خرید قسطی گوشي سامسونگ مدل Galaxy A55

تاریخ انتشار:
1403/4/13 17:57:12

اگر قصد دارید یک گوشی با کیفیت را با شرایط ویژه خریداری نمایید، ما به شما پیشنهاد خرید قسطی گوشي سامسونگ مدل Galaxy A55 از سایت قسطی کلاب را می‌دهیم. در سایت قسطی کلاب وارد دسته بندی کالای دیجیتال، بخش موبایل شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خرید قسطی گوشي سامسونگ مدل Galaxy A55


سامسونگ مدل Galaxy A55

خرید اقساطی گوشي سامسونگ مدل Galaxy A55 می‌تواند گزینه‌ای عالی برای افرادی باشد که به گوشی میان رده با قیمتی مناسب نیاز دارند. موبایل سامسونگ مدل جزو جدیدترین میان رده‌های سامسونگ است که برخی از شاخصه‌های فنی پرچم‌داران را نیز دارد.
خوب است بدانید که در خرید قسطی گوشي سامسونگ مدل Galaxy A55 شما برد کرده‌اید. کمپانی سامسونگ با آپدیت و ارتقا شاخصه‌های محصولات خود همواره در میان طرفداران موبایل محبوب بوده است. برای خرید اقساطی گوشي سامسونگ مدل Galaxy A55 پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مطالب زیر را دنبال کرده تا بتوانید اطلاعات دقیق‌تری از محصول داشته باشید. در ادامه می‌توانید از روشی مطمئن، خریدی مطلوب و به صرفه انجام دهید.

مشخصات موبایل سامسونگ مدل Galaxy A55

طراحی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A55 به سری S  این برند شباهت بسیاری دارد. پنل پشتی از جنس شیشه است و فریم آن آلومینیومی می‌باشد. از مشخصات سخت افزاری آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•موبایل سامسونگ مدل Galaxy A55 با حافظه‌های 128 و 256 گیگابایت به همراه رم 8 و 12 گیگابایت ارائه شده ‌است.
•باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بر روی این مدل تعبیه شده ‌است. با این ظرفیت از باتری می‌توان حدود دو روز فعالیت‌های روزمره همچون وب‌گردی، تماشای ویدیو و غیره را انجام داد. سپس با استفاده از شارژر 25 وات می‌توان آن را مجددا شارژ کرد.
•برای عملکرد بهتر و اجرای روان اپلیکیشن‌های مختلف در این مدل از سامسونگ از تراشه Exynos 1480 استفاده شده‌است. این تراشه موجب شده تا A55  جزو موبایل‌هایی با ساختار قدرتمند برای انواع فعالیت‌ها باشد.
•موبایل سامسونگ مدل Galaxy A55 به گونه‌ای طراحی شده‌است که در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم است بنابراین می‌توانید با خیال راحت به ثبت خاطرات خود بپردازید.
•نمایشگر موبایل سامسونگ مدل Galaxy A55 از پنل OLED با ابعاد ۶٫۶ اینچ بهره برده که از نمایشگر مدلA54  بزرگتر است. نمایشگر این نمونه از سامسونگ، روشنایی و دقت رنگ خوبی را ارائه می‌دهد که از نقاط قوت سامسونگ به شمار می‌رود.

مشخصات دوربین موبایل سامسونگ

دوربین سه گانه موبایل سامسونگ از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی واید به علاوه سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده‌است. دوربین این نمونه از موبایل سامسونگ مدل Galaxy A55 کیفیت ویژه‌ای دارد و می‌تواند تصاویر زنده را ثبت کند. با کمک کیفیت و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه می‌توان فیلمبرداری کرد و به کمک لرزشگیر الکترونیکی تصویری واضح و شفاف ثبت کرد. دوربین سلفی این سری از سامسونگ 32 مگاپیکسلی است و می‌تواند تصاویری پویا و با جزئیات ثبت کند. از ویژگی‌های دوربین سامسونگ A55  می‌توان به عکس‌های فوق‌العاده حتی در نور کم، جلوه‌های متنوع  و پیشنهاد‌های ادیت سامسونگ اشاره کرد.

قیمت موبایل سامسونگ سری A

موبایل A55 با وجود امکانات بالایی که دارد جزو موبایل‌های قیمت مناسب شناخته می‌شود. اگر به گوشی نیاز دارید که قابلیت‌های متنوعی داشته باشد، کیفیت دوربین و نمایشگر آن بالا باشد و بتواند شما را در انجام کار‌های روزمره‌تان همراهی کند این نمونه گزینه‌ای مناسب خواهد بود. قیمت به روز گوشی سامسونگ مدل Galaxy A55 در وبسایت‌های معتبر قابل مشاهده است.

خرید موبایل سامسونگ

خرید قسطی گوشي سامسونگ مدل Galaxy A55 و مشخصات ویژه آن نشان می‌دهد. این مدل از سامسونگ ارزش خرید دارد. این موبایل با وجود قرارگیری در دسته میان رده‌ها کیفیتی مطلوب دارد. همچنین برای استفاده مداوم و یا هدیه ‌دادن انتخاب خوبی به شمار می‌رود و چه چیزی بهتر از خرید اقساطی گوشي سامسونگ مدل Galaxy A55.
قسطی کلاب از بهترین مراجع فروش قسطی محصولات دیجیتال در کشور است. شما می‌توانید قیمت گوشی سامسونگ مدل Galaxy A55 و سایر جزئیات آن را به صورت آنلاین مشاهده کرده و در صورت تمایل به خرید قسطی گوشي سامسونگ مدل Galaxy A55، آن را به همراه لوازم جانبی به صورت یکجا خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروشگاه دیجی کالا

فروشگاه دیجی کالا
همه ی ما تجربه ی انجام خرید سنتی از فروشگاه های موجود در سطح شهر را داریم. حتما برای شما و یا اطرافیانتان پیش آمده است که کالایی خریداری....

خرید قسطی گوشیS21 FE سامسونگ

خرید قسطی گوشیS21 FE سامسونگ
اگر به دنبال شرایطی آسان برای خرید قسطی گوشیS21 FE سامسونگ هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...