خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/6/29 15:10:53

کمپانی اسنوا با ساخت بهترین محصولات خانگی توجه همه ایرانیان را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید با شرایط ویژه‌ای اقدام به خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا کنید و برای خرید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا


خرید اینترنتی لوازم خانگی اسنوا

برند ایرانی اسنوا، یکی از بهترین و مرغوب‌ترین برندهای لوازم خانگی در ایران است. این برند، یکی از رقبای برندهای خارجی می‌باشد که علی‌رغم ارائه محصولات با کیفیت از قیمتی مقرون به صرفه نیز، برخوردار می‌باشد.

این کمپانی، محصولات متنوعی دارد. برای نمونه می‌توان به محصولاتی نظیر انواع ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی، انواع یخچال‌ها و فریزرها، انواع سیستم‌های کولر و تهویه هوای مطبوع و همچنین، لوازم صوتی تصویری نظیر تلویزیون و دستگاه‌های پخش صوتی اشاره کرد.

در ادامه قصد داریم برخی از تکنولوژی‌های به کار رفته در محصولات این برند را معرفی کنیم. قابلیت خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا در قسطی کلاب فراهم شده است.

یخچال‌های ساید بای‌ساید اسنوا

یخچال فریزرهای ساید بای ساید برند اسنوا، مصرف انرژی پایین دارند و رده انرژی آن‌ها A می‌باشد. از کمپرسورهایی با بازدهی بالا استفاده می‌کند که موجب مصرف کمتر انرژی می‌شود. دارای سیستم‌های هوشمند سرمایشی و روشنایی LED است. 

از یخساز و آبسردکن اتوماتیک برخوردارند و محفظه چیلری دارند. ساید اسنوا دارای فناوری لمسی است، همچنین از فیلترهای تصفیه آب در آن‌ها استفاده شده که این موضوع صدا و لرزش کمی تولید می‌کنند. یکی از ویژگی‌های جالب به کار رفته در ساید اسنوا وجود یک بوگیر قدرتمند است.

ساید اسنوا از نظر طراحی بسیار جادار و دارای قفسه‌های مناسب و عمیق می‌باشد. همچنین نگهدارنده‌های تاشونده برای بطری‌های بزرگ دارد و قفسه‌های آنها نیز، متحرک است. 

در ساخت این مواد سعی شده است تا هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نشود. با خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا كیفیت و زیبایی را در كنار هم داشته باشید!

تلویزیون اسنوا

تلویزیون‌های اسنوا، پایه‌های زیبایی دارند و کیفیت تصویر در آن‌ها مناسب است. تلویزیون اسنوا در مدل‌های هوشمند، دارای ریموت کنترلی هستند و قابلیت مرور در اینترنت دارند.

این تلویزیون‌های استثنایی قابلیت نصب و دانلود بیشتر برنامه‎های اندرویدی را دارند و شما را قادر می‌سازند تا به شبکه‌های اجتماعی متصل شوید. در این تلویزیون‌ها نیز امکانات بی‌نظیری قرار داده شده است.

برای مثال قابلیت ماشین زمان، قابلیت ضبط تصاویر بر روی حافظه‌های جانبی و همچنین وجود گیرنده‌های دیجیتالی از جمله این امکانات می‌باشند. علاوه بر این‌ها دارای گذرگاه‌های متنوع HDMI و USB هستند و پنل آن‌ها نیز ضد شوک است. با خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا از تولیدات باكیفیت و مرغوب داخلی حمایت نمایید.

سیستم‌های سرمایشی و تهویه اسنوا

سیستم‌های تهویه هوا و کولرهای اسنوا قابلیت‌های مناسبی دارند. تنظیم عملکردشان به صورت خودکار است. یک سیستم مشخص برای تنظیم دما به صورت هوشمند دارند.

دارای سیستم نظافت خودکار می‌باشند و سروصدای کمی تولید می‌کند، همچنین در طول شب خواب راحتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. ناگفته نماند که تهویه هوا اسنوا یک فیلتر کربن فعال دارد. 

تهویه هوا اسنوا به بهینه عبور کردن جریان هوا کمک می‌کنند. همچنین، دارای فیلترهای نانو فتوکاتالیست و سیلوریون هستند. با خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا هوای پبرامون خود ار بهداشتی و ملایم سازید!

ماشین‌های لباسشویی اسنوا

ماشین‌های لباسشویی نسل جدید دارای درام الماسه هستند و کیفیت شستشوی فوق‌العاده‌ای دارند که بدون آسیب زدن به الیاف پارچه، نیازهای شستشو را برآورده می‌سازد. 

ماشین لباسشویی اسنوا گارانتی طولانی مدت دارند و در آن‌ها از موتور دایرکت درایو بدون تسمه استفاده شده است که قدرتمند و بدون لرزش و سر و صدا می‌باشد. در ضمن مصرف انرژی آن‌ها A+ است.

این ماشین لباسشویی استثنایی از سیستم شستشوی حباب ساز برخوردار است و دارای فناوری نانو سیلور می‌باشد. با خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا درخشش و پاكیزگی را با هم تجربه كنید!

پیشنهاد خرید اینترنتی لوازم خانگی اسنوا از قسطی کلاب

برای برخورداری از لوازم خانگی شیک و مدرن می‌توانید، لوازم خانگی اسنوا را تهیه فرمایید. به شما پیشنهاد می‌دهیم تا خریدهای خود را از فروشگاه بی‌نظیر قسطی‌کلاب انجام دهید. 

زیرا در این فروشگاه تمهیداتی برای فروش اقساطی کالا در نظر گرفته شده است و می‌توانید تمامی لوازم مورد نیاز خود را از دم قسط خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لباسشویی دوو

خرید اقساطی لباسشویی دوو
برند دوو یکی از بهترین برندهای کره‌ای می‌باشد. برای خرید اقساطی لباسشویی دوو به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت...

خرید قسطي اتو ایستاده فیلیپس

خرید قسطي اتو ایستاده فیلیپس
برای داشتن لباس‌هایی صاف و اتو کشیده پیشنهاد ما به شما خرید قسطي اتو ایستاده فیلیپس از بخش اتو در دسته بندی لوازم خانگی سایت...