خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE

تاریخ انتشار:
1403/4/16 01:34:21

اگر مایل به خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE هستید، پیشنهاد می‌کنیم از سایت قسطی کلاب دیدن فرمایید. در دسته بندی کالای دیجیتال و بخش موبایل می‌توانید این محصول کاربردی را مشاهده و خریداری کنید.

خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FEسامسونگ مدل Galaxy S23 FE، بهترین برند گوشی

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE یک کالای دیجیتال پرطرفدار است که دارای پردازنده هشت هسته‌ای می‌باشد. در این تلفن همراه می‌توان به طور هم‌زمان دو سیم‌کارت فعال داشت. دوربین این وسیله با کیفیت 8K و نرخ 22 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند. صفحه نمایش این گوشی 4/6 اینچی بوده و پنل آن از نوع امولد است. فراموش نکنید که برای محافظت صفحه گوشی در برابر خط و خش و ضربه از گوریلاگلس 5 استفاده می‌شود.
یکی از مزایای خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE این است که صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن1080 در 2340 برخوردار است. در بالاترین حالت روشنایی 1450 را خواهید داشت. از دیگر قابلیت‌های این صفحه نمایش پشتیبانی از فناوری +HDR10 و تراکم پیکسلی 403 پیکسل در هر اینچ و نمایش 16 میلیون رنگ می‌باشد. برای ایمنی دستگاه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار از استاندارد IP68 استفاده می‌شود.
در هنگام خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE دقت کنید که نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش در این محصول 120 هرتز است و امکان استفاده آسان‌تر از گوشی را فراهم نموده و از کندی آن جلوگیری می‌کند. ابعاد 158 در 5/76 در 2/8 میلی‌متر و وزن 209 گرم بیانگر اندازه این گوشی است. هر چند این گوشی وزن 209 گرم را دارد؛ اما بسیار خوش‌دست است و نگرانی از لحاظ استفاده از آن نخواهید داشت.

کیفیت و امکانات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE

اگر قصد خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE را دارید بهتر است بیشتر با قابلیت‌های آن آشنا شوید. از جدید‌ترین قابلیت‌های این گوشی صفحه نمایش امولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، استاندارد ضد آب IP68 و حسگر اثر انگشت است. در گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE تراشه Exynos2200 قدرت مورد نیاز این وسیله را تامین می‌کند. با وجود پردازنده گرافیکی Xclipse920 این تراشه نیز می‌تواند در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها به خوبی عمل کند.
اگر قصد خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE را دارید فراموش نکنید که گوشی نام‌برده با حافظه داخلی 256 و رم 8 گیگابایت یا حافظه 128 و رم 8 در بازار موجود می‌باشد. گوشی مورد نظر امکان اضافه نمودن کارت حافظه جانبی را ندارد. مجموع دوربین‌های این گوشی شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی واید، لنز 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو و لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید می‌باشد. فوکوس خودکار تشخیص فاز در دوربین واید و تله‌فوتوی آن وجود دارد.
این موضوع را در هنگام خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE در نظر بگیرید که سامسونگ از باتری 4500 میلی‌آمپری ساعتی برای این گوشی استفاده کرده است. هم‌چنین می‌توان تا 22 ساعت برای تماشای ویدئو از این باتری استفاده کرد و تا 69 ساعت نیز می‌توان برای شنیدن موسیقی از شارژ آن کمک گرفت. فناوری شارژ سریع PD2.0 و شارژ بی‌سیم در این تلفن همراه وجود دارد.

روش خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE

برای خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE در مرحله اول، باید در سایت قسطی کلاب ثبت نام کنید و سپس خرید اقساطی ‌را ثبت نمایید. بعد از ثبت نام، درخواست خود را برای خرید قسطی این گوشی ارسال ‌کنید. داشتن چک و سفته برای خرید قسطی لازم است. جهت خرید قسطی این گوشی هوشمند، باید مدارک شما توسط کارشناسان حقوقی سایت قسطی کلاب تایید شود.
اگر امکان خرید نقدی این گوشی برای شما وجود ندارد خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE در سایت قسطی کلاب، بهترین فرصت برای شما خواهد بود؛ بنابراین شما می‌توانید با استفاده از این فرصت استثنایی و خرید قسطی، صاحب یک گوشی سامسونگ با‌کیفیت شوید. به دلیل فروش اقساطی این موبایل که به شکل آنلاین می‌باشد محدودیت زمانی و مکانی در خرید این محصول از بین رفته است.
قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE در سایت قسطی رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده؛ زیرا با توجه به امکانات خاصی که دارد مقرون به‌صرفه می‌باشد. برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول کمک زیادی به مشتریان می‌کند. سایت قسطی کلاب همواره اجناس اصل را به مشتریان خود عرضه می‌نماید؛ بنابراین نگران خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE از سایت قسطی کلاب نباشید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لوازم خانگی بدون چک

خرید اقساطی لوازم خانگی بدون چک
هر یک از ما برای رفع نیازهای روزمره خود نیاز داریم که از کالاهای خاصی استفاده کنیم بعضی از این کالاها در زندگی روزمره ما بسیار مورد استفاده...

خرید اقساطی A13 سامسونگ

خرید اقساطی A13 سامسونگ
اگر قصد خرید یک گوشی مقرون به صرفه و باکیفیت را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی A13 سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی کالای...