خرید اقساطی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25

تاریخ انتشار:
1403/6/27 21:28:07

اگر شما تصمیم به خرید یک گوشی با کیفیت با شرایط ویژه را دارید، می‌توانید با خرید اقساطی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25 به این هدف برسید. تنها کافیست بعد از ورود به سایت قسطی کلاب وارد دسته بندی کالای دیجیتال شده و از بخش موبایلاین گوشی موبایل را انتخاب و به صورت قسطی خریداری نمایید.

خرید اقساطی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25


سامسونگ؛ غول صنعت کالای دیجیتال

سامسونگ را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کمپانی‌های فعال در زمینه تولید انواع کالای دیجیتال به شمار آورد. این برند کره‌ای در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارد و به جرات می‌توان گفت که یکی از موفق‌ترین محصولاتی که در خط تولید آن قرار دارد، گوشی‌های هوشمند است. اگر قصد خرید قسطی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25 را دارید با ما همراه باشید.

راهنمای خرید اقساطی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25

در ادامه قصد داریم تا با راهنمای خرید قسطی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25، در خدمت شما عزیزان باشیم و مشخصات این گوشی را به طور دقیق زیر ذره‌بین بررسی نماییم.

مشخصات کلی و ظاهر گوشی

در صورتی که سامسونگ Galaxy A25 را دستتان بگیرید و کمی از آن استفاده کنید، به سرعت متوجه بدنه خوش‌ساخت و خوش‌دست آن خواهید شد. سامسونگ در طراحی بدنه Galaxy A25، از به‎روزترین تکنولوژی دنیا استفاده کرده و به همین سبب نیز در استفاده‌های طولانی مدت، به هیچ عنوان دستان شما خسته نخواهند شد.

نمایشگر Galaxy A25؛ باکیفیت و دوستدار چشمان شما

در مقالات راهنمای خرید نقدی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25 آمده که صفحه نمایش این گوشی بسیار باکیفیت و خوب می‌باشد. سامسونگ در این سری از موبایل‌های خود از یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED استفاده کرده است. به لطف وجود این صفحه نمایش، گوشی A25 می‌تواند حداکثر نرخ نوسازی 120 هرتز را به کاربران ارائه دهد. همچنین رزولوشن نمایشگر Galaxy A25 نیز 1080 در 2340 می‌باشد.

سخت افزار؛ با قابلیت اجرای تمامی بازی ها و نرم افزار های گرافیکی

سری A گوشی‌های سامسونگ همیشه از نظر سخت افزاری حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند. Galaxy A25 نیز از نظر سخت افزاری بسیار قدرتمند بوده و طبق ادعای کمپانی سامسونگ در مقالات راهنمای خرید اقساطی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25، این گوشی می‌تواند سنگین‌ترین نرم افزارهای گرافیکی را به راحتی اجرا کند. سامسونگ از تراشه Samsung Exynos 1280 که دارای فرایند ساخت 5 نانومتری می‌باشد، استفاده کرده است. در کنار این تراشه قدرتمند، پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G68 نیز قرار می‌گیرد.

دوربین؛ برجسته‌ترین ویژگی A25

گوشی‌های سامسونگ همیشه از دوربین‌های بسیار باکیفیتی استفاده می‌کردند و Galaxy A25 نیز از این قاعده جدا نیست. در پشت این گوشی، از یک دوربین 50 مگاپیکسلی استفاده شده و به لطف وجود فناوری فوکوس اتوماتیک و لرزش‌گیر اپتیکال، تصاویر و ویدیوهای بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین پشت Galaxy A25 می‌تواند با کیفیت 4K و نرخ فریم 30 فیلمبرداری نماید.
احتمالا شما نیز قبل از خرید قسطی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25، مشخصات دوربین سلفی آن را چک می‌کنید. دوربین جلو این موبایل نیز همانند دیگر گوشی‌های سری A از کیفیت قابل قبولی برخوردار می‌باشد. در قسمت جلوی گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و می‌تواند با رزولوشن 1080 پیکسل و نرخ 30 ویدیو ضبط کند.

باتری و شارژدهی گوشی

یکی دیگر از نقاط و ویژگی‌های مثبت گوشی Galaxy A25، باتری و شارژدهی آن است. سامسونگ در این مدل از موبایل‌های خود یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تعبیه کرده و به همین دلیل هم A25 در آزمایشات توانست عملکرد بسیار خوبی از نظر شارژدهی داشته باشد. همچنین به لطف پشتیبانی از یک شارژ 25 واتی، باتری در زمانی کوتاه شارژ خواهد شد.

از کجا کالای دیجیتال قسطی بخرم؟

در صورتی که شما نیز قصد خرید کالای دیجیتال دارید، ولی به دلیل قیمت بالای آن نمی‌توانید آن را بخرید، ما خبر خوبی برای شما عزیزان داریم! قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت ما و مشاهده طرح‌های فروش قسطی متنوعی که برای شما فراهم شده، طرحی که متناسب با نیاز هایتان می‎‌باشد را انتخاب نمایید. ما به منظور راحتی هر چه بیشتر خرید شما، 4 طرح مختلف خرید قسطی را ارائه کردیم و هر یک دارای شرایط و ویژگی‌های خاص خود هستند. با قسطی کلاب کالاهای مورد علاقه‌تان را بخرید! قسطی کلاب بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید اقساطی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25 است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ‌تاپ ایسوس

خرید قسطی لپ‌تاپ ایسوس
لپتاپ‌های بسیاری توسط کمپانی‌های معتبر طراحی و تولید شده‌اند که یکی از معروف‌ترین آن‌ها برند ایسوس است. برای خرید قسطی لپ‌تاپ...

خرید قسطی گوشی mi note 10 شیائومی

خرید قسطی گوشی mi note 10 شیائومی
برند شیائومی جز پرفروش‌ترین و ارزان‌ترین کمپانی‌های چینی است که در سال‌های اخیر فروش بی‌نظیری را تجربه کرده است. اگر تمایل به خرید...