خرید قسطی گوشي a14 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/7/12 22:42:42

با کمک وام‌های ویژه‌ای که قسطی کلاب برای شما فراهم کرده است، خرید قسطی گوشي a14 سامسونگ دیگر دغدغه نخواهد بود. وارد سایت قسطی کلاب شده و از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال اقدام به خرید نمایید.

خرید قسطی گوشي a14 سامسونگآشنایی با خرید اقساطی گوشي a14 سامسونگ

پیش از اینکه به بررسی خرید قسطی گوشي a14 سامسونگ بپردازیم؛ بهتر است تا با مشخصات فنی، ویژگی‌های ظاهری، ویژگی‌های نرم‌افزاری و ... آشنا شویم. می‌توانیم بگوییم گوشی گلکسی a14 یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ است که می‌توانیم خریدن آن را به شما پیشنهاد دهیم. این کالای دیجیتال از هر نظر نسبت به نسل قبلی خود یعنی a13 بهبود یافته و از قیمت کمتری نیز برخوردار است. این گوشی به تازگی وارد بازار ایران شده و در بازه قیمتی زیر ۱۰ میلیون تومان قرار دارد. گلکسی a14 را می‌توانیم بهترین گوشی میان رده برای استفاده عمومی بدانیم. با ما همراه باشید تا این گوشی میان رده ارزشمند را بررسی نماییم.

بررسی برخی از مشخصات فنی گوشی a14 سامسونگ

•جنس بدنه از پلی کربنات تشکیل شده است.
•رزولوشن نمایشگر فول اچ دی می‌باشد.
•این گوشی دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی است.
•حافظه رم ۴ و یا ۶ گیگابایت
•حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
•دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی
•دارای حسگر اثر انگشت فیزیکی
•وزن این گوشی حدوداً ۲۰۱ گرم است.
•مجهز به اندروید ۱۳
•دارای رابط کاربری 5.1 One UI
•دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
•پشتیبانی از شارژر ۱۵ واتی

برای خرید اقساطی گوشي a14 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی گلکسی a14 سامسونگ

در واقع می‌توانیم بگوییم که سامسونگ از زبان طراحی مشترکی در تمام گوشی‌های جدید خود استفاده کرده است. به جز گوشی گلکسی S23 اولترا، طراحی دیگر گوشی‌های این شرکت از شباهت ظاهری بسیار زیادی برخوردار هستند. طراحی گوشی گلکسی a14 سامسونگ قطعاً نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این گوشی علاوه بر قیمت مناسب خود از کیفیت ساخت خوبی نیز برخوردار است. بدنه این گوشی از جنس پلاستیک می‌باشد و در برابر آسیب‌های ناشی از ضربه مقاوم است. همانطور که پیش از این اشاره شد؛ وزن این گوشی ۲۰۱ گرم و ضخامت این گوشی ۹.۱ میلی‌متر است. دقت داشته باشید که استفاده طولانی مدت از این گوشی میان رده سامسونگ آزاردهنده نخواهد بود.
در لبه بالایی این گوشی میکروفون گوشی مشاهده می‌شود. روی فریم این گوشی اسلات سیم کارت و کارت حافظه، جک خروجی صدا، پورت USB، اسپیکر، دکمه‌های تنظیم ولوم و همچنین دکمه پاور قرار دارد. دقت داشته باشید که در این گوشی میان رده دکمه پاور با حسگر اثر انگشت ترکیب شده است. همچنین دوربین سلفی در یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. این گوشی صفحه نمایش بزرگی دارد؛ البته دقت داشته باشید که این صفحه نمایش از حاشیه‌های نسبتاً زیادی برخوردار است. کارشناسان ما در قسطی کلاب برای خرید قسطی گوشي a14 سامسونگ شما را راهنمایی می‌کنند.

بررسی نمایشگر گوشی a14 سامسونگ

همانطور که پیش از این اشاره کردیم؛ گوشی گلکسی a14 سامسونگ دارای نمایشگری با اندازه ۶.۶ اینچ و با کیفیت فول اچ دی می‌باشد. این نمایشگر دارای پنل PLS LCD می‌باشد و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. ویژگی‌های نمایشگر این گوشی میان رده همچون کنتراست و زاویه دید می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. وضوح این نمایشگر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل می‌باشد و تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نمایشگر گوشی گلکسی a14 دارای نرخ رفرش ۶۰ هرتزی می‌باشد.

بررسی نرم‌افزار و رابط کاربری گوشی گلکسی a14 سامسونگ

گوشی گلکسی a14 سامسونگ دارای اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 می‌باشد. این ترکیب نرم‌افزاری باعث می‌شود که تمامی برنامه‌ها به صورت روان و کم نقص اجرا شوند. این گوشی میان رده دارای پشتیبانی نرم‌افزاری دراز مدت می‌باشد. شرکت سازنده گلکسی a14، آپدیت‌های اصلی و امنیتی را حداقل تا دو سال تضمین می‌کند. شما می‌توانید از طریق فروشگاه قسطی کلاب برای خرید اقساطی گوشي a14 سامسونگ اقدام کنید.

بررسی دوربین و باتری گوشی a14 سامسونگ

گوشی گلکسی a14 سامسونگ دارای ۴ دوربین است. دوربین اصلی این گوشی دارای کیفیت ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای کیفیت ۱۳ مگاپیکسلی می‌باشد. عملکرد دوربین‌های این گوشی قطعاً شما را شگفت زده خواهد کرد. گوشی گلکسی a14 دارای نایت مود نمی‌باشد اما تصاویر خوبی را در محیط تاریک ثبت می‌کند. همانطور که پیش از این اشاره شد؛ این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌باشد. این گوشی دارای 1.5 تا 2 روز شارژدهی است. شارژدهی این گوشی نسبت به نسل قبل تفاوتی نکرده است. داخل جعبه این گوشی یک شارژر ۱۵ واتی قرار گرفته که بین 2.5 تا ۳ ساعت طول می‌کشد تا این گوشی را به طور کامل شارژ کند.

خرید قسطی گوشي a14 سامسونگ از سایت قسطی کلاب

اگر قصد خرید اقساطی گوشي a14 سامسونگ را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که از سایت قسطی کلاب خرید نمایید. همچنین در این سایت می‌توانید با شرایط خرید قسطی و یا خرید نقدی سایر گوشی‌های سامسونگ نیز آشنا شوید. شرایط فروش اقساطی محصولات قسطی کلاب قطعا شما را شگفت زده می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی موبایل

خرید گوشی موبایل
همانطور که بر همگان آشکار است سامسونگ یکی از کمپانی های برتر در ساخت گوشی ها می باشد به گونه ای که هر ساله گوشی های مختلفی را روانه بازار می کند...

خرید قسطی گوشی z flip 4

خرید قسطی گوشی z flip 4
برای خرید قسطی گوشی z flip 4 با شرایطی باورنکردنی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...