خرید قسطی گوشی سامسونگ Galaxy A54

تاریخ انتشار:
1403/6/30 00:03:48

خرید قسطی گوشی سامسونگ Galaxy A54 از طریق سایت قسطی کلاب یک خرید مطمئن و هوشمندانه خواهد بود. بخش موبایلدر دسته بندی کالای دیجیتال ارائه دهنده‌ی این محصول است.

خرید قسطی گوشی سامسونگ Galaxy A54گوشی سامسونگ Galaxy A54، بهترین برند گوشی

گوشی سامسونگ Galaxy A54 یک کالای دیجیتال بسیار کاربردی و پر‌طرف‌دار است. در واقع گوشی‌های سری ای و 50 سامسونگ بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته‌اند. در طی سال‌های اخیر به دلیل کیفیت بالا، این مدل از گوشی‌ها مشتریان زیادی داشته‌اند. گوشی سامسونگ Galaxy A54 یکی از گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است که g5 می‌باشد. داشتن نسخه سیستم‌عامل اندروید جدید و رابط کاربری One UI از خصوصیات این محصول است. بهتر است بدانید که در طراحی گوشی نام‌برده از خانواده گلکسی 23 الگو‌برداری شده است.
یکی از مزایای خرید اقساطی گوشی سامسونگ Galaxy A54 این است که این گوشی در مدل‌های مختلفی که هر کدام دارای رم و حافظه داخلی متفاوتی هستند به بازار عرضه شده‌اند و شما با توجه به نیاز خود آن‌ها را خریداری می‌کنید. گوشی سامسونگ Galaxy A54 با حافظه 256 گیگا بایت و رم 8 گیگ یکی از گزینه‌های مناسب برای شما خواهد بود. توجه کنید که پشتیبانی از کارت حافظه باعث افزایش حافظه داخلی در این گوشی می‌شود.
شما در هنگام خرید قسطی گوشی سامسونگ Galaxy A54 متوجه خواهید شد که در ساخت این محصول از فریم پلاستیکی استفاده شده است به همین دلیل قیمت آن بسیار زیاد نیست. در تولید این گوشی از سخت افزار مناسبی استفاده کرده‌اند. تراشه اگزینوس 1380 در تولید این محصول به کار رفته است که دارای یک پردازنده 8 هسته‌ای می‌باشد. پردازنده گرافیکی Mali-G68 بر روی این تراشه قرار داده شده است. در صورتی که بخواهید از سخت‌افزار خوب و طراحی زیبای آن مراقبت کنید بهتر است حتما از قاب گوشی استفاده نمایید.

کیفیت و امکانات گوشی سامسونگ Galaxy A54

بهتر است بدانید که گوشی سامسونگ Galaxy A54 در ابعاد 158 در 76.7 و 8.2 میلی‌متری با وزن 220 گرم ساخته شده است. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.4 اینچی برخوردار است که نرخ نو‌سازی در آن 120 هرتز می‌باشد. کیفیت تصویر و میزان نور نمایش‌گر این گوشی فوق‌العاده است و به طور کلی صفحه‌نمایشی بسیار با‌کیفیت و درخشان با نرخ نوسازی بالا از ویژگی‌های آن است. پشتیبانی از HDR10 از خصوصیات دیگر آن می‌باشد. وضوح تصویر این گوشی 1080 در 2340 است.
در هنگام خرید اقساطی گوشی سامسونگ Galaxy A54 این نکته را در نظر داشته باشید که گوشی مورد نظر به اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 مجهز است. همواره ویژگی‌های نرم‌افزاری بسیار خوبی در این رابط کاربری یافت می‌شود و امنیت بالایی دارد. هم‌چنین ویژگی‌های شخصی‌سازی خوبی در این گوشی وجود دارد. یکی از بهترین دوربین‌ها در بین گوشی‌های میان‌رده را می‌توان در گوشی سامسونگ Galaxy A54 پیدا نمود که دوربین اصلی این گوشی دارای حسگر 50 مگاپیکسلی می‌باشد.
دوربین سلفی در این وسیله هوشمند، 32 مگاپیکسلی بوده. امکان ضبط ویدیو‌های  4k با نرخ 30 فریم بر ثانیه در دوربین اصلی وجود دارد. بلندگو‌های استریو با‌کیفیت، که حجم صدای خوبی را تولید می‌کنند در گوشی سامسونگ Galaxy A54 به کار رفته‌اند. دقت کنید که در این گوشی باید از مدل‌های بلوتوث و تایپ سی استفاده کنید؛ زیرا از جک 3.5 میلی‌متری خروجی صدا استفاده نکرده‌اند. استفاده از حسگر اثر انگشت از خصوصیات دیگر آن است. داشتن باتری 5000 میلی‌آمپری ساعتی، باعث شده بتوانیم برای 30 ساعت مکالمه و 18 ساعت وب‌گردی از این گوشی استفاده کنیم.

روش خرید قسطی گوشی سامسونگ Galaxy A54

شما می‌توانید برای تهیه و خرید راحت‌تر این گوشی از طریق خرید قسطی اقدام کنید. لازم است شما ابتدا در سایت قسطی کلاب ثبت نام کرده و سپس خرید اقساطی در سایت قسطی کلاب را ثبت نمایید. پس از پایان ثبت نام در سایت قسطی کلاب، درخواست خود را برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ Galaxy A54 ارسال ‌کنید. در صورت نیاز شما می‌توانید از طریق ارتباط با کارشناسان سایت اطلاعات بیشتری را به‌دست آورید. لازم است مشتریان با استفاده از چک و سفته برای خرید قسطی گوشی سامسونگ Galaxy A54 اقدام کنند. هم‌چنین در نظر داشته باشید که جهت خرید قسطی این گوشی هوشمند، تایید مدارک شما توسط کارشناسان حقوقی سایت قسطی کلاب کاملا ضروری است.
خرید اقساطی گوشی سامسونگ Galaxy A54 با قیمت مناسب در سایت قسطی کلاب، بهترین فرصت برای شما است؛ زیرا ممکن است خرید نقدی این گوشی برای شما امکان‌پذیر نباشد. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از این فرصت استثنایی و خرید اقساطی، صاحب یک گوشی سامسونگ با‌کیفیت شوید. محدودیت زمانی و مکانی در خرید این محصول به دلیل فروش قسطی این گوشی، که به شکل آنلاین می‌باشد از بین رفته است. قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A54 در سایت قسطی رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده؛ زیرا با توجه به امکانات خاصی که دارد مقرون به‌صرفه می‌باشد. برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول کمک زیادی به مشتریان می‌کند هم‌چنین خدمات پس از فروش گوشی سامسونگ Galaxy A54 بسیار مناسب است. سایت قسطی کلاب همواره اجناس اصل را به مشتریان خود عرضه می‌نماید بنابراین نگران خرید گوشی سامسونگ Galaxy A54 از سایت قسطی کلاب نباشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی se 2022 با چک

خرید قسطی گوشی se 2022 با چک
یکی از بهترین گوشی‌های میان رده اپل مدل se 2022 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی se 2022 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطي تبلت اپل

خرید قسطي تبلت اپل
کمپانی اپل بهترین و مدرن‌ترین تبلت‌های دنیا را طراحی و تولید کرده است. برای خرید قسطي تبلت اپل به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی...