خرید قسطي گلکسی واچ 5 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/6/29 16:50:39

اگر تمایل به خرید قسطي گلکسی واچ 5 سامسونگ با قیمتی ویژه و تخفیفی استثنایی را دارید، به سایت قسطی کلاب، دسته بندی کالای دیجیتال، بخش ساعت هوشمند مراجعه کنید.

خرید قسطي گلکسی واچ 5 سامسونگ

گلکسی واچ 5 سامسونگ

برای کسانی که قصد خرید ساعت با کارایی خوب و قیمت مناسب را دارند پیشنهاد می‌شود. امروزه ساعت‌های هوشمند به یکی از پرکاربردترین اقلام تبدیل شده‌اند. با محبوبیت این ساعت‌ها، شرکت سامسونگ نیز در حال توسعه ساعت‌های هوشمند باکیفیت می‌باشد تا بتواند رضایت  کاربران خود به بهترین نحو جلب نماید. خانواده گلکسی واچ سامسونگ نیز در همین راستا ساخته شد و هدف آن این بود که بهترین ساعت هوشمند برای گوشی‌های اندرویدی باشد و هر نسل سعی می‌کند با افزودن ویژگی‌ها، عملکردها و تغییرات جدید در برخی از قسمت‌ها، این روند را ادامه دهد. جهت شناخت ویژگی‌های این ساعت منحصر به فرد تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. سایت قسطی کلاب از بهترین فروشگاه های آنلاین برای خرید قسطي گلکسی واچ 5 سامسونگ است.

معرفی گلکسی واچ 5 سامسونگ برای خرید اقساطی

بسیاری از افراد به دنبال خرید اقساطي گلکسی واچ 5 سامسونگ هستند تا بتوانند این ساعت را با پرداخت ماهانه و قیمت مناسب تهیه کنند. در واقع این محصول یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع ساعت هوشمند است .امکان خرید اقساطی این ساعت مشتریان زیادی را به خرید آن ترغیب کرده است. ظاهر، نوع طراحی، اندازه صفحه نمایش و حاشیه‌ها در گلکسی واچ 5 سامسونگ تغییری نکرده و سامسونگ ساعت‌های خود را با حداقل تغییرات روانه بازار کرده است. اگر چه در طراحی و ساخت این ساعت تغییری ایجاد نشده است، اما در نوع متریال استفاده شده تغییراتی ایجاد شده است که باعث افزایش کیفیت ساخت و دوام این دستگاه شده و کار را کمی سخت کرده است. خرید قسطي گلکسی واچ 5 سامسونگ در سایت قسطی کلاب امکان پذیر است.

ویژگی‌های گلکسی واچ 5 سامسونگ

گلکسی واچ 5 سامسونگ دارای ویژگی‌های عالی می‌باشد. در صفحه نمایش این ساعت به جای گوریلا گلس از یاقوت کبود استفاده شده است که مقاومت بسیار بهتری در برابر خراش و ضربه دارد. بدنه این ساعت از یک قاب آلومینیومی جدید ساخته شده است که در برابر سقوط و ضربه مقاومت نسبتاً بیشتری دارد. البته به دلیل استفاده از متریال جدید، وزن ساعت حدود 3 گرم افزایش یافته است، اما ابعاد و اندازه‌ها همچنان ثابت بوده و تغییری در آن ایجاد نشده است. ناحیه حسگر زیر ساعت کمی پهن‌تر شده است تا بهتر به عقربه برسد. این ساعت مانند نسل قبلی از نفوذ آب تا عمق 50 متری جلوگیری می‌کند و در صورت استفاده برای فعالیت‌های آبی مانند شنا می‌تواند به شما آرامش خاطر بدهد. با این حال، بهتر است با این ساعت دوش نگیرید زیرا محصولات پاک کننده همچنان می‌توانند به آن آسیب برسانند. سایت قسطی کلاب فروشگاهی مطمئن برای خرید اقساطي گلکسی واچ 5 سامسونگ است.


همکاری سامسونگ با گوگل رابط کاربری ساعت‌های هوشمند این شرکت را بهبود بخشیده است. نکته مثبت این همکاری استفاده از سیستم عامل Wear OSبرای نسل چهارم ساعت‌های هوشمند گلکسی، امکان استفاده از ساعت با سایر گوشی‌های اندرویدی است، برای استفاده حداکثری از آن نیازی به گوشی سامسونگ ندارید. البته هنوز برخی از قابلیت‌های این ساعت برای همه کاربران در دسترس نیست و ابتدا باید از موبایل سامسونگ استفاده کنند. اپلیکیشن‌هایی که توسط سامسونگ و گوگل ساخته نشده‌اند را می‌توان به راحتی بر روی این ساعت هوشمند نصب و استفاده کرد. موتور ویبره قدرتمند این ساعت بازخورد لمسی بسیار خوب و دقیقی را ارائه می‌دهد و حس خوشایندی را در هنگام استفاده از ساعت به شما القا می‌کند.

خرید قسطي گلکسی واچ 5 سامسونگ از قسطی کلاب

جهت خرید اقساطي گلکسی واچ 5 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. فروش قسطی این محصول بسیار مورد استقبال مشتریان در نقاط مختلف کشور می‌باشد. این سایت یکی از بهترین ارائه دهندگان گلکسی واچ 5 سامسونگ است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در تلاش است تا این محصول را با قیمت پایین و به صورت قسطی در اختیار افرادی قرار دهد که توانایی خرید نقدی آن را ندارند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین سایت تماس بگیرید. شما می‌توانید در قسمت کالای دیجیتال اطلاعات لازم در خصوص نحوه خرید این محصول را دریافت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی

خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی
یکی از جدیدترین گوشی‌های برند شیائومی مدل 13 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی لپ‌تاپ

خرید قسطی لپ‌تاپ
اگر تمایل به خرید قسطی لپ‌تاپ دارید، پیشنهاد ما برای شما این است که به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...