خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54

تاریخ انتشار:
1403/7/14 17:49:23

خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 از سایت قسطی کلاب تجربه‌ی یک خرید موفق و ویژه برای شما خواهد بود. تنها کافیست وارد سایت قسطی کلاب شده و از بخش موبایلدر دسته بندی کالای دیجیتال خریدتان را انجام دهید.

خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54

درباره گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54

یکی از سیاست‌های شرکت سامسونگ برای بدست آوردن بازار کالای دیجیتال جهان تولید محصولات با کیفیت میان‌رده می‌باشد. این تولیدات عمدتا دارای قیمت مناسب و امکانات نرم‌افزاری بالا هستند. این محصولات عمدتا از لحاظ جنس بدنه و نوع مانیتور کمی پایینتر از مدل‌های پرچمدار می‌باشند. با توجه به ویژگی‌های اشاره شده مدل‌های میان‌رده برای استفاده روزمره بسیار مناسب خواهند بود. همچنین با توجه به قیمت این تولیدات برای اقشار متوسط جامعه که بخش اعظم کشور‌ها را تشکیل می‌دهند ایده‌آل است. برای اطلاع از نحوه‌ی خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 با ما همراه باشید.

بررسی فنی و تخصصی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54

با خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 از فناوری‌های زیر می‌توانید استفاده نمایید:
1.این گوشی در مورخه 24 مارس 2023 با قیمتی حدود 490 یورو وارد بازار‌های جهانی شد.
2.گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 از سیستم عامل اندروید ورژن 13 همراه با رابط کاربری One UI 5.1 استفاده می‌نماید. این سیستم عامل قابلیت آپدیت نیز دارد.
3.با خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 از یک گوشی با ابعادی برابر 158.2 در 76.7 در 8.2 میلی‌متر و وزن 202 گرم بهره‌مند خواهید شد.
4.جنس فریم این گوشی همان‌طور که اشاره شد از پلاستیک می‌باشد. مانیتور این دیوایس از فناوری محافظتی گوریلا گلس 5 استفاده می‌کند.
5. این موبایل در رنگ‌های سفید، بنفش، سبز‌لیمویی و خاکستری تیره طراحی و در اختیار کاربران قرار داده شده است.
6.صفحه‌نمایش 6.4 اینچی این محصول از نوع Super AMOLED و با حداکثر رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل است. این مانیتور از فناوری‌های HDR10+ و Always-on Display نیز استفاده می‌کند.
7.در بخش سخت‌افزاری این گوشی از یک تراشه با مدل Samsung Exynos 1380 به عنوان پردازنده اصلی استفاده می‌نماید. این تراشه از نوع 5 نانومتری و 8 هسته‌ای می‌باشد.
8.این دیوایس همچنین در قسمت GPU یا پردازنده گرافیکی از تراشه با مدل Mali-G68 MP5 بهره می‌برد.
9.گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 در مدل‌های 128 گیگابایت / 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت / 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت / 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت / 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم به بازار عرضه شده است. البته این مدل‌ها از لحاظ قیمت با یکدیگر متفاوت خواهند بود.
10.علاوه بر حافظه داخلی این گوشی دارای اسلات مموری کارت بوده و از microSDXC نیز قابلیت استفاده دارد.

از ویژگی‌های منحصربفرد این گوشی میان‌رده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 از یک دوربین 3 لنز با قدرت 50، 12 و 5 مگاپیکسلی در قسمت پشتی استفاده می‌کند. این دوربین توانایی فیلم‌برداری با قدرت 4K را دارد. دوربین سلفی این 32 مگاپیکسل با قابلیت فیلم‌برداری 4K است.
با خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 از یک باتری لیتیوم یونی 5000 میلی‌آمپری با قابلیت پشتیبانی از فناوری فست شارژ استفاده خواهید کرد. بلندگو‌های این موبایل هوشمند از نوع استریو دوگانه بدون جک 3.5 میلی‌متری می‌باشد.
سنسورهای این محصول شرکت سامسونگ شامل اثر‌انگشت(زیر مانیتور)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، ژئومغناطیس، حسگر نور محیطی و سنسور هال است.
در بخش کانکتیویتی این دیوایس از جدیدترین تکنولوژی اینترنت همراه یعنی 5G استفاده می‌کند. همچنین بلوتوث ورژن 5.3 و جی پی اس از دیگر فناوری‌های مورد استفاده توسط این محصول است.

بهترین مرکز برای خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 کجاست؟

برای خرید قسطی و نقدی انواع محصولات شرکت سامسونگ و برند‌های مطرح جهان پیشنهاد ما به شما فروشگاه آنلاین قسطی کلاب می‌باشد. روش‌های متنوع فروش اقساطی د راین مجموعه برای انواع دسته‌بندی لوازم‌خانگی، لوازم‌دیجیتال، محصولات بهداشتی و آرایشی و حتی خودرو وجود دارد. با توجه به اینکه مدل فروش این شرکت تنها به‌صورت آنلاین می‌باشد تمام مجوز‌های لازم برای این نوع فروش در بالاترین سطح ممکن برای این منظور اخذ شده است.

منبع
1.https://www.samsung.com

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کامپیوتر فونیکس

خرید قسطی کامپیوتر فونیکس
برند فونیکس با حضور 15 ساله خود در بازار ایران جزء برندهای شناخته شده در ایران است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که چه فرقی بین کامپیوتر ...

خرید قسطی گوشی M34 سامسونگ

خرید قسطی گوشی M34 سامسونگ
اگر قصد خرید قسطی گوشی M34 سامسونگ با شرایطی عالی را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...