتال برای شما مناسب است یا خیر، باید ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی را به خوبی بررسی کنید. در ضمن، به خاطر داشته باشید که برای رضایت داشتن از خرید اقساطی گوشی S24 ULTRA لازم است فروشگاهی معتبر انتخاب کنید. به طور کلی برخی از ویژگی‌های فنی و ظاهری گوشی S24 ULTRA به شرح زیر می‌باشند:
•گوشی S24 ULTRA به رنگ‌های مشکی، زرد، خاکستری و بنفش در بازار وجود دارد.
•جنس فریم این کالای دیجیتال از فلز تیتانیوم است.
•وزن گوشی S24 ULTRA تقریباً 230 گرم بوده و ابعاد آن 162.3 در 79 در 8.6 میلی‌متر است.
•ابعاد نمایشگر این گوشی سامسونگ 6.8 اینچ می‌باشد.
•رزولوشن این گوشی 1440 در 3120 پیکسل است.
•تعداد هسته‌های پردازنده گوشی S24 ULTRA به 8 می‌رسد.
•حافظه داخلی این گوشی سامسونگ 256، 512 و 1 ترابایت بوده و رم آن 12 گیگابایت می‌باشد.
•کیفیت دوربین اصلی  S24 ULTRAحدوداً 200 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 12 مگاپیکسل است.
•باتری این گوشی توسط کاربر غیرقابل تعویض بوده و ظرفیت آن 5000 میلی آمپر است.

شرایط خرید قسطی گوشی S24 ULTRA از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای خرید اقساطی گوشی S24 ULTRA شرایط ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. از آنجایی که بسیاری از افراد برای مشاغل خود به گوشی‌های هوشمند و با کیفیت نیاز دارند، تعویض به موقع این ابزار کاربردی اهمیت زیادی دارد. از طرفی، همه این افراد توانایی خرید نقدی گوشی‌های هوشمند با کیفیت را ندارند. به همین خاطر به خرید اقساطی این کالا روی می‌آورند. به دلیل عدم ثبات قیمت‌ها در بازار ممکن است همه فروشگاه‌ها فروش قسطی نداشته باشند. با این حال فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با دریافت کم‌ترین سود ممکن، با فروش قسطی گوشی‌های تلفن همراه به شما کمک می‌کند تا ابزار دلخواه خود را در دست بگیرید. بد نیست بدانید که برای خرید قسطی گوشی S24 ULTRA از قسطی کلاب به ضامن احتیاج ندارید. همچنین برای خرید این کالای دیجیتال می‌توانید اقساط خود را به صورت کوتاه مدت و یا بلند مدت پرداخت کنید.

منابع:
https://www.samsung.com/us/smartphones/galaxy-s24-ultra/


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی هواوی y6s

خرید اقساطی گوشی هواوی y6s
برند هوآوی به دلیل پیشرفت بالا و استفاده از فناوری‌های روز دنیا توسط امریکا تحریم شد و همین علت رفتن سرویس‌های گوگل از این...

خرید اقساطی هدفون بلوتوثی اپل

خرید اقساطی هدفون بلوتوثی اپل
برند اپل بهترین و معروف‌ترین محصولات را دارا می‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی هدفون بلوتوثی اپل دارید به بخش هدفون در دسته بندی کالای...