خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15

تاریخ انتشار:
1403/6/29 02:52:56

قصد خرید یک گوشی موبایل کاربردی و ویژه را دارید؟ از شرایط استثنایی قسطی کلاب برای خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15 مطلع هستید؟ وارد سایت قسطی کلاب شده و از دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل، این محصول را انتخاب و خریداری نمایید.

خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15

در بین انواع کالای دیجیتال، گوشی‌های موبایل در دسته بندی محصولات پرمخاطب قرار دارند که در حال حاضر تنوع بالایی از آن در بازار وجود دارد. در بین شرکت‌های مطرح در زمینه تولید گوشی‌های همراه، سامسونگ یکی از چند برند شناخته شده است که توانسته محصولات متنوعی با قابلیت‌های گوناگون عرضه کند. در ادامه به بررسی مدل Galaxy A15 این شرکت خواهیم پرداخت.

طراحی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15

قبل از خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15، کاربر ترجیح می‌دهد که به بررسی قابلیت‌های این محصول بپردازد. یکی از ویژگی‌های کلی در انواع گوشی‌های موبایل که برای کاربران مهم است، نوع طراحی آن می‌باشد. در طراحی این مدل نیز از قاعده کلی برند سامسونگ که در اکثر محصولات آن به کار می‌رود، استفاده شده است. این شرکت برای بخش‌های فریم و پشت محصول از پلاستیک با کیفیت و مقاوم استفاده می‌کند. حالت براق پشت گوشی باعث می‌شود تا اثر انگشت روی آن باقی بماند ولی با تهیه یک قاب مناسب، می‌توان این مشکل را به راحتی رفع کرد. نحوه قرار گرفتن دوربین‌ها در قسمت پشت گوشی به صورت عمودی و برجسته است و در کنار دوربین ها نیز فلش LED دیده می‌شود.

مشخصات هر کدام از قسمت‌های گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15

داشتن اطلاعات لازم از هر کدام از قسمت ها قبل از خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15 باعث می‌شود تا یک خرید آگاهانه داشته باشید. در ادامه به ویژگی‌های هر کدام از قسمت‌های مهم این مدل گوشی اشاره می‌کنیم.
•صفحه نمایش: برند سامسونگ در ساخت این محصول از صفحه نمایش 6.5 اینچی نوع Super AMOLED استفاده کرده است. این قابلیت باعث شده تا مدل Galaxy A15 اولین محصول اقتصادی سامسونگ با این صفحه نمایش باشد. رزولوشن در نظر گرفته شده برای این صفحه ‌نمایش، 1080 در 2340 بوده که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. نسبت بین صفحه ‌نمایش به بدنه این محصول، 84.3 درصد است و حاشیه‌های آن نیز به خوبی مشاهده می‌شوند.
•کیفیت دوربین: در دوربین اصلی این محصول از لنز 50 مگاپیکسلی استفاده شده که کیفیت تصاویر ثبت شده توسط آن نیز خوب است. طراحی قابلیت‌های متنوع در دوربین این مدل باعث شده تا کاربر از آن برای ثبت تصاویر در شرایط مختلف استفاده کند. علاوه بر دوربین اصلی، سایر دوربین‌های فوق عریض، ماکرو و سلفی آن به ترتیب دارای لنزهای 5، 2 و 13 مگاپیکسلی می‌باشند.
•مشخصات سخت افزاری مدل Galaxy A15: نوع سخت افزاری که در گوشی‌های موبایل به کار می‌رود، تعیین کننده قدرت و توان آن در اجرای برنامه‌های مختلف است. برند سامسونگ در این مدل از تراشه Mediatek Helio G99 استفاده کرده که جزء تراشه‌های اقتصادی این برند به شمار می‌آید. این تراشه برای انجام کارهای سبک و روزمره پیشنهاد می‌شود.
•باتری: یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب گوشی‌های هوشمند، قدرت باتری آن می‌باشد. تامین انرژی در تلفن همراه Galaxy A15 سامسونگ توسط باتری 5000 میلی آمپر تامین می‌شود که با زدن دکمه power saving، می‌توان این مقدار را افزایش نیز داد.

خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15 از قسطی کلاب

در حال حاضر خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15 در مقایسه با خرید نقدی، طرفداران زیادی دارد که دلیل آن نیز بالا بودن قیمت آن است. مراکز و نمایندگی‌های زیادی با شرایط گوناگون اقدام به فروش اقساطی تلفن‌های همراه می‌کنند که یکی از این مراکز نیز مجموعه قسطی کلاب می‌باشد. این مجموعه با ارائه تسهیلات گوناگون، توانسته شرایط خرید قسطی را برای قشرهای مختلف راحت‌تر کند. گروه‌های بازنشستگان، مشاغل آزاد و کارمندان می‌توانند متناسب با نیاز و خرید خود از تسهیلات این مجموعه استفاده کنند. برای مشاهده جزئیات تسهیلات و نحوه استفاده از آن می‌توان وارد سایت اصلی قسطی کلاب شده و با نمایندگان مجموعه ارتباط برقرار کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی S22 اولترا

خرید اقساطی گوشی S22 اولترا
گوشی جدید سامسونگ از سری S است و کیفیتی بی نظیر دارد. برای خرید اقساطی گوشی S22 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ
کمپانی سامسونگ در سال 2020 از بهترین محصولات خود رونمایی کرد و موبایل‌های استثنایی را روانه بازار کرده است. برای خرید اقساطی گوشی A42...