خرید قسطی گوشی سامسونگ اس 24 اولترا

تاریخ انتشار:
1403/7/14 04:18:47

وام‌های قسطی کلاب با سود اندک و باز پرداخت طولانی به شما کمک می‌کند تا بتوانید خرید قسطی گوشی سامسونگ اس 24 اولترا را بدون مشکل انجام دهید. از بخش موبایل در گروه کالای دیجیتال این محصول را انتخاب و خریداری کنید.

خرید قسطی گوشی سامسونگ اس 24 اولتراخرید اقساطی گوشی سامسونگ اس 24 اولترا و بررسی مشخصات آن

برای خرید قسطی گوشی سامسونگ اس 24 اولترا و یا هر نوع کالای دیجیتال، ما باید در ابتدا با مشخصات گوشی و در انتها با شرایط خرید اقساطی فروشگاه آشنا شویم. گوشی سامسونگ اس 24 اولترا، یکی از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به حساب می‌آید. این گوشی بسیار کاربردی و جدید در 24 ژانویه 2024 به بازار عرضه شده است. سامسونگ اس 24 اولترا، با سیستم عامل اندروید 14، از مشخصات فراوانی برخوردار می‌باشد. در این محتوا قصد داریم شما عزیزان را با این گوشی پیشرفته و مدرن بیشتر آشنا کنیم. لطفا تا انتهای محتوا با ما همراه باشید.

مشخصات بدنه و اطلاعات پایه در گوشی سامسونگ اس 24 اولترا

جهت خرید اقساطی گوشی سامسونگ اس 24 اولترا، در ابتدا فروشنده مشخصات اولیه و پایه گوشی را در اختیار خریدار قرار می‌دهد. سامسونگ اس 24 اولترا، با ابعاد 162.3 در 79 در 8.6 میلی‎متر دارای وزن 233 گرم می‌باشد. جنس جلو و پشت این گوشی از شیشه و نوع گوریلا گلس آرمور است. فریم این گوشی، از فلز نوع تیتانیوم می‌باشد. اس 24 اولترا سامسونگ، یک گوشی دو سیم کارته و با حافظه داخلی 256، 512 و 1 ترابایت و همچنین رم 12 گیگابایت است که در رنگ‌های متنوع بنفش، زرد، سبز، مشکی، نارنجی، خاکستری و ارغوانی در بازار موجود می‌باشد.

بررسی صفحه نمایش و نوع تراشه در فروش قسطی اس 24 اولترا سامسونگ

به طور کلی برای خرید اقساطی هر نوع کالای دیجیتال به ویژه گوشی سامسونگ اس 24 اولترا، خریدار در ابتدا در مورد صفحه نمایش و پردازشگر آن سوال‌هایی را می‌پرسد. این نوع گوشی، از یک صفحه نمایش با ابعاد 6.8 اینچی طراحی شده است. نوع این صفحه نمایش، Dynamic LTPO AMOLED 2X, 120Hz و از فناوری HDR10 پلاس برخوردار می‌باشد. این نمایشگر همیشه روشن، دارای رزولوشن 1440 در 3120 پیکسل است و حداکثر روشنایی آن 2600 نیت می‌باشد. در این مدل گوشی حداکثر نرخ نوسازی، 120 هرتز پشتیبانی می‌شود. تراشه و پردازشگر، مشخصه دیگری است که مورد بررسی قرار می‌گیرد. نوع تراشه در این مدل گوشی Qualcomm SM8650-AC Snapdragon 8 Gen 3 و فرایند ساخت آن، 4 نانومتر است. این گوشی 8 هسته‌ای بسیار پیشرفته می‌باشد. پردازنده گرافیکی اس 24 اولترا سامسونگ، 1 گیگاهرتز و از نوع Adreno 750 است.

مشخصات هوشمند دوربین و باتری در اس 24 اولترا سامسونگ

به طور کلی این نوع کالای دیجیتال، از یک دوربین اصلی استاندارد واید با لنز 200 مگاپیکسلی تشکیل شده است و دارای دوربین دوم اولترا واید 12 مگاپیکسلی، دوربین سوم تله فوتو 50 مگاپیکسلی و همچنین دوربین تله فوتو دوم 10 مگاپیکسلی می‌باشد. هر یک از این دوربین‌ها دارای ویژگی فوکوس خودکار و لرزش گیر هستند و به ترتیب دارای لنز واید 24، 13 ،111 و 67 میلی‌متری می‌باشند. برای فیلمبرداری دوربین پشت حداکثر رزولوشن، 8K در نظر گرفته شده است. در قسمت جلو نیز، 1 دوربین اصلی سلفی 12 مگاپیکسلی با لنز واید 26 میلی‌متر را مشاهده می‌کنیم که دارای فوکوس خودکار و رزولوشن 4K است. این کالای دیجیتال، از یک باتری 5000 میلی آمپر لیتیوم یونی 45 وات پشتیبانی می‌کند و در 30 دقیقه، 65 درصد گوشی را شارژ خواهد کرد. اس 24 اولترا همچنین دارای شارژ بیسیم با توان 15 وات می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی سامسونگ اس 24 اولترا به قسطی کلاب رجوع کنید.

خرید اقساطی گوشی سامسونگ اس 24 اولترا در قسطی کلاب

امروزه بسیاری از فروشگاه‌های معتبر با استفاده از فروش قسطی انواع کالای دیجیتال به ویژه گوشی سامسونگ اس 24 اولترا، آسان‌ترین روش را در اختیار خریداران خود قرار داده‌اند. فروشگاه قسطی کلاب، یکی از این فروشگاه‌های با سابقه و معتبر می‌باشد. با استفاده از خرید اقساطی، دیگر نیاز به خرید نقدی نمی‌باشد. در این فروشگاه به راحتی میتوانید با پرداخت چند قسط، محصول و کالای مورد نظر خود را دریافت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ core i7

خرید قسطی لپ تاپ core i7
لپ تاپ جز اساسی‌ترین وسایل دیجیتال در دنیای امروز است. برای خرید قسطی لپ تاپ core i7 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی ردمی نوت 9

خرید قسطی ردمی نوت 9
برند شیائومی یکی از بهترین برندهای چینی است که بهترین کیفیت با پایین‌ترین قیمت را ارائه داده است. برای خرید اقساطی ردمی نوت 9 به....