خرید قسطی گلکسی بوک سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/6/27 12:52:37

یکی از محصولات جدید و پرفروش سامسونگ گلکسی بوک است. برای خرید قسطی گلکسی بوک سامسونگ به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گلکسی بوک سامسونگ


گلکسی بوک 2 پرو چه ویژگی‌هایی دارد؟

•اینها بهترین ویژگی‌های لپ تاپ Samsung Galaxy Book 2 Pro هستند:

طراحی فلزی سبک و باریک
یک حسگر اثر انگشت در دکمه پاور تعبیه شده است.
ارائه حداکثر سرعت اتصال به اینترنت با پشتیبانی از شبکه 5G
مجهز به پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core i5/i7، با پشتیبانی از سازگاری با ابتکار Intel Evo.
انواع پورت‌ها از جمله Thunderblot 4
صفحه کلید روشن
حداکثر 32 گیگابایت رم LPDRR5 و تا 1 ترابایت حافظه SSD
شارژر 65 واتی USB-C
صفحه نمایش AMOLED با وضوح FHD با اندازه 13.3 یا 15.6 اینچ.
دو بلندگوی استریو AKG با پشتیبانی از صدای فراگیر Dolby Atmos.
دوربین جلو امکان تماس ویدیویی با کیفیت 1080p را فراهم می‌کند.
لپ تاپ Samsung Galaxy Book 2 Pro در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی موجود است. 

گلکسی بوک 2 پرو 

پشتیبانی از قلم S در این کالای دیجیتال وجود دارد، اما این قلم فاقد بلوتوث است. سامسونگ در مقایسه با گلکسی بوک پروهای قبلی، تاخیر در عکس العمل را کاهش داده است تا تجربه طراحی و نوشتن بهتری داشته باشید. Samsung Notes دارای تشخیص دست خط بهبود یافته و پشتیبانی از لینک‌‌ها است و می‌تواند فورا یادداشت‌ها را از لپ ‌تاپ با دستگاه‌‌های Android Galaxy شما همگام‌ سازی کند. برای خرید قسطی گلکسی بوک سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

جفت شدن با تلفن‌های Samsung Galaxy

این کالای دیجیتال از طریق برنامه و ویژگی Link to Windows/ Microsoft Your Phone امکان دسترسی مستقیم به برنامه‌‌های Android را از طریق رایانه فراهم می‌کند. علاوه بر این امکان تبادل فایل‌‌ها، مشاهده هشدارها و پاسخ دادن به پیام‌‌ها و تماس‌ها در گلکسی بوک سامسونگ وجود دارد. با خرید اقساطی گلکسی بوک سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

خرید اقساطی کالای دیجیتال 

این کالای دیجیتال برای خدمت به شما در تمام روز طراحی شده است. در محل کار، خانه یا حتی در حال حرکت، می‌توانید همیشه روی گلکسی بوک سامسونگ برای دوام و عملکرد عالی آن حساب کنید. این گلکسی بوک دارای باتری میلی ‌آمپر ساعتی است که می‌تواند تا 11 ساعت زمان پخش ویدیو را در اختیار شما قرار دهد. با خرید قسطی گلکسی بوک سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

شرایط خرید اقساطی گلکسی بوک سامسونگ از قسطی کلاب

در قسطی کلاب می‌توانید هر کالایی که مد نظرتان است را پیدا کنید. از کالای دیجیتال گرفته تا انواع کالاهای خانگی و وسایل مورد نیاز! در قسطی کلاب هم به صورت اقساطی و هم به صورت نقدی می‌توان انواع کالا را خریداری کرد. حال می‌خواهیم ببینیم خرید گلکسی بوک سامسونگ شامل چه شرایطی است. لازم به ذکر است فروش قسطی لپ تاپ هیچ تفاوتی با سایر کالاها ندارد. برای خرید قسطی گلکسی بوک سامسونگ 5 طرح در قسطی کلاب وجود دارد. این طرح‌‌ها عبارت‌ اند از:

•طرح پارسیان

در طرح پارسیان می‌توانید تا صد میلیون تومان از قسطی کلاب کالای دیجیتال خریداری کنید. در این طرح کمترین میزان پیش پرداخت را خواهید داشت.

•طرح پویا

در طرح پویا نیز تا سقف پنجاه میلیون تومان امکان خرید اقساطی کالای دیجیتال برای شما فراهم شده است. تنها فیش حقوقی و یا جواز کسب برای بهره مندی از این طرح مد نظر است. 

•طرح هامرز (حامی)

در طرح حامی قسطی کلاب تا سقف هشتاد میلیون تومان امکان خرید کالای دیجیتال برای شما فراهم شده است. با این طرح می‌توانید بدون پیش پرداخت هرچه مد نظر دارید خریداری کنید. برای استفاده از مزایای این طرح به یک فیش حقوقی و یا جواز کسب نیاز پیدا خواهید کرد.

•طرح بایچک

در طرح بایچک خرید اقساطی قسطی کلاب امکان خرید کالا با چک برای شما فراهم شده است. می‌توانید تا سقف 150 میلیون تومان از قسطی کلاب با ارائه چک، کالای خود را خریداری کنید.

•طرح پایا

در آخرین طرح از طرح‌های خرید اقساطی گلکسی بوک سامسونگ امکان خرید کالا بدون پیش پرداخت تا 80 میلیون تومان وجود دارد. جواز کسب یا فیش حقوقی برای استفاده از مزایای این طرح مورد نیاز است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 14 پرومکس با چک

خرید قسطی آیفون 14 پرومکس با چک
اگر شما جز علاقه مندان به محصولات برند اپل هستید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطی آیفون 14 پرومکس با چک از بخش موبایل در دسته...

خرید اقساطی هونور 50

خرید اقساطی هونور 50
برای خرید اقساطی هونور 50 که جدیدترین گوشی برند هوآوی است به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...