خرید قسطی سامسونگ Galaxy S23 Ultra

تاریخ انتشار:
1403/7/14 05:47:03

خرید قسطی سامسونگ Galaxy S23 Ultra با کمک طرح‌های فوق العاده‌ی قسطی کلاب بسیار ساده است. تنها کافیست وارد سایت قسطی کلاب، دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل شوید و خرید قسطی این محصول را تجربه کنید.

خرید قسطی سامسونگ Galaxy S23 Ultraدرباره گوشی سامسونگ Galaxy S23 Ultra

گوشی سامسونگ Galaxy S23 Ultra که از سری گوشی‌های پرچمدار شرکت سامسونگ است دارای امکانات ویژه‌ای می‌باشد. این فناوری‌ها عمدتا مخصوص این سری بوده و در تولیدات میان‌رده و اقتصادی این شرکت  وجود ندارند. در ادامه به بررسی دقیق این محصول با‌کیفیت شرکت سامسونگ خواهیم پرداخت.

بررسی فنی و تخصصی گوشی سامسونگ Galaxy S23 Ultra

در صورت خرید اقساطی سامسونگ Galaxy S23 Ultra از امکانات ذیل بهره‌مند خواهید شد:

1.این گوشی در تاریخ 17 فوریه 2023 به بازار کالای دیجیتال با قیمتی حدود 1200 دلار عرضه شده است.
2.این دیوایس به صورت اورجینال از سیستم عامل اندروید ورژن 13 استفاده می‌نماید. این سیستم عامل با رابط کاربری One UI 5.1 با کاربر ارتباط برقرار خواهد کرد.
3.طراحی گوشی سامسونگ Galaxy S23 Ultra به گونه‌ای است که اندازه آن برابر 163.4 در 78.1 در 8.9 میلی‌متر و وزن آن برابر 234 گرم است.
4.جنس فریم این دیوایس از فلز آلومینیوم بوده و صفحه‌نمایش آن در قسمت جلو از فناوری محافظتی گوریلا گلس Victus 2 که از جدیدترین تکنولوژی‌ها در این زمینه می‌باشد استفاده می‌نماید.
5.این تلفن هوشمند در رنگ‌های بسیار متنوعی از جمله: مشکی، سبز، کرم، بنفش روشن، نوک مدادی، آبی، سبز لیمویی و قرمز به بازار عرضه شده است.
6. نمایشگر 6.8 اینچی این مدل از گوشی سامسونگ از نوع Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن 1440 در 3088 پیکسل است. این صفحه‌نمایش از فناوری‌های HDR10+ و Always-on Display استفاده می‌نماید.
7.تراشه اصلی این گوشی یک پردازنده 4 هسته‌ای 8 نانومتری از نوع Qualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2 می‌باشد.
8.در بخش گرافیکی این دیوایس از یک تراشه گرافیکی از نوع Adreno 740 استفاده می‌نماید.
9. در خرید قسطی سامسونگ Galaxy S23 Ultra شما می‌توانید مدل‌های 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت / 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت / 12 گیگابایت رم را انتخاب نمایید. البته باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که این مدل‌ها از لحاظ قیمت با هم متفاوت خواهند بود.
10.هارد این گوشی از نسل جدید و پرسرعت  UFS 4 است. همچنین برخلاف سایر مدل‌های این شرکت این محصول قابلیت استفاده از مموری کارت را ندارد.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گوشی سامسونگ Galaxy S23 Ultra از یک دوربین اصلی 4 لنز با قدرت 200، 12 و 10 مگا‌پیسلی استفاده می‌کند. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 8K را دارد. دوربین سلفی این مدل با قدرت 12 مگا‌پیکسل و قدرت فیلم‌برداری 4K است. با خرید اقساطی سامسونگ Galaxy S23 Ultra از یک باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت بهره‌مند خواهید شد. این باتری تکنولوژی فست شارژ  با سیم و  بدون سیم را نیز پشتیبانی می‌نماید. اسپیکر‌های این گوشی از نوع استریو دوگانه با قدرت 32 بیت و تیون‌شده توسط AKG می‌باشند.
در خصوص سنسور‌های این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: حسگر اثر‌انگشت(زیر مانیتور)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگرمجاورتی‌، قطب‌نما و فشار‌سنج هوا. در بخش کانکتیویتی این گوشی دو سیم‌کارته از تکنولوژِی‌های 5G، بلوتوث ورژن 5.3 و GPS استفاده می‌کند.

بهترین مرکز خرید آنلاین برای خرید قسطی سامسونگ Galaxy S23 Ultra کجا می‌باشد؟

برای خرید اقساطی و نقدی هر یک از محصولات شرکت سامسونگ به صورت اینترنتی بهترین مرکز خرید قسطی کلاب می‌باشد. در این مجموعه بهترین محصولات شرکت‌های مطرح داخلی و خارجی به روش فروش قسطی عرضه می‌شود. تمام محصولات موجود اورجینال و اصل بوده و دقیقا همان محصولی برای شما ارسال خواهد شد که انتخاب کرده‌اید. با خرید از این مرکز از خدمات پس از فروش ضمانت ‌اصالت کالا، ضمانت‌ سلامت کالا، ضمانت قیمت و ارسال در کمترین زمان ممکن بهره‌مند خواهید شد. پرداخت وجه در این فروشگاه اینترنتی از مبادی امن و با استفاده از سامانه پرداخت ایمن انجام می‌شود.
منابع
1.https://www.samsung.com/us/

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت ایسوس

خرید اقساطی تبلت ایسوس
ASUS در حقیقت از 4 کلمه آخر کلمه Pegasus یا پگاز در زبان یونانی گرفته شده است که مفهوم آن اسب بالدار جاودانی می­ باشد. این موجود افسانه ­ای ...

خرید اقساطی هدفون شیائومی با چک

خرید اقساطی هدفون شیائومی با چک
برند شیائومی بهترین هدفون‌های دنیا را با ارزان‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید اقساطی هدفون شیائومی با چک به بخش هدفون...