خرید اقساطی گوشي سامسونگ Galaxy S24 Ultra

تاریخ انتشار:
1403/6/17 13:41:32

خرید اقساطی گوشي سامسونگ Galaxy S24 Ultra راهی مقرون به صرفه برای خرید این محصول فوق العاده است. بعد از ورود به سایت وارد دسته بندی کالای دیجیتال شده و از بخش موبایل اقدام به خرید نمایید.

خرید اقساطی گوشي سامسونگ Galaxy S24 Ultra

مقدمه

اگر قصد خرید اقساطی گوشي سامسونگ Galaxy S24 Ultra را دارید، به صفحه خوبی هدایت شده‌‎اید. این گوشی به لحاظ قطعات قدرتمندی که در آن به کار رفته است، دارای ویژگی‌های برجسته‌ای می‌باشد که طی این متن به آن خواهیم پرداخت. گوشی گلکسی اس 24 اولترا یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین محصولات شرکت سامسونگ است. این گوشی هوشمند دارای پردازنده‌ای قوی، دوربین‌های حرفه‌ای و توانمندی‌های هوش مصنوعی می‌باشد. صفحه‌نمایشی که برای این محصول در نظر گرفته‌اند، باعث شده است تا کاربر تجربه بی‌نظیری را در دریافت تصاویری واضح در کلیه شرایط نوری داشته باشد. این موارد، تنها نمونه کوچکی از ده‌ها ویژگی‌های شاخص گوشی گلکسی اس 24 اولترا می‌باشد که به آن اشاره کردیم. برای آشنایی بیشتر با این گوشی قدرتمند و فوق حرفه‌ای با ما همراه باشید!

ویژگی‌های فنی گوشی سامسونگ Galaxy S24 Ultra

خرید قسطی گوشي سامسونگ Galaxy S24 Ultra به معنی خرید کیفیت، ماندگاری و زیبایی است. گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا دارای صفحه‌نمایشی است که آن را از دیگر محصولات مشابه متمایز می‌کند. این محصول ارزشمند کره‌ای، دارای مانیتوری به اندازه ۶.۸ اینچ است. صفحه‌نمایشی که برای این دستگاه در نظر گرفته‌اند، دارای وضوح ۱۴۴۰×۳۱۲۰ بوده و نرخ به‌روزرسانی آن را صدوبیست هزار هرتز برآورد می‌کنند. این میزان از شفافیت و وضوح، تجربه مشاهده تصاویر باکیفیت را برای کاربران فراهم می‌نماید. ضمن اینکه کاربران خوش‌شانس این محصول، قادر خواهند بود بازی‌های سنگین را نیز در گوشی خود نصب کنند. مانیتوری که برای این نوع گوشی در نظر گرفته‌اند، تخت بوده و در هر شرایط نوری بهترین تصاویر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قطعه شگفت‌انگیز دیگری که در این مدل از گوشی به کار رفته است، دوربین آن می‌باشد. دوربین‌های تعبیه شده در این گوشی، دارای حسگر پریسکوپ دوازده مگا پیکسلی بوده و دوربین اصلی آن دویست مگا پیکسل برآورد می‌شود. برای خرید اقساطی گوشي سامسونگ Galaxy S24 Ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.
حیرت‌آور اینکه، میزان زوم اپتیکال این دوربین‌ها پنج برابر دیگر محصولات مشابه می‌باشد. تمامی حسگرهایی که در این دوربین‌ها به کار رفته‌اند، همگی دارای کیفیت بالایی بوده و می‌توان از این گوشی به‌عنوان یک ابزار حرفه‌ای در زمینه عکاسی استفاده کرد. جالب اینکه دوربین‌های گوشی گلکسی اس 24 اولترا از فناوری هوش مصنوعی نیز بهره می‌برند. بنابراین می‌توان انتظار داشت، قدرت پردازش تصاویر گرفته شده توسط این دستگاه بسیار بیشتر از دیگر محصولات مشابه باشد. از دیگر مزایای مهم این گوشی نوع پردازنده‌ای است که کارشناسان کره‌ای برای این مدل از گوشی در نظر گرفته‌اند. پردازنده قوی اسنپ دراگون 8 این امکان را به کاربر می‌دهد تا برنامه‌های سنگین و متنوعی را در گوشی خود نصب کند. گوشی گلکسی اس 24 اولترا می‌تواند بدون لگ برنامه‌ها و بازی‌های سنگین را با بهترین کیفیت در اختیار کاربران خود قرار دهد.  ظرفیت باتری این گوشی پنج هزار میلی‌آمپر ساعت می‌باشد که در نوع خود بی‌نظیر است.

خرید قسطی گوشي سامسونگ Galaxy S24 Ultra از قسطی کلاب

برای خرید اقساطی گوشي سامسونگ Galaxy S24 Ultra به شما فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب را پیشنهاد می‌دهیم. این فروشگاه ارائه دهنده انواع مختلف کالای دیجیتال بوده و فروش اقساطی بهترین کالاهای ایرانی و خارجی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. چنانچه قصد داشته باشید،  محصول موردنظر خود را به‌صورت نقدی خریداری نمایید، این امکان برای شما فراهم است. برای خرید قسطی گوشی سامسونگ و دیگر برندهای مطرح می‌توانید با توجه به یکی از طرح‌های متنوعی که این وب‌سایت برای شما در نظر گرفته است، خرید اقساطی داشته باشید. با پرداخت فقط یک‌سوم از مبلغ محصول، گوشی موردعلاقه شما در سبد خریدتان قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید بقیه وجه گوشی را طی چند فقره چک پرداخت کرده و حساب خود را با قسطی کلاب تسویه نمایید.

منابع

•https://aloghesti.com/product/galaxy-s24-ultra-256gb-ram-12-vietnam/
•https://sarikacredit.com/product/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AF%D9%84-galaxy-s24-ultra/
•https://boomsam.ir/product/s24-ultra-256gb/


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گلکسی واچ 5

خرید اقساطی گلکسی واچ 5
گجت‌های پوشیدنی سامسونگ بسیار زیبا می‌باشد. برای خرید اقساطی گلکسی واچ 5 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی گوشی m31 سامسونگ

خرید قسطی گوشی m31 سامسونگ
کمپانی سامسونگ با ارائه جدیدترین تلفن‌های همراه در دنیا شهرت ویژه‌ای دارد. برای خرید اقساطی گوشی m31 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال ...