خرید قسطی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A55

تاریخ انتشار:
1403/4/13 17:17:58

اگر قصد خرید یک محصول قیمت مناسب با شرایط استثنایی را دارید، خرید قسطی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A55  از سایت قسطی کلاب به شما پیشنهاد می‌شود. بعد از ورود به سایت قسطی کلاب وارد دسته بندی کالای دیجیتال شده و از بخش موبایل محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

خرید قسطی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A55

Galaxy A55

اگر خواستار خرید قسطی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A55 هستید، لازم است اطلاعات مناسبی از این گوشی داشته باشید، گوشی سامسونگ مدل Galaxy A55 از نظر کاربران محبوب‌ترین گوشی میان رده است. این گوشی در بازار ایران طرفداران زیادی دارد و با توجه به طراحی جذاب در نگاه اول سعی دارد خود را به عنوان یک گوشی هوشمند پرچمدار معرفی کند.

مشخصات گوشی سامسونگ مدل Galaxy A55

برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A55 لازم است به خوبی این گوشی را بشناسید تا با شناخت مشخصات این محصول بتوانید آن را با سایر انواع گوشی مقایسه نمایید. گلکسی A55 بسیار شبیه به گوشی‌های هوشمند سری S است به طوری که برای برخی تشخیص آن از این سری پرچمداران دشوار می‌باشد. این گوشی دارای ابعادی به اندازه x 77.4 x 8.2 میلی متر است و وزن این محصول 213 گرم می‌باشد. جنس پنل پشتی این گوشی شیشه است و فریم آن آلومینیومی می‌باشد.

سامسونگ A55 می‌تواند تا عمق 1 متری آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد و به آن آسیبی نمی‌رسد. در قسمت صفحه نمایش گوشی، پنل 6.6 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 2340 قرار دارد و Gorilla Glass Victus Plus وظیفه محافظت از صفحه نمایش در برابر خط و خش و ضربه را بر عهده دارد. از ویژگی‌های نمایشگر گلکسی سامسونگ، پشتیبانی از HDR10+، روشنایی 1000 نیت، تازه سازی 120 هرتز و پشتیبانی از نمایشگر است. صفحه نمایش این گوشی قدرت زیادی دارد و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار است.

در این گوشی از تراشه Exynos 1480  استفاده شده است. این تراشه عملکرد متوسطی دارد و در بهینه سازی باتری عملکرد خوبی دارد. عملکرد این گوشی در اجرای برنامه‌ها بسیار عالی است و توانایی اجرای بازی‌ها با گرافیک معمولی را دارد. گوشی سامسونگ Galaxy A55 دارای 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. این گوشی دارای‌ دوربین سه‌گانه است، دوربین اصلی تصاویر را با کیفیت بالا ثبت می‌کند و توانایی فیلمبرداری با کیفیت 4K و 30 فریم در ثانیه را دارد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی می‌باشد و کیفیت بالایی دارد. لازم به ذکر است که این گوشی دارای تثبیت کننده الکترونیکی می‌باشد که باعث جلوگیری از ثبت لرزش دست می‌شود .انرژی گوشی از باتری5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و می‌توان این باتری را با شارژر ۲۵ واتی شارژ کرد.

مزایای خرید قسطی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A55

سامسونگ مدل Galaxy A55 در واقع یک گوشی میان رده با قیمت بسیار مناسب می‌باشد. این گوشی دارای نمایشگر پرقدرتی است و با توجه به عملکرد مطلوبی که دارد توانسته است رضایت کاربران را جلب نماید و بازار خوبی را به خود اختصاص دهد. این محصول برای استفاده روزمره بسیار مناسب است و با گذشت زمان همچنان کیفیت خوب و عملکرد عالی آن حفظ می‌شود. با توجه به ویژگی‌های مطلوبی که این گوشی دارد، انتخاب آن برای هدیه دادن و استفاده مداوم بسیار مناسب است و ارزش دارد.

خرید اقساطی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A55 از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A55 از سایت قسطی کلاب آسان است. شما می‌توانید این گوشی را در رنگ‌های دلخواه به صورت اقساطی از این سایت خریداری نمایید. با توجه به افزایش ناگهانی قیمت گوشی سامسونگ مدل Galaxy A55 و سایر اقلام، بسیاری از مردم توانایی خرید نقدی این محصول را ندارند. این افراد می‌توانند با تهیه مدارک مورد نیاز،  گوشی را به صورت اقساطی در رنگ دلخواه خود خریداری کنند.
تمامی افرادی که در سراسر کشور قصد خرید اقساطی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A55 را دارند می‌توانند به راحتی در قسمت کالای دیجیتال مشخصات گوشی را بررسی کنند و همچنین با مشاورین فروش تماس گرفته و اطلاعات لازم را در خصوص خرید قسطی محصول را به دست آورند.



سایر بلاگ های مرتبط

مقایسه موبایل

مقایسه موبایل
امروزه در مقایسه با سال های گذشته، قابلیت و امکانات تلفن های همراه دستخوش تغییر و تحولات چشمگیری شده است. مدل های اولیه تلفن های همراه تنها...

خرید نقدی گوشی جی پلاس

خرید نقدی گوشی جی پلاس
شرکت جی پلاس یکی از جدیدترین برندهای ایران می باشد که تحت نظر شرکت گلدیران است. یکی از محصولات ساخته شده توسط این شرکت، تلفن همراه می...