خرید اقساطی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

تاریخ انتشار:
1403/6/30 04:52:23

در صورتی که مایل به خرید یک هدفون بیسیم با کیفیت هستید، ما به شما خرید اقساطی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 از سایت قسطی کلاب را پیشنهاد می‌کنیم. از بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال می‌توانید اقدام به خرید نمایید.

خرید اقساطی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2Galaxy Buds 2؛ انقلابی در زمینه هدفون بیسیم

Galaxy Buds 2 در سال 2021 به عنوان جایگزین بادز پلاس معرفی و روانه بازار شد. این سری از هدفون‌های بیسیم کمپانی سامسونگ بلافاصله پس از عرضه به بازار توانستند آمار فروش بسیار خوبی را از خود به ثبت برسانند. Galaxy Buds 2 به واسطه پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین کیفیت بسیار بالایی که دارد، هنوز هم به عنوان یکی از بهترین هدفون‌های بیسیم بازار به حساب می‌آید.

راهنمای خرید اقساطی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

در ادامه این مقاله قصد داریم تا با راهنمای خرید قسطی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 در خدمت شما عزیزان باشیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مشخصات کلی Galaxy Buds 2

پس از خرید و جعبه‌گشایی Galaxy Buds 2، نخستین موردی که توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد، ظاهر زیبای آن است. Galaxy Buds 2 را به جرات می‌توان یکی از زیباترین هدفون‌های بیسیم موجود در بازارهای جهانی دانست. همچنین این مدل از ایرپادهای کمپانی سامسونگ به سبب طراحی عالی‌ای که دارند، به خوبی در لاله گوش شما قرار می‌گیرند و به این صورت حتی حین ورزش نیز از گوش شما خارج نمی‌شوند. برای خرید اقساطی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 از سایت قسطی کلاب دیدن فرمایید.
روی بدنه Galaxy Buds 2 کلیدهای لمسی طراحی شده که کاربر با استفاده از آنها قادر خواهد بود برخی کارها نظیر رد و یا جواب دادن تماس، کنترل موزیک پلیر و... را انجام دهد. به این صورت دیگر نیازی نخواهید داشت تا برای کم یا زیاد کردن صدا و حتی عوض کردن موسیقی، سراغ موبایل خود بروید!

قابلیت‌های فنی

یکی از ویژگی‌های کاربردی که در مقالات سایت‌های خرید قسطی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 نیز بسیار به آن اشاره شده، فناوری نویز کنسلینگ است. به لطف وجود این قابلیت شما قادر خواهید بود تا در شلوغ‌ترین مکان‌ها نیز با ایرپاد خود گفت‌وگو کنید و یا به موزیک‌های مورد علاقه‌تان گوش دهید. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این هندزفری بلوتوثی، Galaxy Buds 2 قادر است تا صداهایی تا حداکثر میزان 9 دسی‌بل را حذف کند.
از دیگر قابلیت‌های Galaxy Buds 2 نیز می‌توانیم به ووفر 11 میلی‌متری، توییتر 6.5 میلی‌متری و سنسورهای شتاب‌سنج و ژیروسکوپ اشاره کنیم.

باتری و شارژدهی Galaxy Buds 2

برند سامسونگ با قرار دادن یک باتری 61 میلی‌آمپر ساعتی در هر ایرپاد و باتری 472 میلی‌آمپر ساعتی در محفظه شارژ آن، خیال تمامی کاربران خود را از بابت شارژدهی کاملا راحت کرده است. شما با یکبار شارژ کامل این هدفون بیسیم، می‎‌توانید به صورت 5 ساعت مداوم موسیقی گوش دهید. همچنین در صورتی که نویز کنسلینگ را خاموش نمایید، میزان شارژدهی Galaxy Buds 2 به 7.5 میرسد.

سایر امکانات و قابلیت‌ها

بارزترین ویژگی Galaxy Buds 2، مقدار مقاومت آن در برابر آب و رطوبت است. این هندزفری بیسیم توانسته استاندارد IPX2 را دریافت کند. مطابق این استاندارد، Galaxy Buds 2 مقاومت خوبی در مقابل آب و سایر مایعات دارد.
بر اساس مقالات راهنمای خرید اقساطی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2، سامسونگ اپلیکیشنی نیز به منظور دسترسی به قابلیت‌های ویژه این هدفون طراحی کرده است. این نرم‌افزار Galaxy Wearable نام دارد و با تمامی هدفون، هندزفری و ساعت‌های هوشمند کمپانی سامسونگ سازگاری دارد.

خرید قسطی هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 با قسطی کلاب

روزانه دنیای تکنولوژی و فناوری در حال تغییر و پیشرفت است. بسیاری از علاقه‌مندان به کالای دیجیتال، به سبب قیمت بالای آنها قابلیت خرید محصولات مورد نظرشان را به صورت نقدی ندارند. قسطی کلاب به منظور راحتی هر چه بیشتر شما مشتریان گرامی، طرح‌های فروش قسطی متنوعی را فراهم کرده تا بتوانید به راحتی کالاهای مدنظر خود را بخرید. برای این کار تنها باید وارد وبسایت ما شوید و روی سربرگ خرید اقساطی کلیک کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

موبایل دیجیکالا

موبایل دیجیکالا
فروشگاه دیجی کالا یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی می باشد. اگر قصد خرید موبایل دیجیکالا را دارید به سایت دیجی کالا مراجعه کنید. وبسایت...

خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 از قسطی کلاب
اگر به دنبال خرید گوشی آیفون با قیمتی مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 از بخش موبایل در دسته بندی...