خرید قسطي گوشی a14 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/6/29 05:07:59

در صورت تمایل به خرید قسطي گوشی a14 سامسونگ با شرایط استثنایی، از طریق سایت قسطی کلاب، دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل اقدام کنید.

خرید قسطي گوشی a14 سامسونگمقدمه

این روزها تب خرید اقساطي گوشی a14 سامسونگ همه‌جا دیده می‌شود. بسیار مهم است در این شرایط اقتصادی بتوان با نگرانی کمتری به یکی از بهترین‌ گوشی‌های جهان دست یافت. همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ از برندهای محبوبی است که دوشادوش خلاقیت، تنوع و البته قابلیت‌های ویژه در عملکرد، بازارهای جهانی را تسخیر کرده است. جالب اینکه در بین محصولاتی که این شرکت کره‌ای تولید کننده آن می‌باشد، گوشی a14 سامسونگ دارای قیمتی اقتصادی و به‌صرفه نیز است. قیمت ارزان این گوشی منافی با عملکرد خوب و کیفیت عالی آن نیست. در  این متن قصد داریم درباره ویژگی‌های فنی گوشی a14 سامسونگ با شما گفتگو کنیم.

گوشی a14 سامسونگ و بررسی ویژگی‌های آن

اجازه بدهید، مبحث خرید قسطي گوشی a14 سامسونگ را با ظاهر آن شروع کنیم. گوشی a14 سامسونگ دارای پشتی کاملاً هموار و مسطح است. دوربین‌هایی که در این قسمت تعبیه شده‌اند، به شکل دایره‌ای و در زیر هم قرار می‌گیرند. این ویژگی باعث می‌شود تا گوشی هرگز از دست کاربر سر نخورده و باعث آسیب‌دیدگی آن نشود. بدنه a14 سامسونگ از جنس پلاستیک بوده و همین امر باعث می‌شود تا وزن گوشی خیلی زیاد نباشد. در رابطه با صفحه‌نمایش این گوشی خوش‌دست باید بگوییم، مانیتور آن ۶.۶ اینچی بوده و از نوع ال سی دی می‌باشد. این بدین معنی است که گوشی a14 سامسونگ نمایش واضحی از تصاویر را ارائه می‌دهد.

همچنین، گوشی a14 سامسونگ به دوربین سلفی و سنسور تشخیص نور محیط نیز مجهز است. از جهت سخت‌افزاری نیز این گوشی با سیستم‌عامل اندروید سیزده پشتیبانی شده و رابط کاری آن One UI Core I5 می‌باشد. شما با در اختیار داشتن این رابط کاری خواهید توانست از ویژگی‌هایی نظیر شخصی‌سازی متعدد بهره‌مند شوید. همچنین قابلیت تنظیم مخصوص صدا، مانیتور، باتری، نمایش اعلان‌ها از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گوشی است. استفاده از خدماتی چون Dynamic Lock Screen از دیگر قابلیت‌های خوب این واسط کاربری می‌باشد.

در ادامه خرید اقساطي گوشی a14 سامسونگ باید اشاره کنیم، این گوشی دارای پردازنده هشت هسته‌ای به نام هلیو جی 80 نیز است. این ویژگی، هرچند آن را در ردیف گوشی‌های قدرتمند قرار نمی‌دهد اما سرعت پردازش اطلاعات در آن بسیار رضایت‌بخش می‌باشد. این گوشی از باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی برخوردار بوده و با خیال راحت می‌توان ساعت‌های مدیدی را با آن کار کرد. شما می‌توانید این گوشی را برای نوزده ساعت بی‌وقفه روشن نگه داشته و در وب‌گردی‌ها از آن کمک بگیرید. همچنین این باتری می‌تواند سی‌ویک ساعت تماس تلفنی را حمایت کرده و برای تماشای فیلم به مدت زمان شانزده ساعت مناسب می‌باشد. حافظه داخلی این گوشی شصت‌وچهار گیگابایتی بوده و رم آن چهار گیگابایت ارزیابی می‌شود. بنابراین به‌راحتی می‌توان انواع مختلفی از برنامه و بازی‌ها را روی آن نصب کرد و از امکانات آن بهره برد.

خرید قسطي گوشی a14 سامسونگ از فروشگاه قسطی کلاب

برای خرید اقساطي گوشی a14 سامسونگ نمی‌توان به هر وب‌سایتی مراجعه کرد. بسیار مهم است که شما یکی از بهترین وب‌سایت‌های فروشگاهی را که در زمینه ارائه انواع کالای دیجیتال فعال می‌باشد، بشناسید. ما در این زمینه، فروشگاه قسطی کلاب را به شما معرفی می‌کنیم. این فروشگاه با فروش اقساطی انواع موبایل‌های مطرح روز دنیا، شرایطی را فراهم می‌کند تا شما بتوانید به‌صورت نقدی و قسطی موبایل مورد نظر خود را تهیه نمایید. فروشگاه قسطی کلاب با طرح‌های متنوعی که در زمینه خرید قسطی گوشی ارائه کرده، دست شما را با هر بودجه و سلیقه‌ای برای انتخاب بهترین گوشی باز نگه داشته است. خوب است بدانید، این فروشگاه آنلاین، از نماد  اعتماد الکترونیکی نیز برخوردار می‌باشد. همچنین، قسطی کلاب طی هفت روز کاری، تمامی سفارشات را در بهترین بسته‌بندی و با تضمین اصل بودن آنها به نشانی شما ارسال می‌کند.

منابع

https://ariomobile.ir/product/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%B3%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AF%D9%84-galaxy-a14-2/

https://azkivam.com/productPage/LY-1eYoBR2MeT3R4amrI/samsung-galaxy-a14-64gb-and-4gb-ram/


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی A52S سامسونگ

خرید قسطی گوشی A52S سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب و مدرن برند سامسونگ بی شک مدل گلکسی a52s می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A52S سامسونگ به بخش موبایل در...

خرید قسطی گوشي A34 سامسونگ

خرید قسطی گوشي A34 سامسونگ
در صورت تمایل به خرید قسطی گوشي A34 سامسونگ با قیمتی ویژه و شرایطی استثنایی، به سایت قسطی کلاب...