خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A55

تاریخ انتشار:
1403/7/27 11:58:59

خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A55 با کمک شرایطی که فروشگاه قسطی کلاب فراهم کرده است، دیگر یک دغدغه به حساب نمیاید. وارد سایت قسطی کلاب، دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل شده و خریدی راحت را تجربه کنید.

خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A55خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A55

گوشی Galaxy A55 سری محبوب مدل A در مارس 2024 وارد بازار تلفن‌های میان‌رده شد. این گوشی هوشمند طراحی شیک و منحصر به‌فردی دارد و برای مشتریانی که به دنبال کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه هستند، مناسب می‌باشد. در این مقاله علاوه بر آنکه راهنمای خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A55 را توضیح می‌دهیم، اطلاعاتی در مورد مشخصات و ویژگی‌های منحصر به فرد آن نیز به شما ارائه خواهیم داد.

صفحه نمایش و طراحی Galaxy A55

Galaxy A55 یک صفحه نمایش 6.6 اینچی دارد. دوربین جلوی گوشی در یک سوراخ کوچک پنهان شده است. صفحه نمایش توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود. Gorilla Glass Victus جلوی خط و خش روی شیشه را می‌گیرد و تا حدی گوشی را ضدآب کرده است. سامسونگ از فناوری SUPER AMOLED با کنتراست بالا برای وضوح صفحه نمایش، در این گوشی استفاده کرده است. مقدار روشنایی این گوشی حدود 1500 کندلا است که سطح روشنایی بالا هم با محتوا معمولی و هم با محتوای HDR را فراهم می¬کند.
مواد به کار رفته در بدنه و طراحی گلکسی آ 55 از آلومینیوم و پلاستیک است که علاوه بر سبکی، استحکام خوبی نیز دارد. در بخش صوتی می‌توانیم بگوییم Galaxy A55 به بلندگوهای استریو مجهز است و از صدای Hi-Res و فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند.

سخت افزار گوشی هوشمند Galaxy A55

سخت افزار و امنیت گوشی هنگام خرید یکی دیگر از فاکتورهای مهم به شمار می‌رود. از نظر سخت افزاری شرکت سامسونگ سعی کرده است در این گلکسی از پردازنده قدرتمند Exynos 1480 استفاده کند تا در بین رده‌های میان رده Galaxy A55 منحصر به فرد باشد. پردازنده Exynos 1480 موجب افزایش بهره‌وری انرژی و عملکرد استثنایی گوشی Galaxy A55 شده است. رم این دستگاه 8 گیگابایت است و فضای ذخیره سازی گوشی می‌تواند 128 یا 256 گیگابایت باشد. همچنین امکان افزودن کارت SD نیز فراهم است تا کسانی که نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتری دارند از آن استفاده کنند. داشتن رم 8 گیگابایتی موجب شده است که Galaxy A55 در هنگام اجرا کردن برنامه‌های سنگین به خوبی عمل کند و عملکرد دستگاه کند نشود.

کیفیت دوربین‌های گوشی A55 سامسونگ

Galaxy A55 شامل یک دوربین اصلی با لنز 50 مگاپیکسلی، یک لنز زاویه باز 12 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی است. وجود تثبیت کننده اپتیکال و پشتیبانی 4k موجب شده که فیلم‌ها و تصاویر حتی در نور کم وضوح و کیفیت اصلی خودشان را داشته باشند. همچنین با دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی Galaxy A55، می‌توان عکس‌های واضح و شفافی ثبت کرد.

بررسی اتصالات و باتری

اتصالات گوشی Galaxy A55 شامل یک بلوتوث 5.3، دو اسلات سیم کارت، NFC، WIFI 6 و eSIM است. eSIM یک فناوری جدید است که به کاربران امکان اتصال یکپارچه را می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد تا از خدمات برنامه‌های تلفن بهره‌مند شوند. مورد آخر که باید هنگام خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A55 به آن توجه داشته باشید، باتری گوشی Galaxy A55 سامسونگ است. باتری جزو قسمت مهم همه‌ی تلفن‌های همراه است. خوشبختانه در گوشی آ 55 سامسونگ باتری 5000 میلی آمپری قرار دارد که یک باتری بزرگ است و با آن می‌توان ساعت‌ها از تلفن همراه استفاده کرد. علاوه بر آن از فست شارژ 25 واتی هم پشتیبانی می‌کند و عمر باتری طولانی مدت است.

راهنمای خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A55 از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A55 از قسطی کلاب یک تجربه خاص و متمایز به مشتریان می‌دهد. چرا که مشتری در این سایت علاوه بر خرید نقدی می‌تواند خرید اقساطی تلفن همراه و کالای دیجیتال را نیز داشته باشد. در صورتی که قصد خرید قسطی لوازم دیجیتال را دارید پیشنهاد می‌کنیم به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و شرایط فروش قسطی کالاهای دیجیتال را مطالعه بفرمایید.

منابع:
https://www.computerbild.de/artikel/cb-Tests-Handy-Samsung-A55-Test-Review-37204105.html

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ

خرید اقساطی اپل واچ
از گجت‌های پوشیدنی زیبای آیفون می‌توان به اپل واچ‌ها اشاره کرد که مدل‌های متنوعی دارند. برای خرید اقساطی اپل واچ با قیمتی مناسب به بخش ...

خرید قسطی s22 سامسونگ

خرید قسطی s22 سامسونگ
برای خرید قسطی s22 سامسونگ دیگر نیازی به ضامن ندارید، شما می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...