خرید اقساطي گوشي a54 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/6/28 15:28:53

خرید اقساطي گوشي a54 سامسونگ از طریق سایت قسطی کلاب ممکن است. تنها کافیست به سایت قسطی کلاب، دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل مراجعه کنید.

خرید اقساطي گوشي a54 سامسونگ

خرید قسطي گوشي a54 سامسونگ

یکی از انواع پر طرفدار کالای دیجیتال، گوشی همراه است. گوشی a54 سامسونگ، یکی از انواع گوشی‌های پر فروش در بازار به حساب می‌آید که در سال 1401 معرفی شد. نوع طراحی و امکاناتی که این مدل گوشی دارد، به شدت مورد استقبال خریداران قرار گرفت. در واقع امروزه با استفاده از امکانات ایجاد شده بدون خرید نقدی، می‌توان بهترین گوشی و کالا را با استفاده از خرید قسطی تهیه کرد. در این محتوا با ما همراه باشید تا توضیحات کاملی در مورد مشخصات این مدل گوشی و راه دسترسی برای خرید اقساطي گوشي a54 سامسونگ را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

بررسی و ارزیابی مشخصات اصلی و مهم گوشی a54 سامسونگ

به طور کلی جهت خرید هر نوع کالای دیجیتال و یا خرید قسطي گوشي a54 سامسونگ، باید آگاهی کاملی نسبت به مشخصات و نوع کارایی آن داشته باشید. در ادامه به بررسی مشخصات مهم و اصلی این نوع گوشی می‌پردازیم.

صفحه نمایش و نوع پردازنده گوشی a54 سامسونگ به عنوان یک کالای دیجیتال

این گوشی به عنوان یک کالای دیجیتال از نظر سخت افزاری، بسیار مناسب می‌باشد. مدل تراشه در این گوشی، از نوع اگزینوس 1380 و فرآیند ساخت آن 5 نانومتری است. گوشی a54 سامسونگ، از یک پردازشگر هشت هسته‌ای ساخته شده است که شامل 4 هسته Cortex-A78 و 4 هسته Cortex-A55 می‌باشد. سرعت فرکانس‌های این هسته‌ها به ترتیب 2.4 گیگاهرتز و 2.0 گیگاهرتز است. گوشی a54 سامسونگ، دارای یک پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 نیز می‌باشد. صفحه نمایش 6.4 اینچی با فناوری Super AMOLED، دیگر مشخصه‌ی این نوع گوشی است. نمایشگر همیشه روشن این مدل گوشی با وضوح 1080 در 2340 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز در بازار وجود دارد.

نوع باتری و دوربین طراحی شده در گوشی a54 سامسونگ

از جمله گزینه‌های مهم برای بررسی در خرید اقساطي گوشي a54 سامسونگ، نوع باتری و دوربین آن است. این مدل گوشی دارای یک دوربین اصلی واید، با حسگر 50 مگاپیکسل می‌باشد که یک لنز لرزش گیر اپتیکال و فوکوس خودکار دارد. در کنار این دوربین، یک اولترا واید 12 مگاپیکسلی نیز طراحی شده است که لنز آن 123 درجه را پوشش می‌دهد. دوربین بعدی از نوع ماکرو و 5 مگاپیکسلی است و در کنار دو دوربین گفته شده قرار دارد. در قسمت جلوی گوشی، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی طراحی شده است که به صورت واید می‌باشد ولی مانند دوربین‌های پشت، لرزش گیر اپتیکال و فوکوس خودکار ندارد. تمامی دوربین‌های این گوشی با رزولوشن 4K عکاسی و فیلمبرداری می‌کنند. این نوع کالای دیجیتال دارای یک باتری از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت است و با استفاده از شارژر سیمی در مدت زمان 1 ساعت و 3 دقیقه، باتری را به طور کامل شارژ می‌کند.

معرفی دیگر مشخصات گوشی a54 سامسونگ

این نوع کالای دیجیتال، دو سیم کارته و دارای رم 4، 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی می‌باشد. این گوشی با وزن 202 گرم و با ابعاد 158.2 در 76.7 در 8.2 میلی‌متری طراحی شده است. سیستم عامل این نوع گوشی، اندروید 13 می‌باشد که دارای حسگرهای اثر انگشت، نور، ژئو مغناطیسی، شتاب سنج، ژیروسکوپ، اثر هال و مجاورت مجازی است. برای خرید قسطي گوشي a54 سامسونگ از قسطی کلاب دیدن کنید.

شرایط فروش اقساطی و دسترسی راحت و آسان به گوشی a54  سامسونگ

به طور کلی خرید اقساطي گوشي a54 سامسونگ و هر نوع کالای دیجیتال امروزه به راحتی و آسانی انجام می‌شود. اکنون که با تمام مشخصات این نوع گوشی آشنا شدیم بهتر است تا شرایط مناسب خرید قسطی آن را نیز برای شما عزیزان بیان کنیم. فروشگاه قسطی کلاب، یکی از فروشگاه‌هایی است که هر نوع کالای دیجیتال را به صورت قسطی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در واقع تنها با یک سرچ و وارد شدن به سایت قسطی کلاب می‌توان ثبت نام اولیه را انجام داد. سپس با استفاده از پنل شخصی و همچنین استعلام موجودی و قیمت کالا، می‌توان اقدام به خرید قسطی آن محصول کرد.  

منابع:

https://www.zoomit.ir/product/samsung-galaxy-a54-5g/
https://www.samsung.com/iran/smartphones/galaxy-a/galaxy-a54-5g-awesome-graphite-256gb-sm-a546ezkdmea/
https://www.technolife.ir/product-19051/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس
جدیدترین محصول برند اپل گوشی آیفون 13 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی اپل واچ هرمس با چک

خرید قسطی اپل واچ هرمس با چک
یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند اپل، هرمس نام دارد. برای خرید قسطی اپل واچ هرمس با چک به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...