خرید اقساطی گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14

تاریخ انتشار:
1403/6/29 15:25:27

خرید اقساطی گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14 از طریق سایت معتبر قسطی کلاب، راهی آسان برای داشتن این محصول فوق العاده است. بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال ارائه دهنده‌ی این محصول است.

خرید اقساطی گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14

سامسونگ مدل Galaxy M14

خرید قسطی گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14 راهکاری ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال موبایل همراه باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه هستند. شما می‌توانید با امکان خرید اقساطی، از فناوری‌های جدید و قابلیت‌های منحصربه‌فرد این گوشی بهره‌مند شوید. در این نوشته، به بررسی مشخصات این گوشی و نکاتی که بهتر است در هنگام خرید اقساطی گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14 به آن‌ها توجه کنید، می‌پردازیم.

وزن و ابعاد گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14 دارای ابعاد 166.8 در 77.2 در 9.4 میلی‌متر است. این ابعاد به ترتیب طول، عرض و ضخامت گوشی را نشان می‌دهد. همچنین، وزن این گوشی 206 گرم است. این وزن نشان می‌دهد که Galaxy M14 یک گوشی نسبتا سبک بوده که راحت در دست قرار می‌گیرد و حمل و نقل آن را آسان می‌کند. برای خرید قسطی گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14 به قسطی کلاب مراجعه کنید.

جنس پشت، جلو و فریم گوشی

جنس پشت گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14 و فریم آن از جنس پلاستیک است. جنس پلاستیک به گوشی انعطاف پذیری و سبکی بیشتر می‌بخشد. علاوه بر آن، پلاستیک معمولا مقاومت خوبی در برابر خط و خش و ضربه دارد و باعث می‌شود گوشی در برابر آسیب‌های روزمره محافظت شود. جنس جلوی گوشی سامسونگ نیز از شیشه است. استفاده از شیشه در جلوی گوشی، علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا، امکان نمایش بهتر و واضح‌تر محتوا را فراهم می‌کند.

نمایشگر گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14

1. نمایشگر گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14: نمایشگر این گوشی دارای ابعاد 6.6 اینچ است که این اندازه قطر نمایشگر قابل مشاهده را نشان می‌دهد.
2. نوع نمایشگر Galaxy M14، PLS LCD است که با فراهم کردن زاویه دید وسیع‌تر و کیفیت تصویر بهتر، تجربه کاربری خوبی را ارائه می‌دهد.
3. حداکثر نرخ نوسازی گوشی (Refresh Rate) 90 هرتز است.  این مقدار نشان می‌دهد که نمایشگر گوشی توانایی نمایش تصاویر با حداکثر نرخ نوسازی 90 هرتز را دارد. نرخ نوسازی بالا منجر به تجربه بصری بیشتری با حرکت‌های نرم‌تر و صفحه نمایش پیوسته‌تر می‌شود.
4. رزولوشن گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14: رزولوشن نمایشگر 1080 در 2408 پیکسل است.
5. تراکم پیکسلی: 400 پیکسل در اینچ  است. این مقدار نشان می‌دهد که چند پیکسل در هر اینچ قرار دارد. 400 پیکسل در هر اینچ بیانگر تعداد بالایی از پیکسل‌ها در هر اینچ صفحه نمایش است و باعث نمایش تصاویر با جزئیات بیشتر می‌شود.
6. نسبت تصویر گوشی Galaxy M14   20:9 بوده و این نسبت نشان می‌دهد که عرض تصویر حدود 20 و ارتفاع آن حدود 9 برابر است.
7. نسبت نمایشگر به بدنه  81.5 درصد است.  این مقدار نشان می‌دهد که نسبت سطح نمایشگر به سطح بدنه گوشی تقریبا در محدوده 81.5 درصد قرار دارد.

حافظه و رم

هنگام خرید اقساطی گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14 به میزان حافظه و رم آن توجه کنید.
ترکیب حافظه داخلی و رم:
64 گیگابایت حافظه داخلی با 4 گیگابایت رم: این مدل دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها، تصاویر و برنامه‌ها است. همچنین دارای 4 گیگابایت حافظه رم است که برای اجرای همزمان برنامه‌ها و فرآیندهای گوشی استفاده می‌شود.
128 گیگابایت حافظه داخلی با 4 گیگابایت رم: این مدل دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها، تصاویر و برنامه‌ها و همچنین دارای 4 گیگابایت حافظه رم است.
128 گیگابایت حافظه داخلی با 6 گیگابایت رم: این مدل دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها، تصاویر و برنامه‌ها و دارای 6 گیگابایت حافظه رم است.
رم:
4 گیگابایت رم: گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14، از 4 و 6 گیگابایت حافظه رم برای اجرای همزمان برنامه‌ها، بازی‌ها و فرآیندهای گوشی استفاده می‌کند.
حافظه داخلی:
گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14، دارای 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها، تصاویر و برنامه‌ها است. درگاه کارت حافظه دارد و نوع درگاه کارت حافظه از نوع microSDHC (جایگاه اختصاصی) است.

دوربین گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14

از دیگر مواردی که بهتر است هنگام خرید قسطی گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14 به آن توجه کنید، ویژگی‌های دوربین است.
1. دوربین اصلی:
- نام: 50MP Wide Camera
- دقت عکاسی: 50 مگاپیکسل
- فاصله کانونی: f/1.8
2. دوربین دوم:
- نام: MP Macro Camera2
- دقت عکاسی: 2 مگاپیکسل
- فاصله کانونی: f/2.4
3. دوربین سوم:
- نام: MP Depth Camera2
- دقت عکاسی: 2 مگاپیکسل
- فاصله کانونی: f/2.4

خرید اقساطی گوشی سامسونگ مدل Galaxy M14: راهی آسان برای داشتن این محصول فوق العاده

اگر به دنبال روشی مطمئن و آسان برای خرید انواع کالای دیجیتال مورد نیاز خود هستید، قسطی کلاب بهترین انتخاب برای شما است. قسطی کلاب ، پلتفرم فروش قسطی انواع کالا است که با ارائه خدمات خرید اقساطی، به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به پرداخت و خرید نقدی کامل، از محصولات متنوع و باکیفیت بهره‌مند شوید. با قسطی کلاب، دیگر نیازی نیست که به خاطر مشکلات مالی از خریدهای خود صرف‌نظر کنید.

منابع

https://torob.com
https://www.zoomit.ir

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 12

خرید اقساطی گوشی آیفون 12
برند اپل جز بهترین و برترین برندهای دنیا است که دارای طرفداران بسیاری است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 12 به بخش کالای دیجیتال در...

خرید قسطی ایپد

خرید قسطی ایپد
اگر تمایل به خرید اقساطی ایپد با قیمتی مناسب دارید، به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...